Compania Facebook îi va plăti pe cei care își încarcă clipurile video pe rețeaua de socializare, după lansarea serviciului Suggested Videos, ce va intercala secvențele din clipuri cu reclamele publicitare, informează BBC în ediția online citată de b1TV.
Videoclipurile care îi vor ține pe utilizatori mai mult pe pagină vor câștiga un procent mai mare din veniturile generate de reclame, iar Facebook va păstra 45% din totalul acestor venituri.
Facebook a obţinut venituri din publicitate de 3,3 miliarde de dolari în primul trimestru al anului 2015.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.