CFR Infrastructură vrea să mai scape de o mie de kilometri de cale ferată, conform Digi24.
CFR face licitaţie cu strigare iar criteriul de selecţie este preţul cel mai mare. La cum arată infrastructura, probabil că ar trebui ca CFR să plătească pe cei care preiau liniile, aşa cum a făcut IBM cu divizia de cipuri. A plătit ca să vândă.
În acest moment, peste 8.200 de kilometri de şină trebuie reparaţi. Faţă de acum 13 ani, când erau puţin peste 4.000. În prezent, sunt peste 400 de restricţii de viteză, de două ori mai multe ca în 2001.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.