Asocierea cu guvernul şi recesiunea sunt cauzele scăderii drastice a preşedintelui în sondaje. Unii cred chiar că pentru Băsescu e sfârşitul, alţii spun că sondajele sunt manipulate.
Băsescu plăteşte preţul pentru asocierea cu guvernul şi pentru criza economică - aşa explică majoritatea sociologilor şi comentatorilor politici contactaţi ieri de Cotidianul scăderea în sondaje a şefului statului, după aproape cinci ani în care acesta nu a avut adversar. Potrivit ultimului studiu CURS, preşedintele are 32% din voturi, cu doar şase procente mai mult decât liderul PSD, Mircea Geoană.
“În mod firesc există o erodare, preşedintele urmează trendul Guvernului, pentru că nici o guvernare nu a avut o evoluţie diferită până acum de cea a preşedintelui, poate doar în perioada de final a guvernării Tăriceanu II, când preşedintele s-a disociat de Executiv.
În condiţiile în care există o omogenitate, preşedintele alături de premier şi guvern urmează aceeaşi curbă descendentă. Mai ales că el şi-a asumat un rol executiv, girând mai multe acţiuni interne. El este făcut responsabil”, susţine fostul lider al Grupului de la Cluj din PSD, sociologul Vasile Dâncu, care priveşte cu rezerve diferenţele mari între sondajele din ultima vreme. În plus, acesta spune că rezultatele sunt determinate şi de spectacolul reţinerii lui Gigi Becali: “Acesta a fost perceput de opinia publică, datorită expunerii mediatice, ca un abuz al autorităţilor, ca pe un fel de crucificare a lui Isus”.
Teoria pierderii de electorat din cauza asocierii cu Guvernul este îmbrăţişată şi de sociologul Mircea Kivu. “O explicaţie este asocierea cu Guvernul, nemulţumirea generală se resfrânge şi asupra, sau mai ales asupra lui. De vină e criza generală, dar şi activitatea propriu-zisă a Guvernului, pentru că românii sunt, potrivit ultimului eurobarometru, europenii care aşteaptă cel mai mult de la Executiv pentru a-i scoate din această situaţie”, care în plus crede că Băsescu scade şi pentru că populaţia ştie precis cine mai candidează.
Directorul IMAS, fostul deputat PSD Alin Teodorescu, crede că preşedintele se apropie de finalul epocii sale. “Băsescu nu are de ce să crească pentru că nu face nimic. Traian Băsescu îmi aduce aminte de Emil Constantinescu în martie-aprilie 2000, când avea 30-40% în sondaje, iar noi îi spuneam că a pierdut. Marile lui greşeli a fost că a promis mult şi nu a făcut nimic şi că a făcut această coaliţie PDL-PSD din care doar el pierde. PSD nu are decât de câştigat. Băsescu s-a bătut singur: a avut tot ce a vrut, sprijinul mass-media vreme de doi ani, sprijinul intelectualilor, sprijinul populaţiei, şi-a bătut joc de toate”, a declarat Teodorescu.
Valeriu Stoica: Nu cred în sondaje
În schimb, liderul PDL, Valeriu Stoica, este sceptic în privinţa căderii preşedintelui. “Nu cred în sondajele care se fac. Există de altfel o lipsă de profesionalism, dublată de o manipulare evidentă şi cred că nici cetăţenii nu mai cred în sondaje. Am în vedere când spun asta, diferenţele dintre unele sondaje şi rezultatele de la alegeri, care au fost inexplicabil de mari, dar şi pe studii paralele care arată altă tendinţă”, a declarat Stoica.
| 1 |
rongo23 28-Apr-2009 18:02
Preshedintele basescu scade in sondajele
...Cotidianului care a devenit un ziar al oligarhilor gen Patriciu! Haida-de, baietzi : vi s-au albastrit ochii de tot!
|
|
| 2 |
Numaibine 28-Apr-2009 18:25
Disperare mare in casa lui Vantu!
Este normal, dupa tot efortul de a manipula totul, de la sondaje pana la jurnalisti, de la televiziuni la radiouri, de la cotidiene la populatie, iata ca Traian Basescu tace si creste in continuare. Nu vrea sa se dea batut si pace!
Vantu, Voiculescu, Patriciu, PSD si PNL au cumparat tot ce se poate cumpara in materie de institute de sondare numai sa-l faca pe Traian Basescu sa scada artificial in sondaje.
Traian Basescu are peste 60%, va lua din primul tur, iar PD-L se va duce cu mult peste PSD si PNL!
|
|
| 3 |
Alo! 28-Apr-2009 19:33
blaga primar
Sigur numaibine, sigur.... Si Blaga e primar general, a luat si el din primul tur.
S-au n-a luat? Nooo! Nu se poate....
Eu zic ca e manipulare oligarhica. Blaga e de fapt primar, totul e un vis urat indus prin hipnoza de Vantu. Pe cuvatul meu...
Ia de aici pastilele astea si imbraca si tu camasa asta cu maneci lungi. Fara scandal....
|
|
| 4 |
Giovanni_Drogo 28-Apr-2009 19:58
6 sau 9 procente?
nu inteleg de ce si ieri, si azi, redactorii de la Cotidianul spun ca e diferenta de 6 procente intre Basescu si Geoana. cifrele din sondajul Curs care au aparut in toata presa dau scorul 32 la 23.
|
|
| 5 |
gogoase 28-Apr-2009 20:17
alo, pupincuristii, trezirea
din prostie sau din aburii betiei, asa e, betivanul vostru aluneca la vale, asta e realitatea, mergeti urgent la dezintoxicare, nu mai luati halocinogene, s a terminat cu mitocania, vrem conducatori seriosi , nu comunisti, nu securisti, nu betivani, nu infractori care fac pe feciora maria.
|
|
| 6 |
vultur 28-Apr-2009 20:19
S-a prins poporul, de-aia scade Basescu
Un bărbat dintre aceia ce-a umblat pe trei oceane
conducând vapoare roşii spre meleaguri bogătane
după ani şi ani de muncă pe oglinzile de ape
s-a întors în sânul ţării de la care să se-adape
Plictisit de hoinăreala ce l-a preumblat prin lume
a venit pe malul mării ca să ne lase postume
în care să povestească aventurile pe mare
si pe străzile din porturi marcate cu lampadare
Dintre faptele măreţe reţinute la-ntâmplare
merită reamintită neavând o remuşcare
cum a reuşit în pielea unui lup viteaz de mare
să dea foc la şapte nave dintr-o singură mişcare
Stând aşa cu trei şuviţe pe chelia sa lucioasă
i-a-ncolţit în vârful minţii o idee-ngenioasă
să transforme ţara toată într-o navă-mpărătească
pe care domnia sa cu onoare s-o cârmească
Tot urcând cu îndârjire spre a navei proră nouă
a vândut flotila ţării pentru sute mii de ouă
ca prin astă faptă strâmbă să devină căpitanul
celei mai făloase nave din întreg aliotmanul
Ajutat de vântul sorţii care i-a fost tot prielnic
a ajuns la cârma navei înscriindu-se-n pomelnic
de unde încearcă-ntruna s-o conducă toată viaţa
spre limanul fercirii unde e moartă speranţa
Din păcate nu-si dă seamna că această navă încă
nu e pentru aventură să o dea din stâncă-n stâncă
iară pasagerii navei nu sunt vite din ogradă
să-l aclame totdeauna din paradă în paradă
|
|
| 7 |
Aeso 28-Apr-2009 20:25
De ce scade basescu in sondaje?
habar nu am, dar...
1. In 2004 a cistigat nastase in sondaje si basescu la voturi;
2. In 2008 a cistigat PSD in sondaje si PDL la numar de parlamentari;
3. In 2007 basescu chiar scadea dar a avut grija Iliescu sa-l suspende si sa-l ridice pe presedinte in slavile sondajelor;
Oameni buni, inteleg ca disperarea e mare... iata vine impozitul forfetar si miile de firme prin care televiziunile isi plateau realizatorii or sa aiba de dat la stat bani adevarati. Asta asa ca sa amintim in treacat.
Pentru cei care vor sa intre in detalii le reamintesc ca PDL are primari in vreo 16 resedinte de judet. PSD in 12, PNL in 7. Asta ca sa amintim doar de resedintele de judet! La alegeri o sa iasa cum trebuie.
|
|
| 8 |
matrix4 28-Apr-2009 23:01
si de ce-a creste?
dupa 5 ani de conducere autoritarista, pe marginea constitutiei, dl Basescu nu a dat nici un motiv pentru a creste in sondaje:
- nu am vazut nici un proiect de emanatie prezidentiala care sa mearga cap-coada;
- coruptia e in floare, perceputa chiar in propria familie;
- institutiile de forta favorite presedintelui functioneaza mai prost sau cel putin la fel de prost ca in 2004;
- a creat in parlament si guvern o mare alianta care "functioneaza" doar la impartirea cascavalului;
- a mosit si a nasit in totalitate megaimprumutul de 20 miliarde la care se gandeste fiecare roman cu tristete ca va trebui sa-l plateasca fara sa fie convins de vreun minim beneficiu decat ca "centura de siguranta"!
- tuteleaza un guvern care are o singura directie de actiune: sa ia cat mai mult de la cat mai multi;
- criza mondiala il taxeaza chiar daca ar sta cuminte in fotoliu la Cotroceni!
|
|
| 9 |
gigi7 28-Apr-2009 23:11
Iepurele si sapca
Un nou articol ce ma face sa-mi aduc aminte de bancul cu iepurele si lupul: un iepure se plimba prin padure si se intalneste cu lupul cel rau; lupul avea chef sa bata pe cineva si-i spune iepurelui: iepure n-ai sapca asa ca te voi bate; lupul bate iepurele si pleaca; a doua zi iepurele umbla cu o sapca pe cap si se intalneste cu lupul care-i cere tigari; neavand tigari iepurele e batut din nou; a treia zi iepurele avea buzunarele pline de tot felul de tigari de frica lupului; iepurele da iarasi peste lup si-i ofera o tigara; lupul ia tigara, si-o aprinde si uitandu-se de sus la iepure ii spune: iepure iar n-ai sapca si-l ia iarasi la bataie. In concluzie, mergeti cand trebuie la vot, ca sa nu fiti iepuri! (Oricum, sigur Base' nu-i vinovat de toate relele din tara asta !!!) Sondajele astea-s facute exact ca si cum mi-as intreba eu hamsterul ce parere are despre criza economica si cum poate fi atenuat efectul de sera.
|
|
| 10 |
portion 29-Apr-2009 06:37
scadere normala
Au fost deja trei sondaje, in care Basescu a acumulat din ce in ce mai putine procente. Asta arata ca s-au saturat oamenii de stilul lui "scandalagiu" si de toate afacerile dubioase ale familiei, iar la vot se va vedea exact aceasta saturatie..
|
|
| 11 |
mircea_cjn 29-Apr-2009 06:53
Liniste
@portion - da, ai dreptate, Base e scandalagiu ca s-a luat de Patriciu , Vantu si Felix. Bine-ar fi sa vina Vantu presedinte, ce liniste si pace ar fi.. " dormiti, Vantu vegheaza"... :)
|
|
| 12 |
Cata 29-Apr-2009 08:31
la cit nimic produce
32% e imens!
basescu e alegerea mediocritatii! e alegerea jmecherilor si nesimtitilor pt care gaozar e un mod de exista, tiganca imputita e starea de spirit.
adio, ba basescule!
|
|
| 13 |
Buduru 29-Apr-2009 08:43
Analistii, sociologii, etc.
trebuie sa castige si ei o paine! Explicatia e mult mai simpla: Basescu si PDL-ul scad in sondaje, pentru ca masurile guvernului lovesc, in primul rand, in electoratul lor. Asta se numeste sinucidere politica.
|
|
| 14 |
als 29-Apr-2009 09:16
opinie
de ce scade basescu in sondaje?ptr ca sunt comandate!!
|
|
| 15 |
De ce ?
Auzi intrebare. Pentru ca nu are realizari. Din tot ce a promis nu a realizat mare lucru. Mai mult, atunci cand Guvernul Tariceanu lua masuri in sprijinul economiei, reducand rolul statului, Basescu le ataca, cu sprijinul din Parlament al socialistilor din PSD si al pedelistilor aserviti lui (nu unei cauze anume). Lucrurile astea se vad azi.
Manipulate sau nu, sondajele au fost facute cu repondenti diferiti. Nu cred ca repondentii au fost aceiasi. Facand o medie se observa trendul lui Basescu si al PD-L. Un trend in scadere. Si suntem abia la inceput de Guvernare Boc-cista, acum fiind puse bazele dezastrului national. Maine, cand efectele masurilor abramburiste ale marinarului in economie isi vor implini sorocul iar romanii vor avea foamea in gat vine timpul schimbarii. Iar schimbarea va incepe cu Basescu. Nu cu europarlamentarele. Cu autorul principal al dezastrului tarii. Schimbarea lui Basescu poate duce chiar la alegeri anticipate. Sper sa ajungem la ele pentru ca prezenta PD-L in Parlament este prea mare si ocupa un spatiu nemeritat.
Pana acum "scuza" lui era ca liberalii, prin Guvernul Tariceanu, nu il lasa sa faca. Adica nu ii executa ordinele. Azi nu mai are aceasta scuza, el fiind de fapt la butoanele guvernarii pedelisto-pesediste. Lumea il percepe corect ca fiind autorul si promotorul dezastrului in care suntem. Trist pentru cei care au votat este faptul ca majoritatea celor care au dat voturile PD-L sunt acum in dificultate. Inclin sa cred ca sunt tocmai functionarii publici. Fie de la nivelul institutiilor centrale fie din aparatul local (prefecturi, primarii). Nu mai spun de cadrele didactice care au votat in bloc cu PD-L si PSD. Au facut si campanie pentru aceste doua partide iar acum isi primesc rasplata. Abramburica tocmai ii anunta ca pentru a avea salariile intregi (in parte) pana la sfarsitul anului trebuie sa renunte la o parte din colegi si, mai ales, o parte din elevi care nu vor mai avea la cine veni la scoala !
|
|
| 16 |
sanis 29-Apr-2009 11:03
@matrix
de fapt, vreau sa raspund la cit mai multi din cei ce 'au motive' sa il injure pe Basescu. Iata, eu 'nu m-am trezit' inca! Astept inca justificari bine sustinute pentru a fi convins ca Basescu merita sa fie inlocuit de un Geoana sau Crin
Ce zice matrix?:
- 5 ani de conducere autoritarista, pe marginea constitutiei
este totusi in cadrul constitutiei, nu? Si 'autoritarista' atit cit ii da Constitutia dreptul. Intre PNL si PSD, ne-am ales cu zeci de legi care ne tin in lumea a III-a.
- nu am vazut nici un proiect de emanatie prezidentiala
Presedintele NU ARE VOIE sa faca proiecte, sa dea legi, sa impuna ceva. Sau, vreti sa o faca?
- coruptia e in floare
am facut ceva sa o stavilim? Nu am dat, nu am luat spagi? Parlamentul a dat legi, Justitia le-a aplicat? Trebuia Basescu sa ordone stare de urgenta si sa preia puterea?
- a creat in parlament si guvern o mare alianta
ar fi fost una, oricum: PNL+PSD
- a mosit si a nasit in totalitate megaimprumutul
impreuna cu Isarescu:-)
- tuteleaza un guvern
dar ia zi, de ce PSD si Geoana nu scad in sondaje, ei nefiind 'in spatele' aliantei, cei parte? Sau sunt, cimva, atit de 'tutelati', ca li se poate ierta?
- criza mondiala il taxeaza chiar daca ar sta cuminte in fotoliu la Cotroceni!
deci, cum ar veni, noi il 'taxam' ca e la Cotroceni. Ca respira. Ca sta sau se implica. Ca e cu Guvernul sau ca nu e.
Ia ziceti, cepeca, cata, portion... nu cumva motivul nostru de a-l dori dus e faptul ca a condamnat comunismul? Pe jurnalisti ii inteleg, maninca si ei o piine, prea s-a dat la moguli - dar noi? Doar pt ca, vorba unui prieten: 'mi-e antipatic' :-)
Totusi, de ce Geoana sau Crin, si nu Basescu?
|
|
| 17 |
AL.Pacino 29-Apr-2009 11:27
ba-secu este terminat, definitiv!
Luand in calcul viclenia si pragmatismul securistului de la Anvers, ba-secu a luat in calcul cei 3 factori care au dus la scaderea dramatica din sondaje: criza economica, acordul cu FMI si nasirea noului FSN dupa alegerile din toamna trecuta. Imensa lui gafa ramane setea lui de putere, de PUTERE ABSOLUTA, asta l-a facut sa-si piarda mintile! In nebunia lui, ignorand criza economica mondiala care STIA ca va veni, a ales cea mai tampita solutie: sa faca alianta cu pesedistii lui geoana, asta dupa ce peste 2 ani negociase cu ei! De ce? CA SA FIE REALES! Imensa lui gafa are loc pe fundalul crizei economice, el punand in fruntea guvernului sau un DOBITOC ca boc, ca sa fac o rima. Un specimen politic care s-a facut remarcat doar prin faptul ca era trompeta lui ba-secu, varianta ,,masculina'' a nutzicii udrea, dama de lux a lui ba-secu.
Cum a inteles ba-secu sa se lupte cu criza? Cu un guvern de incompetenti, condusi de o marioneta! Ba-secu a calculat gresit acordul cu FMI, crezand ca asa va putea sa fenteze criza. Gresit! Criza il va dobori oricum, avand in vedere guvernarea catastrofala a lui boc. Iar principalul vinovat este ba-secu, doar a garantat pentru el. Tot el este vinovat pentru mosirea noului FSN si impovaratorul acord cu FMI, este condamnat sa plateasca aceste gafe in toamna!
Ce poate ba-secu sa faca? Nimic. Cu oricine ar candida in turul doi, VA PIERDE! Votul negativ il va matura de pe scena politica, aruncandu-l acolo unde ii este locul: la lada de gunoi a istoriei. Asa cum in orice rau este si un bine, asa si criza economica ne va binecuvanta cu disparitia ultimului presedinte comunist, SECURIST, corupt, marlan, badaran! El este o pata neagra in istoria tarii, o imagine a unui electorat bolnav, necivilizat, needucat, tarat de comunism. Faptul ca peste 7 luni vom scapa definitiv de ba-secu si pedeleprele lui din Partidul Derahat ma face sa uit de criza si de becalisme.
|
|
| 18 |
shut_down 29-Apr-2009 11:56
eu nu mai merg la vot
Eu nu mai merg sa votez si va sugerez si voua sa faceti la fel. De ce? Pt ca votam degeaba...
|
|
| 19 |
Cata 29-Apr-2009 12:07
esti dus sau adus cu pluta?
sanis (29-Apr-2009 11:03) @matrix de fapt, vreau sa raspund la cit mai multi din cei ce 'au motive'
basescu a condamnat un rahat...de trandafiri! adica si-a condamnat de fapt traiul dulce din trecut.
cind il pui pe tismaneanu sa faca documentatia pe baza careia sa condamni comunismul, tu ca presedinte esti nul!
ha ha ha ha ha ha ha
si tu te gindeai ca ai descoperit cuiul lu pepelea...
ha ha ha ha ha ha ha
mai baga acolo la lista: criza jurnalistilor rapiti, esecul politic cu Moldova, izolarea Romaniei in contextul european, participarea la actiuni care in viitor vor saraci natiunea romana si anume acordul cu fmi.
|
|
| 20 |
AL.Pacino 29-Apr-2009 12:43
pt. shut_down
Mey tovarase, ai vrea matalutza ca romanii sa nu mearga la vot in toamna, ca sa sanctioneze guvernul lui ba-seu! Numai securistul de la Anvers este interesat direct de un numar tot mai mare de oameni care sa nu mearga la vot, asta ca sa lase loc boborului basescian manipulat sa-l voteze cu ochii inchisi. Gresesti, tataie! Lumea nemultumita, saracita de aceasta guvernare basesciana INCOMPETENTA, il va sanctiona pe principalul vinovat de catastrofa prin care trecem: ba-secu! Cine a mosit noul FSN? ba-secu! Cine a vrut neaparta acordul cu FMI? ba-secu! Cine a vrut marirea impozitelor, inclusiv impozitul forfetar? ba-secu Cine isi bate joc de lupta anticoruptie? ba-secu! ii fara grija, VOTUL NEGATIV il va matura de pe scena politica pe securistul in fata caruia te inchini, n-avea grija! Vei fi mirat cati romani vor veni sa-l sanctioneze pe matroz, dar tu stii asta, nu-i asa?
|
|
| 21 |
Geba 29-Apr-2009 16:51
Mamalicichi
Probabil ca scade. Eu insa nu voi uita bucria imensa pe care am trait-o cand l-a invins pe Nastase si PSDul lui si al lui tatucului Ilici, in care am vazut tot raul neo-comunist, oportunist si corupt acumulat dupa 89.
Ca sa facem o analogie poate fortata. Detractorii de azi ai lui Basescu sant poate fosti sustinatori convertiti de campaniile furibunde de presa precum cele de la Antena 3. Eu ii vad oameni fara caracter, influentabili, slabi si fara pareri proprii puternice. I-as asemana cu nostalgicii comunisti aparuti rapid dupa revolutie. Si aceia s-au bucurat cand a cazut comunismul dar nefiind in stare sa faca nimic de capul lor, in libertate fiind, s-au trezit ca regreta tot acel infern doar pentru ca nu mai primeau vre-o pomana ieftina, vre-o coaja de paine aruncata pe jos ca la animale.
Ceea ce a facut Basescu este nu putin este enorm. A redat sepranta intr-un moment in care multi o pierdusera definitiv. De ce nu v-a placut dupa aceea? Pentru ca a tinut cu incapatanare sa nu se schimbe cum ar fi facut toti ceilalti? Ca nu a putut sa se pupe si pe gura cu securistul-oportunist Voiculescu (si de aici i se trag multe) si ca nu a putut sa convietuiasca cu un tradator si un parvenit ca Tariceanu? I-a pasat cuiva daca povestea aia cu biletelul chiar a fost adevarata?
In general, nu v-a placut ca a spus cu glas tare tot ce era impotriva principiilor pentru care a castigat in 2004.
Nu va placut pentru ca santeti lasi si v-au facut sobolanii pe simbrie grasa din presa.
Tuturor acestora va recomand sa votati si sa "scapati" de Basescu pentru ca santeti doar niste mamaligi fasaite si asta meritati: sa va incalece shmecherii de azi si de maine.
|
|
| 22 |
Petrescu Constantin 29-Apr-2009 18:21
@ Pentru Geba
Basescu a fost benefic pentru scena politica pentru ca a scos la lumina mizeria din subteran. Basescu este un fel de vidanjor politic. Am avut nevoie de o astfel de ocupatiune in politica romaneasca. Basescu si-a indeplinit bine slujba asta.
Si eu imi amintesc cu satisfactie cand mafia Nastase a luat-o peste bot. Problema lui Base este ca a ramas blocat in discursul agitator-demascator. El nu poate/nu stie altceva. Nu poti sa faci politica performanta avand doar calitatea asta. El nu stie sa coaguleze, sa mobilizeze, el stie sa intarate, sa provoace. Cred ca trebuie sa trecem mai departe, sa lasam momentul Basescu in urma.
Eu ii consider pe sustinatorii ferventi ai presedintelui, niste oameni ingusti, inchistati intr-o idee, incapatanati, incapabili de a privi lumea din cat mai multe puncte de vedere inainte de a trage o concluzie, oameni speriati de schimbare, de viitor.
Sa stiti ca lumea nu se termina odata cu Basescu. Dumnezeu nu a programat apocalipsa in functie de cariera lui Basescu. Ganditi-va ca s-au facut putine lucruri in Romania, pe plan economic-social-juridic, de cand este Basescu la conducere. Nu dati vina pe altii, insusi presedintele se recomanda un jucator, un om care se implica. Iata ca s-a implicat si nimic nu s-a schimbat. Gresesc, programele de stiri au devenit mai interesante.
|
|
| 23 |
Numaibine 29-Apr-2009 23:57
Tu stii cu cine votezi?
Petrescu Constantin (29-Apr-2009 18:21) @ Pentru Geba Basescu a fost benefic pentru scena politica pentru ca a scos la lumina mizeria
Orice alt candidat pe care il votezi inafara de Traian Basescu inseamna ca votezi cu Vantu, Voiculescu, Patriciu, Vanghelie, Iliescu, Hrebenciuc, Vadim. Nu ti-e clar? Asta vrei tu pentru copii tai, sa traiasca intr-o societate stapanita de acesti borfasi, securisti, interlopi si comunisti? Daca asta vrei, e dreptul tau.
|
|
| 24 |
alulutza 30-Apr-2009 06:48
Si nu numai ca scade
Dar va si cadea de la conducerea Romaniei anul acesta. Minciunile, nesimtirea, betia puterii si nu numai, ipocrizia si afacerile famigliei il conduc spre pierderea presedintiei anul acesta.
|
|
| 25 |
batranelul 30-Apr-2009 10:38
sanis
sanis (29-Apr-2009 11:03) @matrix de fapt, vreau sa raspund la cit mai multi din cei ce 'au motive'
Draga amice ai poate dreptate dar da-mi voie sa-ti spun ca nici unul din cei indicati nu ar fi corespunzatori pentru functia de Presedinte, deci nici Crin, Geoana sau Basescu. Nu uita insa ca la ultimele alegeri natiunea romana i-a votat. Stii de ce ? Pentruca Iliescu tot mai e in mintea oamenilor ca oglinda a politicianului versat, Asta e pacatul cel mai mare. Acest mit trebuie sa dispara penru ca natiunea sa se trezeasca la realitate. Daca oamenii ar intelege sa puna in fruntea tarii o valoare si nu un politician poate se va schimba ceva in tara noastra. Altfel vom avea tot pesedisti,pdlisti si alti politicieni.
|
|
.
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:
1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste
2. Să se refere doar la articolul la care postează
3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor
Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.