Gigantul Volkswagen, bântuit de spectrul falimentului

Articolul Scandalul Dieselgate: Spectrul falimentului bântuie pentru prima oară gigantul Volkswagen a generat numeroase comentarii din partea cititorilor cotidianul.ro. Pe cele mai importante le reproducem în continuare:

LEONIDAS
+8
Adica e prea mare firma ca sa poata fi falimentata..!, cum au falimentat toata industria&economia in Romania…!?
Publicat acum 4 ore şi 18 minute
+Răspunde
balicrator
+9
Inca un mit se prabuseste. Cel al lucrului facut „nemteste”. Nu sint nemtii de vina. Ei au mai trisat si vor mai trisa. Dau un singur exemplu Monoglutamatul de Sodiu. Furtul, minciuna, egoismul, lacomia sint regulile de baza intr-un sistem cleptocratoc mercantil globalist.
Publicat acum 4 ore şi 28 minute
+Răspunde
ana
+3
Batea la ochi de mult timp, cum naiba a avansat motorul Diesel asa repede si culmea ffff. bine cu poluarea. Astia isi revin numai daca scot de la sertar secretele si trec pe masini nepoluante, disocierea H2O, generator, mot.el. pe fiecare roata si acumulatori Tesla. Oricum e timpul pentru noi generatii de masini, motorul cu ardere interna si cutie de viteza apune.
Publicat acum 4 ore şi 45 minute
+Răspunde
MD @ ana
+1
Nu exista atata putere electrica instalata intr-o tara, ca sa poti incarca bateriile la 1 milion de automobile simultan. Daca o baterie este in uz, alta trebuie incarcata. Daca socotim un motor mediu, care are 80kw si functioneaza 8 ore pe zi, avem deja un consum de 640KWH pentru un automobil pe zi. La un milion de automobile, am avea zilnic un consum de 640 milioane KWh. Consumul energetic anual pentru 1 milion de automobile electrice ar fi 233GWh. Cat despre poluare, se va muta poluarea din zona gazelor de ardere in zona fabricatiei si reciclarii bateriilor. E dificil de inlocuit in masa motoarele cu ardere interna. Exemplul e dat doar pt 1 milion de automobile care circula doar 8 ore. Pentru situatia reala consumul este proportional cu nr. real si cu numarul de ore de circulatie. Pentru exemplifcare, Romania are o productie de energie electica de aprox. 60 TWh anual.
Publicat acum 3 ore şi 51 minute
+Răspunde
MD
+6
Dintre toate compamniile auto, doar VW a trisat. Chiar daca si alte marci polueaza mai mult decat s-a impus oficial, ele nu au trisat testele. E normal ca in exploatare, cu motorul in sarcina sa se modifice si consumul si nivelul noxelor, dar asta se intampla la orice motor. La teste insa, desi VW polueaza mai mult, se prezinta mai bine decat competitorii datorita falsificarii rezultatelor prin softul introdus la motor care diminueaza automat alimentarea si puterea motorului aflat in testare. Acesta este faptul cel mai grav, ca au inselat cumparatorii si statele cu date false, nu neaparat faptul ca polueaza. La poluare se pot cere derogari pentru unele modele, dar falsul e fals.
Publicat acum 4 ore şi 52 minute
+Răspunde
Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Eugenia Solomon 1416 Articole
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.