Facebook a schimbat logo-ul companiei pentru prima dată din 2005, modificarea putând fi observată doar la numele complet al reţelei de socializare, transmite b1TV.
Directorul de creaţie din cadrul Facebook, Josh Higgins, a declarat pentru Brand New că și-a dorit o „modernizare a logo-ului, pentru ca acesta să pară mai prietenos şi accesibil”.
Cuvântul Facebook rămâne în continuare alb pe fundal albastru, însă la o privire mai atentă se pot observa litrerele mai subțiri decât cele din logo-ul inițial.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.