Branduri româneşti, premiate de masteranzi

Studenţii masteratului de Consultanţă şi Expertiză în Publicitate, de la Universitatea din Bucureşti, au organizat vineri, 10 martie 2017, la Casa Universitarilor, prima ediţie a Galei „Premiile studenţilor în publicitate“. Principalele criterii de selecţie şi premiere a industriei creative au fost implicarea brandurilor în proiecte studenţeşti, creativitatea şi susţinerea iniţiativelor locale româneşti. Nume sonore din domeniul publicităţii, dar şi branduri ce s-au făcut remarcate în peisajul autohton au împărţit scena evenimentului.

Printre câştigători s-au numărat: Cafeneaua 5 to go, care a primit premiul pentru „Cea mai bună idee de start-up“, cofetăria Paul, premiul pentru „Cea mai bună campanie de storyscaping“, Geometry, premiul pentru „Cea mai bună agenţie de publicitate“, Delaco, premiul pentru „Cea mai bună campanie BTL“, Digi, premiul pentru „Cea mai bună campanie publicitară“, La blouse Roumaine, premiul „Made in Romania“, Tohani, premiul pentru „Cea mai frumoasă gamă de produse“, Aqua Carpatica, premiul pentru „Cel mai bun packaging“ şi Dubliner Irish PUB, premiul pentru „Cel mai bun branding de ţară”. De asemenea, Alina Buzatu a fost premiată la categoria „Cel mai bun strateg”, urmată de Irina Becher, câştigătoare la categoria „Cel mai bun creativ”, Mihaela Popescu, „Cel mai bun jurnalist” şi Ana-Maria Bogdan, „Cel mai bun digital accelerator”. Profesorul universitar dr. Liviu Papadima a fost premiat pentru „Iniţiatorul celui mai creativ proiect academic” şi a încheiat festivitatea printr-un discurs ce a încurajat iniţiativa masteranzilor. Atmosfera a fost întreţinută de către Cosmin Arsene, fostul concurent al emisiunii Vocea României, care a dat startul petrecerii şi a interpretat melodia cântăreţului James Blunt (Goodbye my lover). Pe parcurs, i s-a alăturat interpreta Iulia Gorciu, ce a destins atmosfera pe acorduri de muzică populară şi internaţională. Spre finalul evenimentului, Ansamblul de dansuri populare al Universităţii din Bucureşti şi Ermis au încântat publicul cu melodii care mai de care mai antrenante. În cadrul petrecerii ulterioare s-au servit vinuri din podgoriile prahovene şi brânzeturi româneşti. Invitaţii şi-au exprimat emoţia şi plăcerea de a lua parte la această iniţiativă a masteranzilor de la Consultanţă şi Expertiză în Publicitate, aşteptând invitaţia la ediţia viitoare.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.