ING a anunțat că, începând cu data de 7 august 2017, Iosefina Frolu, Director de Comunicare, pleacă din companie.
Iosefina Frolu (43) s-a alăturat ING în 2006, în rolul de Director de Marketing & Comunicare al ING Wholesale Banking, divizia pentru clienți corporate, unde a construit de la zero echipa și practica de comunicare. În 2010, a devenit Director de Comunicare al ING Bank România, fiind responsabilă de comunicarea cu media, comunicarea internă, marketingul relațiilor cu clienții corporate și activitatea de CSR. Anterior, Iosefina Frolu a fost Manager Relații Publice în FMCG (Brau Union, ulterior Heineken) și Coordonator Programe la agenția de relații publice DC Communication.
„Pe parcursul celor 10 ani, Iosefina Frolu a avut o contribuție semnificativă în ING, promovând valorile companiei și protejând reputația brandului. În numele ING, îi mulțumesc pentru ceea ce a realizat și îi doresc mult succes în tot ce îşi propune”, a declarat Michal Szczurek, CEO ING România.
„Am avut șansa să lucrez într-o companie extraordinară – cu viziune, cu o adevarată cultură a performanței și cu oameni foarte buni. ING va rămâne pentru mine un love brand. Le mulțumesc colegilor mei pentru tot ce am învățat și am facut împreună”, a declarat Iosefina Frolu. „Sunt câteva proiecte care mă atrag și vreau să îmi încerc abilitățile și în alte zone decât cea a comunicării. În timp, voi decide la ce și cu cine voi lucra”, a adăugat fostul Director de Comunicare al ING.
Procesul de recrutare a unui succesor a fost demarat.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.