Facebook ar putea introduce reclamele pe Messenger

Multe resurse au fost investite în dezvoltarea serviciului Messenger, în ciuda faptului că acesta nu aducea niciun fel de venit. Este posibil ca în curând să nu îl mai putem utiliza fără a fi expuși la reclame, întrucât compania a început deja o sesiune de testare a implementării de mesaje publicitare în cadrul aplicației de mobil.

Pentru moment, doar utilizatorii din Australia și Thailanda vor primi reclame în aplicația Messenger, urmând ca feedback-ul să influențeze lansarea la nivel mondial. În partea de jos a meniului, sub categoria „Favorites“, vor apărea reclame similare cu cele de pe Facebook. Acestea vor fi marcate cu eticheta „Sponsored“ și apar ca un carusel compus din articole cu fotografii, linkuri către companii sau produsul promovat. Facebook a reușit cu succes să integreze de-a lungul timpului reclamele în mod natural în experiența de utilizare a serviciilor sale, fără să suprasatureze fluxurile de știri.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.