Concerte şi recitaluri extraordinare

Violoncelistul Andrei Ioniţă, de pe podiumul Concursului Ceaikovski pe scena Sălii Radio!

Andrei Ioniţă, tânărul violoncelist român (22 de ani), care a câştigat în 2015 Premiul I la una dintre cele mai prestigioase competiţii muzicale din lume – Concursul Internaţional Ceaikovski (Moscova) –, va cânta vineri, 20 mai, la ora 19.00, alături de Orchestra Naţională Radio.

În istoria de 57 de ani a competiţiei, a fost prima oară când Premiul I a revenit unui muzician român! Artistul a studiat la Universitatea de Arte din Berlin şi a fost deja invitat să cânte la Petit Palais – Paris, Berlin Konzerthaus şi Deutsche Oper. Andrei Ioniţă interpretează pe un instrument de colecţie: violoncelul Giovanni Battista Rogeri creat în 1671 și pus la dispoziţia sa de German Foundation for Musical Life.

Evenimentul de la Sala Radio se va derula sub bagheta dirijorului ceh Tomáš Brauner, dirijor şef al Filarmonicii din Pilsen (Cehia) şi dirijor principal invitat al Orchestrei Simfonice Radio Cehia.

Tomas Brauner

Programul serii cuprinde Concertul în si minor pentru violoncel şi orchestră semnat de compozitorul ceh Antonin Dvořák, partitură considerată o “regină” a repertoriului pentru violoncel. Lucrarea a fost abordată de toţi marii violoncelişti ai lumii, ca Pablo Casals, Pierre Fournier, Jacqueline du Pré, Mischa Maisky sau Yo-Yo Ma. A doua parte a serii propune publicului Simfonia nr. 3 în do minor, ce aparţine compozitorului francez romantic Camille Saint-Saëns, interpretată cu participarea Simonei Săndulescu la orgă. Saint-Saëns a considerat partitura ca pe un punct culminant al carierei sale artistice: „Am dat tot ceea ce puteam dărui. Ceea ce am realizat prin această lucrare nu voi mai reuşi să mai ating vreodată”.

Născut la Bucureşti în 1994, violoncelistul Andrei Ioniţă a început să ia lecţii de pian la doar 5 ani şi a urmat prima lecţie de violoncel trei ani mai târziu. În prezent, tânărul artist român se perfecţionează sub îndrumarea profesorului Jens Peter Maintz, la Universität der Künste (Universitatea de Arte) – Berlin. În decursul ultimelor stagiuni, a fost aplaudat în mai multe săli de concert de prestigiu din Berlin, Munchen, Basel etc. A fost laureat al mai multor competiţii internaţionale: iunie 2013 – Premiul I la Concursul Internaţional Aram Khachaturian; în septembrie 2014 – Premiul al II-lea şi Premiul Special la Concursul Internaţional ARD Music – Munchen (cel mai important concurs muzical din Germania, organizat de Radiodifuziunea Germană); Premiul al II-lea la Grand Prix Emanuel Feuermann, 2014 – Berlin.

În stagiunea curentă (2015-2016), Andrei Ioniţă a înregistrat o serie de debuturi alături de mari orchestre europene: Deutsches Symphonie Orchester – Berlin, Filarmonica din Sankt Petersburg, Filarmonica di Bologna, Filarmonica „George Enescu“ – Bucureşti. A primit de asemenea mai multe invitaţii din partea celebrului dirijor rus Valery Gergiev pentru concerte în Londra, München, Baden-Baden şi Sankt Petersburg.

Tomáš Brauner colaborează frecvent cu orchestre simfonice ca Orchestra Simfonică din Praga, PKF-Prague Philharmonia, Slovak Philharmonic, Philharmonie Südwestfalen, Orchestra Radio din Moscova, Orchestra of Colours – Atena, Janáček Philharmonic – Ostrava, Orchestra de Cameră din Praga etc. În 2008 şi-a făcut debutul la Opera de Stat din Praga cu Otello de Verdi şi de atunci a dirijat numeroase titluri (Don Quijote – Massenet, Bărbierul din Sevilla – Rossini, La Bohéme şi Tosca – Puccini, Nabucco – Verdi, Flautul Fermecat – Mozart) etc. A fost invitat să dirijeze în importante festivaluri internaţionale. Tomáš Brauner a absolvit în 2005 Academia de Artele Spectacolului din Praga şi a urmat apoi cursuri de perfecţionare la Universität für Musik und darstellende Kunst – Viena. În anul 2010 a câştigat Competiţia Internaţională de Dirijat Dimitris Mitropoulos din Atena.

Vladimir Jurowski în dialog cu Ursula Magnes, la Musikverein

Dirijorul Vladimir Jurowski

Începând cu ediţia 2017, la conducerea Festivalului Internaţional „George Enescu“ se va afla tandemul Zubin Mehta – Preşedinte Onorific şi Vladimir Jurowski – director artistic. În cadrul dialogului de la Musikverein, Vladimir Jurowski va prezenta viziunea sa asupra Festivalului şi viitoarele sale proiecte artistice.

Institutul Cultural Român de la Viena îl prezintă pe dirijorul Vladimir Jurowski în dialog cu Ursula Magnes, coordonatoarea redacţiei muzicale a postului vienez radio klassik Stephansdom. Evenimentul are loc în data de 22 mai, începând cu ora 17.00, la Musikverein din Viena, în sala Horst Haschek Auditorium / Steinerner Saal.

Evenimentul de la Musikverein este organizat de Institutul Cultural Român de la Viena în parteneriat cu Ambasada României în Republica Austria şi cu sprijinul ARTEXIM, organizatorul Festivalului Internaţional „George Enescu“.

Vladimir Jurowski este recunoscut la nivel mondial pentru felul pătrunzător în care abordează muzica, pentru angajamentul său artistic îndrăzneţ şi apetitul pentru muzica secolului al XX-lea, iar în acest moment este considerat unul din primii 10 dirijori ai lumii. Încă din anul 2005, odată cu prima venire a London Philharmonic Orchestra la Bucureşti în cadrul Festivalului Enescu, Vladimir Jurowski s-a implicat în valorizarea şi promovarea operei compozitorului român George Enescu. După ce a prezentat Simfonia a III-a de George Enescu, alături de London Philharmonic Orchestra în ediţia din 2013 a festivalului, Vladimir Jurowski a dirijat în premieră londoneză la începutul lunii februarie 2015, în prezenţa unui public de peste 2.500 de persoane, opusul enescian şi pe scena Royal Festival Hall (Londra), incluzând astfel creaţia enesciană în repertoriul internaţional al prestigioasei orchestre britanice. Vladimir Jurowski pregăteşte opera Oedipe de George Enescu pentru deschiderea ediţiei din 2017 a Festivalului Enescu, interpretare pe care, de asemenea, urmează să o prezinte la Royal Festival Hall din Londra în data de 23 septembrie 2017.

Ursula Magnes este coordonatoarea redacţiei muzicale a radio klassik Stephansdom Viena din anul 2011. În această funcţie este responsabilă pentru dezvoltarea formatelor şi seriilor de reportaje. A moderat interviuri artistice în cadrul Festivalului de la Salzburg, al seriei de evenimente Freunde der Wiener Staatsoper / Prietenii Operei Vieneze, al Festivalului Grafenegg, al Festivalului St. Pölten, în Musikverein şi Konzerthaus din Viena. În 2012 a apărut prima sa carte intitulată Angelika Kirchschlager: Liederreisebuch (Styria Premium). Pentru emisiunea Ascult România“ / „Ich höre Rumänien Ursula Magnes a fost nominalizată la Premiile Radio pentru Emisiuni Educative.

Ediţia a XXII-a a Festivalului Internaţional „George Enescu“ se desfăşoară în perioada 2-24 septembrie. Un număr record de 38 de lucrări de George Enescu vor fi interpretate în cadrul ediţiei 2017, în timp ce Oedip, cea mai cea mai cunoscută şi apreciată operă a marelui compozitor român, va deschide Festivalul, în versiune concertantă, într-un moment cu valoare de simbol. Sub bagheta lui Vladimir Jurowski, care va dirija London Philarmonic Orchestra şi cu o distribuţie care îl include şi pe apreciatul tenor român Marius Vlad Budoiu, această versiune interpretativă a operei Oedip va fi prezentată pentru prima oară şi la Royal Festivall Hall din Londra, cu participarea corurilor din România, lucrarea recăpătându-şi, astfel, traseul internaţional. De asemenea, Simfonia a III-a de George Enescu va fi interpretată în ediţia 2017 de prestigioasa Orchestra Accademia Nazionale di Santa Cecilia, sub bagheta dirijorului Antonio Pappano. Ediţia 2017 marchează o altă premieră care stă sub semnul dezvoltării internaţionale: aceeaşi lucrare enesciană care va fi prezentată în cadrul ediţiei 2017 a Festivalului Enescu de Orchestra Naţională a Franţei, Simfonia Concertantă pentru violoncel şi orchestră de George Enescu, va face parte şi din programul concertului de deschidere a stagiunii 2017 a Orchestrei Naţionale a Franţei, la Paris.

Invitaţie la Ateneul Român

Stagiunea de marţi seara

Violoncelistul Eugen-Bogdan Popa

Astăzi, la ora 19.00, la Sala mică, este programat recitalul susţinut de Eugen-Bogdan Popa – violoncel şi Anamaria Biaciu-Popa – pian.

În program:

Frank BridgeSonata pentru violoncel şi pian, H.125

Charles Villiers StanfordSonata nr. 2 pentru violoncel şi pian, op. 39

Interferenţe Muzicale Belgia-România

Trio Mozaic

Recital cameral

Miercuri, 18 mai, la ora 19.00, sunteţi aşteptaţi la un Recital cameral, sub patronajul E. S: Thomas Baekelandt, Ambasadorul Regatului Belgiei în România.

În program lucrări de: André Laporte, Lucien Posman, Yvonne Rombaut-Queuedecerise, Boudewijn Buckinx, Jacques Leduc, Raoul De Smet, Eugène Ysaÿe, Elias Gistelinck, Marc Verhaegen, Koen Dejonghe.

Interpretează: Şerban Nichifor – violoncel, Alma Boiangiu, Eduard Antal – orgă electronică, Simona Samoil – vioară, Marius Limban – vioară, Viorela Ciucur – pian, Corina Bololoi – vioară, Manuela Giosa – pian, Trio “Mozaic” (Emil Vişenescu – clarinet, Oana Spânu-Vişenescu – vioară, violă, Diana Spânu-Dănilă – pian).

Concert simfonic

Ion Ivan Roncea

Joi, 19 mai, şi vineri, 20 mai, la ora 19.00, la Sala Mare, puteţi audia concertul Orchestrei Simfonice a Filarmonicii „George Enescu”. Dirijor: Gheorghe Costin. Solişti: Ioana Nicolescu, Ion Ivan-Roncea.

În program:

Gustav MahlerAdagietto

Maciej MaleckiConcertul pentru 2 harpe şi orchestră

Richard StraussAşa grăit-a Zarathustra

Recitaluri de neratat

Aurelian Octav Popa

Sâmbătă, 21 mai, la ora 19.00, la Sala Mare sunteţi invitaţi la Recitalul de clarinet al unui artist consacrat: Aurelian-Octav Popa.

În aceeaşi zi şi la aceeaşi oră, la Sala Mică, o puteţi asculta pe pianista Mihaela Manea.

În program:

Johann Sebastian Bach: Preludiu şi fuga în fa major, vol. II, BWV 880, Preludiu şi fuga în si bemol minor, vol. I, BWV 867

Ludwig van BeethovenSonata nr. 30, în mi major, op. 109

Felix Mendelssohn BartholdyVariaţiuni serioase, op. 54

Serghei ProkofievSonata nr. 6, în la major, op. 82

Duminică, 22 mai, la ora 19.00, la Sala Mare, pianistul Sandu Sandrin propune un program ambiţios:

Ludwig van BeethovenSonata în re minor, op. 31, nr. 2, ”Furtuna”

Franz SchubertSonata în la major, op. posth. D 959

Alexandr Scriabin: Trei poeme: op. 32 nr. 1 şi 2, op. 71 şiSonata nr. 7, op. 64, ”Missa albă”

Frédéric Chopin: Nocturna în do diez minor, op. 27, nr. 1 şi Nocturna în mi bemol major, op. 55, nr. 2.

“Romanian Vocal Art in New York

Afişul Concertului de la ICR New York

ICR New York vă invită la recitalul Romanian Vocal Art in New York, care va avea loc în sala Auditorium, la sediul său, în 18 mai, de la ora 19.00.

Recitalul, cuprinzând şi lucrări ale unor apreciaţi compozitori români, este organizat cu participarea sopranei de origine română Micaela Mingheraş şi a altor talentate ale genului: soprana Marie-Jose Matar, mezzosoprana Marie-Joe Abi-Nassif, soprano Menorah Winston, Fiorela Miria (din corul de copii al Metropolitan soprană Opera). Acompaniament la pian: Anastasia Dedik.

Programul serii cuprinde:

Micaela MingheraşIntimité (Frédéric Chopin); Lăsaţi-mă să cânt (G. Dendrino); Doina Stăncuţei (din opera La Seceriş – Tiberiu Brediceanu)

Marie-Jose MatarRegnava nel silenzio (aria Luciei di Lammermoor – Gaetano Donizetti); Les chemins de l’amour (Francis Poulenc); Zdes’ khorosho (S. V. Rahmaninov)

Marie-Joe Abi-NassifNon t’accostare all’urna (Giuseppe Verdi); Nell’orror di note oscura (Giuseppe Verdi); Connais-tu le pays (aria lui Mignon – Ambroise Thomas)

Menorah WinstonMélodie Roumaine (George Enescu); Quando m’en vo (aria Musettei – Giacomo Puccini); Barcarolle (Povestirile lui Hoffmann – Jacques Offenbach)

Fiorela MiriaSomewhere Over the Rainbow (The Wizard of Oz – Harold Arlen); La pastorella delle Alpi (Gioacchino Rossini)

Micaela Mingheraş are o bogată experienţă pe scena de operă şi de concert. Finalistă a Concursului Internaţional de Canto de la Toulouse (Franţa) şi a celui de la Belvedere (Viena), ea susţine cursuri de canto la Paris, New York, Beirut, Amsterdam.

Printre rolurile de operă abordate, se numără: Susanna (Nunta lui Figaro), Zerlina (Don Giovanni), Papagena şi Pamina (Flautul fermecat), Poussette şi Javotte (Manon), l’Amour (Orfeu şi Euridice), Susanna (Khovantchina), Siebel şi Marguerite (Faust), Tebaldo (Don Carlo), Nelly (Visul unei nopţi de vară), Micaela (Carmen), la Opéra-Comique şi Châtelet.

Activitatea sa concertistică, desfăşurată mai ales în Europa, cuprinde: Recviem şi Missa Încoronării, de Mozart, Magnificat, Missa în si minor şi Patimile după Ioan, de Bach, Magnificat şi Gloria, de Vivaldi, Messia, de Haendel, Stabat Mater, de Pergolesi, Te Deum, de Dvorak, Il Tramonto, de Respighi, Recviem, de Rutter, Recviemul german, de Brahms, Anotimpurile, de Haydn, La Dame de Monte Carlo, de Poulenc, Egmont, de Beethoven, Poemele pentru Mi, de Messiaen.

Baroc muzical feminin la Castelul Peleş

Soprana Ruxandra Cioranu

Sâmbătă 28 mai, de la ora 16.00, în sala de muzică a Castelului, în cadrul ediţiei a VI a a Stagiunii Sunetul muzicii, manifestare organizată de ExcesMusic, Muzeul Naţional Peleş, Asociatia Pro Valores si Radio Romania Cultural, sunteţi invitaţi la un eveniment inedit.

Două muziciene de mare valoare: soprana Ruxandra Cioranu (Franţa) şi clavecinista Raluca Enea, pasionate susţinătoare ale autenticităţii, vor aduce în faţa publicului un duel muzical între cele mai cunoscute creatoare ale perioadei baroce: Barbara Strozzi (1619 – 1677) vs Elisabeth Jaquet de la Guerre (1665 – 1729).

Compoziţia muzicală feminină, trecută sau contemporană, nu reprezintă nici în ziua de azi o evidenţă, în ciuda numărului mare de femei compozitoare care au existat de-a lungul timpului. Deşi educaţia muzicală era destinată cu precădere fetelor (lecţii de canto, orgă, lăută, clavecin şi, ulterior, de pian şi harpă), acest lucru avea rareori o finalitate profesională. Cel mai adesea era privit ca o îndeletnicire asemănătoare însuşirii bunelor maniere. Cu atât mai excepţional apare astfel destinul unor personalităţi ca: Barbara Strozzi sau Elisabeth Jacquet de la Guerre.

Soprana Ruxandra Cioranu s-a născut la Bucureşti. Absolventă a Universităţii Naţionale de Muzică din Bucureşti în 2003, la clasa de canto a profesoarei Rodica Crenicean, Ruxandra Cioranu a urmat cursuri de specializare în canto baroc la Händel Akademie din Karlsruhe cu Richard Wistreich şi Jeffrey Gall şi la Austria Barock Akademie cu Ute von Garczinski, Kai Wessel şi Hermann Max. În 2004 a obţinut o bursă de specializare de trei ani (2004-2007) la Centre de Musique Baroque de Versailles.

Clavecinista Raluca Enea

Câştigatoare a Premiului Tostmann la Austria Barock Akademie în 2003 şi bursieră a fundaţiei Nadia&Lili Boulanger în 2008, a colaborat cu dirijori ca Ton Koopman la Radio France, Jérôme Corréas şi Olivier Schneebeli la Opera Royal şi Chapelle Royale din Versailles, Ketil Haugsand în cadrul Festivalului de Muzică Veche organizat de Medieval Praxis la Bucureşti. A participat la numeroase concerte la Paris, Praga, Dresda, Roma, Londra, Veneţia.

Clavecinista Raluca Enea este absolventă a Universităţii Naţionale de Muzică din Bucureşti, la clasa profesoarei Ogneanca Lefterescu. Din 2005 şi-a continuat studiile de clavecin în Germania, sub îndrumarea profesorilor Harald Hoeren, Glen Wilson şi Ketil Haugsand la Hochschule für Musik und Darstellende Kunst din Frankfurt am Main şi Hochschule für Musik und Tanz din Köln. A urmat cursuri de perfecţionare susţinute de Menno van Delft (Olanda), Frédérick Haas (Belgia),Malcolm Bilson (SUA), Ketil Haugsand (Norvegia), cursurile Academiei din Sablé, sub îndrumarea profesorilor Françoise Lengellé şi Howard Crook (clavecin şi canto baroc) şi cursuri de muzică de cameră cu Jan de Winne, Marcel Ponseele şi Hervé Douchy (Belgia). A susţinut concerte în România, Germania, Norvegia, Ungaria. De asemenea este artist liric al Filarmonicii „G. Enescu” Bucureşti, cadru didactic asociat şi doctorand al UNMB şi director artistic al Festivalului de Muzică Veche Bucureşti.

Recital al pianistului Ioan-Dragoş Dimitriu la ICR Viena

Ioan Dragoş Dimitriu

Institutul Cultural Român de la Viena găzduieşte vineri, 20 mai, la ora 19.00, un recital de muzică clasică în interpretarea pianistului Ioan-Dragoş Dimitriu.

Repertoriul serii cuprinde compoziţii de Domenico Scarlatti, Johannes Brahms, Frédéric Chopin şi Franz Liszt.

Ioan-Dragoş Dimitriu a început studiul pianului la vârsta de şase ani sub îndrumarea pianistei Corina Ibănescu. Din 2010 este student al Universităţii de Muzică şi Arte Dramatice din Viena, la clasa profesorului Martin Hughes. Ioan-Dragoş Dimitriu a susţinut concerte pe scene cunoscute ale Europei, precum sala Filarmonicii din Berlin (unde în 2011 a interpretat Imperialul de Ludwig van Beethoven) şi în alte săli de renume din Austria, Japonia, Italia, Elveţia, Franţa şi Anglia. Pianistul a colaborat cu Radiodifuziunea Austriacă (ORF) şi cu diverse instituţii de cultură de prestigiu, dintre care amintim Muzeul Leopold din Viena. Pe lângă cariera sa de solist, Ioan-Dragoş Dimitriu are o bogată activitate în domeniul muzicii de cameră, concertând alături de violoncelistul elveţian Michael Michitaro Luginbühl în formaţia Duo Nobile în Italia, Austria, Elveţia, România, Japonia şi obţinând cu trio-ul său Avante Trio (alături de Seongmin Park – clarinet şi Pauline Kempf – vioară), în primăvara anului 2015, Premiul I la Concursul Internaţional de Muzică de Cameră din Udine (Italia).

Conferinţa muzicologului Paolo Isotta urmată de un Concert Extraordinar dedicat creaţiei enesciene

Muzicologul Paolo Isotta şi soprana Mariana Nicolesco răspunzând aplauzelor, alături de artiştii care au concertat

Paolo Isotta, celebrul muzicolog, criticul muzical timp de două decenii şi jumătate, până în toamna trecută, al cotidianului milanez Corriere della Sera şi-a prezentat la Bucureşti ultima carte, Altri canti di Marte. Operă care în numai câteva săptămâni de la lansare în Italia, în toamna trecută, a pulverizat multe dintre valorile artificial impuse, comercial şi mediatic, obligând la o nouă lectură a istoriei muzicii.

Altri canti di Marte: un alt cânt al lui Marte, Zeul războiului, de data aceasta un cânt de iubire, ca în faimoasa lucrare a lui Canova reprodusă pe coperta cărţii, şi în care acesta e sedus de Venus.

În centrul seducţiei pe care marea muzică o exercită asupra reputatului autor, alături de Scarlatti, Haydn, Mozart, Beethoven, Schubert, Ceaikovski, Verdi sau Wagner, aşa cum a precizat şi în conferinţa sa de la Bucureşti, se află George Enescu, Karol Szymanowski, Franco Alfano, Ottorino Respighi, Gino Marinuzzi.

Cartea lui Paolo Isotta e un imn de iubire pentru muzică şi pentru viaţă, iar pasionanta şi originala “lectură” a operei lui George Enescu,“una dintre cele mai singulare personalităţi din întreaga istorie a muzicii”, nu e singura referinţă la ţara noastră, care – de la începutul secolului trecut – “pătrunde în mod copleşitor în concertul cultural european şi aduce o notă nouă şi puternică, născută din tradiţii şi din Tradiţie”.

Pagini sau rânduri extraordinare sunt închinate autorilor români, de la Eminescu la Emil Cioran, ori sculptorului Constantin Brâncuşi. Iar din împărăţia muzicii sunt remarcabile analizele şi evocările întregii creaţii a lui George Enescu şi a capodoperei sale Oedip, lui Pascal Bentoiu, care “numai pentru modul în care a completat opera lui Enescu merită un loc în Paradis”, lui Dinu Lipatti, “unul dintre cei mai fascinanţi pianişti din toate timurile”, sau lui Constantin Silvestri, amintind că la prima audiţie în România a Simfoniei de cameră compusă de Enescu în 1954, el se adresa publicului declarând că acea lucrare e cea mai mare creaţie a Maestrului şi cea mai greu de înţeles; de aceea, fără ezitare, o executa încă o dată. Iar despre soprana Mariana Nicolesco, Paolo Isotta în cartea sa scrie: “una dintre cele mai mari artiste lirice în viaţă”, iar la Muzeul Naţional “George Enescu” preciza că este azi unica soprană drammatico di agilità din lume.

Marianei Nicolesco îi datorăm de altfel prima afirmare a marelui muzicolog în spaţiul nostru cultural, odată cu textul pe care l-a scris acum un an şi l-a publicat împreună cu traducerea unui remarcabil articol al lui Paolo Isotta apărut în Corriere della Sera la 60 de ani de la trecerea la cele veşnice a lui George Enescu.

Ambasada Italiei la Bucureşti, Institutul Cultural Italian şi Fundaţia Internaţională Ateneul Român au făcut din prezentarea cărţii lui Paolo Isotta Altri canti di Marte, în prezenţa autorului, o mare sărbătoare a culturii şi a muzicii. Au luat cuvântul E.S. Diego Brasioli, Ambasadorul Italiei la Bucureşti, soprana Mariana Nicolesco şi, bineînţeles, Paolo Isotta, după care a urmat un entuziasmant Recital de lieduri enesciene la care s-au remarcat soprana Irina Baianţ, mezzosopranele Oana Andra şi Florentina Soare, baritonul Alexandru Constantin şi maestrul acompaniator Alexandru Petrovici. Seara s-a încheiat cu participarea extraordinară a pianistului Matei Varga, care a strălucit la rândul său în interpretările sale enesciene.

Prin grija sopranei Mariana Nicolesco a fost oferită publicului o superbă broşură de 16 pagini cuprinzând extrase despre cultura românească din cartea lui Paolo Isotta.

Gringo de România, un deliciu acustic

Unteatru vă invită vineri, 20 mai, la ora 21.00, la un concert de blues si jazz, un solo acustic de cea mai înaltă forţă şi expresie artistică, oferit de AG Weinberger, Mr. Blues al României!

Autenticitate, creativitate, sunet viu şi necompromis, un artist ce aduce melosul şi poveştile secolului trecut, în contemporaneitate.

Muzica bună nu are graniţe, nu are vârstă, ci ne uneşte pe toţi într-un spirit mai bun.

AG Weinberger vă propune o sesiune muzicală excepţională, o seară de blues şi jazz în spiritul celor mai cuceritoare piese ce au făcut deliciul secolului XX. Considerat de către critici Mr. Blues al României, iar de către B.B. King “un chitarist carismatic de cea mai înaltă clasă”, el îşi continuă misiunea sa cu acelaşi zel, cu aceeaşi pasiune şi credinţă pentru a impune muzica bună în viaţa culturală din România.

Anul acesta, concertele sale poartă titlul generic Gringo de România, iar piesele aduse în faţa publicului stau sub semnul celor de colecţie, rar auzite, o selecţie unică de bijuterii muzicale.

Chitarist de excepţie, vocalist, interpret la muzicuţă, producător şi realizator de emisiuni radio şi TV, producător de albume, el este o certă autoritate în domeniu. Atitudinea şi gândirea despre viaţă îl definesc ca fiind “întâiul misionar al muzicii Blues”.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Magdalena Popa Buluc 7431 Articole
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.