Probabil că beau apă plată cu lămâie, au o leafă de minimum 1.500 de euro, au serviciu care le asigură şi maşină, se îmbracă de firmă.
| 1 |
monix 02-Dec-2008 16:03
Va inselati, domnule Morar!
Cu tot repsectl pe care vi-l port, "portretul robot" pe care l-ati facut nu este adevarat: eu am dat un vot in alb la Senat, la Buzau... caci candidatii erau de toata jena - un mafiot psd - Ion Vasile, un fost mafiot psd (acum la PDL) Viorel Constantinescu, un ilustru necunoscut la pNL, care-mi fusese coleg de liceu, deci il cunosteam si un UDMR-ist de car enu auzisem... Ce sa votez? La Camera am votat ONL (omul, nu partidul)... asa ca am referat sa dau un vot in alb... recunosc, mi-a parut rau pe urma, caci m-am gandit ca ar fi putut sa-l foloseasca apoi, prin frauda... Si, in final, pt. conformitate: am studii superioare, un salariu cam de 400 euro, stau cu chirie, imi place berea, vinul bun si chiar o tuica buna, nu am abonament la fitness, nici nu m-am inscris in MBA... si nu ma sperie criza, ca nu prea am ce sa pierd...
|
|
| 2 |
MihaiMicu 02-Dec-2008 16:04
..
Eu ma numar printre cei fericiti ca au gasit in ultimul moment pe cineva caruia sa-i acorde votul si asta pentru ca mi-am dat silinta 3 sapt sa nu fiu ignorat si sa ma uit la tv la majoritatea dezbaterilor din colegiul meu, sa fac munca de detectiv pe internet etc. TOTUSI isi meritau si vot alb si 10 stampile sau injuraturi pe biletul de vot pentru ca e prima oara cand majoritatea candidatilor si-au bagat ** in noi, lipsind de la dezbateri cu alti candidati, neprezentandu-si biografia etc. Ne-au tratat cu ignoranta asa ca multi le-au intors-o cu aceeasi moneda. Asa ca mi se pare un pic rasuflat sa dai vina pe cineva ca altcineva nu a iesit pentru ca cele 100.000 de voturi nu au contat, e si asta o forma de protest si felicitari celor care macar si-au miscat fundul din casa.
|
|
| 3 |
Chinezu 02-Dec-2008 16:13
Un mesaj patetic, tardiv si posibil fals
Nu stiu ce studiu maret m-ar face sa cred ca cei schitati (daca exista in forma respectiva) ar fi si cei care au depus cele 300 MII de voturi in alb.
Cu ce sunt de acord este faptul ca pentru cei 700 MII dintre cei ce-au lasat votul alb sau au pus mai multe stampile in dusmanie plus o mare parte din cei peste 8 MIL. care-au stat acasa:
"Băsescu e necultivat, PD-L e o adunătură pestriţă, PNL ar fi bun, dar a colaborat cu PSD"
|
|
| 4 |
Adică nu există fiţoşi?
un total de 200.000 de voturi in alb prefigureayă, totuşi, ca protret robot cel pe care l-am făcut eu :-)
Si cind am scris acele rinduri am avut in gind doua persoane. Nu mai ispitiţi că nu vi le pot spune!
|
|
| 5 |
Nyki 02-Dec-2008 16:15
D-le Morar
"excelenta descriere" !
|
|
| 6 |
virgiliordache 02-Dec-2008 16:23
Buna descrierea...
chiar daca are mai degraba in vedere un tip ideal, nu ? Oricum, fatza de colegii dvs vad ca interactionati cu cititorii, tot respectul.
Pacat ca acum vreo cateva saptamani ati luat cu huo pe AP Iliescu, nu e chestie de inelectual, e pacat sa marshati la provocari :)
|
|
| 7 |
lasati-ma cu simtul civic
Uite ca am ajuns sa-i dau dreptate lui Ioan T Morar: da, PD-L este o adunatura pestrita, asa este.
|
|
| 8 |
si alt raspuns
Poatye Catalin Tomontan considera ca PD-L nu este o adunatura pestrita.
|
|
| 9 |
SCORPIO 02-Dec-2008 16:32
Bre Morare,
Matale ca de altfel si prietenu` lu` matale, TRU adica, aveti ce aveti cu Parvulescu si la acest razboi al mustelor vreti sa ne aveti pe noi soldati la inaintare. Nu tine frate! si apoi nene, aia pe care-i descri matale nici macar nu s-au deplasat la urna, asa ca ramane tot cum am stabilit initial: esti "dus" adica pe langa subiect! Si apoi democratule deontolog e dreptul fiecaruia sa procedeze cum vrea el fara sa-i impuneti voi talibanii, indiferent de apartenenta sau simpatiile politice, modul de comportare. Asa a considerat el ca-i bine, adica votul alb, si cu asta basta! Si mai este ceva "occidentalule": unde crezi nene ca s-a inventat treaba asta cu votul alb, in Rusia?
|
|
| 10 |
nicdan81 02-Dec-2008 16:57
Ha!
va dati seama ca, horrible dictu, l-ati facut pe CTP "fitzos" si cititor de Coelho? :)))))))))))))))))))))
|
|
| 11 |
ComentatorMeta 02-Dec-2008 17:23
nu se potriveste
@it morar
Unii citesc:
PL Migne, TLG - de la Irineu al Lyonului la Grigore Palama,
Ioan Scotus Evrigena, Ioan Damaschin, Abelard, Ioan din Salisbury, Albert cel Mare, Thoma d’Aquino, Duns Scot, Ockham, Suarez.
Kant/Hegel/Schelling Werke, Diels, Heidegger
Russell/Whithead Principia sau Tarski, Goedel, Carnap, Quine, Zalta
- Beau ce vor ei sa bea - sa nu moara de sete.
-Au profesii/job uri ce presupun multi de ani de studiu si au castiguri adecvate - poate si peste 4000 5000 eu/month
- au proprietati mostenite/partial recuperate de la bunicii care au facut ceva pt RO si pt familia lor pana la raptul comunist
-voteaza pnl / depinde de candidat sau nu voteaza deloc
-il considera pe TB un ins nociv si pdl o gasca lacoma de provinciali capabili de orice
|
|
| 12 |
Xtra 02-Dec-2008 17:25
Gresit
Din pacate gresit dle Morar! Chiar va stimez f mult, avem prieteni comuni, dar gresiti! Da, am salariu mare pt Romania, da am masina/abonament/etc de la firma ... Dar ... Am votat doar pt una din camere, si am votat OMUL nu partidul. Pt cealalta camera din cei inscrisi nu am avut de unde alege in Bucuresti/colegiul 2.
Culmea este ca desi omul votat de mine a castigat, nu va intra in Parlament din cauza prostiei cu redistribuirea voturilor ... Deci inca o lectie: la urmatoarele alegeri nu mai merg deloc, deoarece oricum nu conteaza!
O seara buna!
|
|
| 13 |
ellena 02-Dec-2008 17:33
In Romania NU studiile
ComentatorMeta (02-Dec-2008 17:23) nu se potriveste @it morar
Unii citesc:
PL Migne, TLG - de la Irineu al Lyonului la Grigore Palama,
si anii de studiu sint platite stimate domn.
|
|
| 14 |
PasareaDodo 02-Dec-2008 18:23
200000 de fitosi?
Mai sa fie! E plina Romania de fite!
Votul alb ar trebui sa conteze: din x% participare, daca jumatate sint voturi albe se anuleaza alegerile.
Vreau sa votez, dar nu am pentru cine! Votez alb. Se intimpla si la case mai mari. Stiu, o sa-mi ziceti ca Franta nu e o casa mare. E mai mare ca Romania, chiar daca nu va place.
|
|
| 15 |
kafka 02-Dec-2008 18:41
portretul elenelor basescu&udrea
M-am prins, chestia cu votul alb ati introdus-o asa, la deruta, altfel portretul dvs. pare desprins de pe figurile marilor fitzoase ale democratiei romanesti, elena basescu& udrea.
|
|
| 16 |
NAD 02-Dec-2008 18:46
Fitzosi... oare?!
Domnule Morar, nu ma pricep la comentarii, da'mi plac. La fel ca si dumeavoastra, as putea spune. Va casuneaza acuma pe fitosi. Ei sunt de vina. Hai, pe bune! Chiar asa sa fie? Fitosii sunt cei care au dat voturi albe si lor sa le fie rusine ca... ca ce? Frustrarile se rezolva acasa, cu nevasta, sau la psiholog, domnule Morar, nu scriind articole. Daca vreti sa sariti la gatul cuiva, succes, nu va opreste nimeni da' poate de data asta ar fi bine sa va mai ganditi. Cand nu ai de unde alege, asta trebuie sa faci. Trebuie! Sa-ti anulezi votul. Si ai nu doar dreptul, ci si obligatia sa o faci, ca sa iti transmiti optiunea cat mai clar. O sa dureze o vreme ca sa pricepeti asta, probabil, da' nu'i nimica. Timp este destul. Cel putin pentru unii dintre noi. Aia pe care dumneavoastra ii numiti fitosi.
Numa' bine
|
|
| 17 |
Kiperiu 02-Dec-2008 18:55
Fitzoşii democraţiei
Domnule Morar portretul e corect doar ca respectivele personaje n-au votat in alb. Nu au votat deloc. S-au fatait cu SUV-urile sau cu ATV - urile pe Valea Prahovei, prin Poiana Brasov, pe la Bran si prin alte locuri unde se pot detasa de stress-ul de la \"giab\". Asta in cazul in care n-au dat o fuga pentru \"siaping\" pe la Milano, Roma sau Paris. N-au votat pentru ca \"n-are rost\" si \"nu se merita deranjul, lasa sa voteze fraierii si prapaditii. \"
|
|
| 18 |
New_Entry 02-Dec-2008 20:16
In Ro se traieste urat si greu
@ellena
Aveti dreptate.
Cum spunea un amic: in Ro se descurca militzienii si butikarii...
As adauga : politicienii smecheri recidvisti si recidivistii politicieni.
Bunul meu amic de la 11 vroia sa spuna ca are venituri din export sau din activitae externa (ex software , proiecte mari complexe) pt care 4000 Eu/luna brut e chiar putin.
Iar studiile sunt facute in Ro, experienta a multi ani in contracte diverse (care sunt f greu de obtinut parteneri din USA, FR, DE etc)
Exista o lume globalizata, tehnologii si comunicatii universale.
O fi bine?
Ce-o vrea Dumnezeu
Cu stima
|
|
| 19 |
strajeanul 02-Dec-2008 20:48
nu-i totuna...
Chinezu (02-Dec-2008 16:13) Un mesaj patetic, tardiv si posibil fals Nu stiu ce studiu maret m-ar face sa cred ca cei schitati (daca exista
daca depui buletinul de vot in alb se pot gasi,la numarare,baieti destepti care sa il stampileze unde trebuie,dar daca il stampilezt multiplu sau desenezi semnul pacii pe el,gata e mort....
|
|
| 20 |
gamer27 02-Dec-2008 21:10
o prostie sistemul asta
Xtra si eu tot pe Ionut Popescu l-am votat. Mare dezamagire, macar bine ca nu s-a dus Razvan Theodorescu.
N-am votat in alb desi m-a batut gandul la deputati pentru ca m-am gandit ca e usor sa mai aplici inca o stampila.
Sa-mi vina sa mor, intra Sergiu Nicolaescu in parlament si oameni tineri ca Ionut Popescu, desi castiga, nu.
Eu nu inteleg cum a luat felix atatea voturi :(((
|
|
| 21 |
oryon 02-Dec-2008 21:26
Of ...Of...
Mai e o chestie, cu votul ala alb de m-ati inebunit cu el. Martor mi-e Dumnezeu ca as fi vrut din suflet sa votez un anumit partid la senat ,dar fir-ar sa fie, CUNOSTEAM candidatul personal, din niste relatii destul de apropiate profesional, n-am dormit vreo doua nopti gindindu-ma ce sa fac. N-am putut sa votez un hot si un analfabet cu pretentii de mare om de afaceri si patriot. (asta fiind o caracterizare f .succinta…)N-am putut si pace! Sa arunce cu piatra cine poate…Din fericire n-am avut aceeasi problema la camera deputatlor! Cred ca chiar imi bagam gheara in git. Asa ca sa fiti multumiti daca ati votat persoanele dorite. As fi vrut sa am si io bafta asta..
|
|
| 22 |
visvila 02-Dec-2008 21:38
fitzosii emocratiei
toata simpatia pentru cei care au fost la vot dar nu au ales pe nimeni. la bacau s.a facut pomana celor cu venituri mici niste bonuri in baza carora acestia aveau posibilitatea sa cumpere ulei, faina,etc. de 1 mil. lei.mentiune:banii au fost sustrasi de la bugetul local iar aceasta "metoda electorala" a fost folosita si la alegerea primarului. eu cred ca vom fi fericiti ca natie abia atunci cand vom avea obtiuni facute cu mintea nu cu mato-groso
|
|
| 23 |
mirceami 02-Dec-2008 22:37
prodemo
ce tot aveti domnilor cu parvulescu?? haideti domnilor Morar, TRU etc si votati la Oradea candidatii de la pdl pnl sau psd! sa va vad atunci!
|
|
| 24 |
MariusotScarboviste 02-Dec-2008 23:15
De la noi din tara?
In '90 de Duminica Orbului am votat cu "reactionarii"! Avand si un inceput de pleata, am fost fugarit prin urbea mea undeva pe la jumatatea lui iunie 1990 de "oamenii muncii". Apoi "am pus botul" in 96 la vrajeala CDR-ista. In 2000 m-au scos din casa si am trait sa apuc sa aleg intre Ilia I.si Vaccin T. Ma rog, acum in 2008 am zis fie ce o fi, da eu nu ma mai duc la votare neica! Pentru ca la mine in colegiu nu prea aveam ce alege. Deloc! Iar azi la scarbiciu o pustanca, la primul ei votare nu a avut emotiile mele din '90, ci s-a "scos cu un milion". A shi mai indruga ceva legat de niste buletine, vreo 45 la numar pe care le-a dat cuiva...
|
|
| 25 |
renatta 02-Dec-2008 23:27
Ei, ei...
FÍŢĂ s. (mai ales la pl.) capriciu
CAPRÍCIU s. 1. chef, fandoseală, fantezie, fason, fiţă, graţiozităţi (pl.), maimuţăreală, moft, naz, poftă, prosteală, sclifoseală, toană, (pop. şi fam.) pârţag, scălâmbăială, scălâmbăiere, scălâmbăitură, (pop.) fasoleală, hachiţă
Sper ca asa va fi mai simplu de-nteles!
Super articol. Evident ca semnificatia lui este mult mai mare, daca privesti in jur...!
|
|
| 26 |
renatta 02-Dec-2008 23:32
Una din doua!
Ioan T. Morar (02-Dec-2008 16:15) Adică nu există fiţoşi? un total de 200.000 de voturi in alb prefigureayă, totuşi, ca protret robot cel
Pe una o stiu!
|
|
| 27 |
6_6_6 02-Dec-2008 23:52
ia de aici, coielio....
http://alegeriparlamentare2008.ro/emain/articolul/ 830823/Blaga-Daca-scapam-de-Calin-dau-de-baut
s uperb...
bleah!
|
|
| 28 |
mat.ilda 03-Dec-2008 00:50
nu e mereu ca'n filme
si stiti de ce? pentru ca filmele, fie ele proate sau bune, au totusi un final. asta cu alegerile la noi, nu are! sau, daca are, e invariabil acela:nesimtirea alesilor. am fost la toate votarile. si am facut-o din carucior chiar si atunci cand in sectiile de votare nu existau rampe de acces. anul asta in schimb am asteptat; am asteptat sa vina cineva sa-mi bata la usa, sa ma cheme in fata blocului la o bucata de vorba cu distinsul catindat, sa imi lase cinva vreo punga cu brichete-portrete-pixuri-fulare agata de clanta usii, orice! un semn, cat de mic, de pasare! si ghiciti ce s-a intamplat: nada! si atunci m-am hotarat; duminica mi-am chemat prietenii, am baut un ballantines, am mancat, am vazut concertul din londra al celor de la pink floyd, am ras, iar seara am mers la concert la byron. o zi frumoasa, petrecuta asa cum trebuie. da, am masina si un salariu peste media RO si nu ma tem excesiv de mult de recesiune. voi munci cum am facut-o si pana acum. imi veti spune desigur ca 4 ani nu am dreptul sa ii intreb nimic pe parlamentarii alesi in colegiul in care am avut drept de vot. nici nu o voi face. am facut-o timp de 12 ani tot intreband unde sunt rampele de acces pe trotuar, in institutii, in autobuze, in metrou. si nimic. dvs le vedeti domnule morar? sunt atat de putine ca pot fi numarate pe degete. si atunci, va intreb: cine e fitzosul: eu, care am refuzat sa ma duc la vot din motivele pe care vi le-am expus sau candidatii care nu au avut curiozitatea sa ma cunoasca fie si pentru un minut? cum spunea cineva, mai sus...avem prieteni comuni :)
|
|
| 29 |
drakula_ro 03-Dec-2008 09:23
daaaaaa
Este de departe CEL MAI BUN ARTICOL pe care l-am citit in ultimele zile. Din pacate avem numerosi \'\'carcotasi\'\', care cunosc solutiile la toate problemele dar de fapt sunt niste lasi. Nu mai vorbesc de intelectualii care nu s-au prezentat la vot. Ei merita sa traiasca in continuare in bezna in care benevol s-au scufundat.
Felicitari dle. Morar
|
|
| 30 |
inimarea 03-Dec-2008 09:41
Mătasea de la genunchiul broaştei
E chestie de proporţii, People. Votul alb pare o fiţă fiindcă reprezintă cam 5% din voturile valabil exprimate. Peste 4-nşpe ani, cînd votul alb va reprezenta 65%, fiţă va fi votul ştampilat. Şi atunci se va găsi un isteţ cu gîndire înaintată - nu elevată - care să-i ia la mişto pe-ăi puţini.
Aşa-i la sate, de cînd lumea: oamenii se rîde de ciudaţi. Ba ăi mai firoscoşi le dau şi cîte-un dupac dup ceafă: Scoală, mă, năvelagule - de intră-n rîndu\' lumii! Anafura cui te-a...
|
|
| 31 |
paolo corbera 03-Dec-2008 10:37
der Uebermensch kackt Liberalismus
ComentatorMeta (02-Dec-2008 17:23) nu se potriveste @it morar
Unii citesc:
PL Migne, TLG - de la Irineu al Lyonului la Grigore Palama,
Bibliogafia supra-omului crestin. Completa. Impecabila.
Sa luam aminte.
|
|
| 32 |
Cata 03-Dec-2008 11:03
involutie!
drakula_ro (03-Dec-2008 09:23) daaaaaa Este de departe CEL MAI BUN ARTICOL pe care l-am citit in ultimele
ai o postare de un primitivsm feroce. nu-ti dai seama pt ca te simti bine asa si rezonezi cu cei ca si tine.
atunci cind tu doresti unor oameni sa traiasca in bezna, ai renuntat instantaneu la conditia de om!
ai decenta si cere-ti scuze!
|
|
| 33 |
Dan_Bruma 03-Dec-2008 11:38
IT Morar cum iti explici
ca Parvulescu are influenta, in timp ce tu nu ai mai deloc?
|
|
| 34 |
Dan_Bruma 03-Dec-2008 11:40
Pai de ce crezi ca n-au mers la vot?
drakula_ro (03-Dec-2008 09:23) daaaaaa Este de departe CEL MAI BUN ARTICOL pe care l-am citit in ultimele
Iti spun eu, pentru ca ei se gasesc in afara politicii, adica traiesc in cel mai cool fel neinfluentati de politica. Pricepusi in sfarsit?
|
|
| 35 |
ComentatorMeta 03-Dec-2008 11:49
Mistul e misto
@paolo corbera
Asa e -> Misto de tot.
Trebuie sa ne vopsim peretii Oranj, sa plecam in vacanta cu cort oranj si sa citim nenumaratele 'splendorile oranj', tomurile grele de la Springer, Oxford Cambridge, Vrin, Seuil, Payot ale domnilor:
S Voinescu, Theo Paleologu, HRP, GL si cu voia dumneavoastra ultimul pe lista Poetul National pletos al gagicutzelor fericite: M Cartarescu.
|
|
| 36 |
ComentatorMeta 03-Dec-2008 12:01
Mistoul e misto
@paolo corbera
Si Supraomul se (poate) scrie legat ca si Uebermensch.
Si pt a a vedea despre el si mai ales Wille / Wert si altele e nevoie nu numai de Zarathustra (ALso...) dar si de: Wille zur Macht, Fragmente (1869 - 1885 ++)
Poate si de Nietzsche 1,Nietzsche 2 (Heidegger) si nu numai de Holzwege.
Care sunt cvasinecunoscute in RO
In Ro se vorbeste mult cu limba indulcita la oranjada.
Si se face putin.
|
|
| 37 |
Had Gaunescu 03-Dec-2008 12:56
Fitosul CTPopescu
Sunt absolut de acord cu comentariul dvs si as dori a dauga ca l-as numi sef al acestor fitosi pe Crucisatorul Scufundat al presei romanesti, inegalabilul in aroganta sa CT Popescu.Ieri, in Gandul (sic) Maestrul Arogantei sale a scris un editorial in care explica "pulimii" cum a votat Maria sa in alb.Ca ajungi sa te lauzi ca esti imbecil (pentru ca a vota in alb este o imbecilitate -mai bine nu te duci, sau scrii mascari pe hartie, dar nu lasi coala nestampilata sa puna altii stampila PSD, sa zicem pe ea) asta rar ma mai intalnit.De altfel il suspectam pe CT Popescu de prostie de mult.Acum a recunoscut in scris ca e.Sa-i fie de bine si lui si fitosilor ce-l emuleaza.
|
|
.
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:
1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste
2. Să se refere doar la articolul la care postează
3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor
Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.