„Magicianul” plăcerilor inedite

Un prinț din Arabia Saudită a vrut să-și înceapă viața de cuplu în cel mai neconvențional mod. Și cum o nuntă regală nu poate debuta fără o cerere în căsătorie demnă de filmele hollywoodiene, el a închiriat câteva piramide egiptene și și-a cerut iubita de soție în fața a 300 de oameni, notează BBC.

Totul s-a terminat cu o petrecere fastuoasă organizată într-una dintre piramide, la care au luat parte invitați care mai de care mai de seamă. Din fericire pentru prinț, după ce a scos din portofel suma de 40 de milioane de dolari pentru chermeză, iubita lui a spus un „da“ din tot sufletul, în fața a sute de oameni. Probabil că multe persoane care au veniturile necesare și idei excentrice nu știu cine se poate ocupa de organizarea unui astfel de eveniment. Răspunsul? Aaron Simpson, co-proprietarul firmei londoneze „Quintessentially“, cu peste 70 de sucursale în toată lumea și cu o echipă formată din peste 2.500 de angajați. Pe scurt, cei de la „Quintessentially“ se ocupă cu planificarea vacanțelor, achiziționarea de locuințe, organizarea concertelor private, cereri în căsătorie inedite, dar și cu lucruri mai… ciudate.

Viața de lux nu a fost nicicând mai ușoară

Spre exemplu, o cerință nebunească pe care echipa a primit-o din partea unui amorez a fost să realizeze un buchet format din 100 de „trandafiri“ confecționați din dolari, pe care să i-l ofere iubitei, de Valentine’s Day. O altă cerere a fost să acopere o plajă întreagă cu carpete, deoarece cei doi îndrăgostiți nu voiau să simtă firicele de nisip printre degete. Deși firma păstrează datele despre numărul de clienți și prețurile confidențiale, este estimat că au peste 100.000 de cereri la nivel global și aproximativ 800 de clienți miliardari, care plătesc 150.000 de lire în fiecare an.

Co-fondatorul Aaron Simpson, în vârstă de 45 de ani, s-a născut în Essex, Londra. Absolvent al Universității Oxford, el a lucrat 20 de ani ca producător de filme și, dat fiind faptul că industria cinematografică din Marea Britanie nu era foarte productivă, a hotărât, la 27 de ani, să facă o schimbare majoră în carieră. După nopți întregi în care a căutat o idee de afacere, împreună cu prietenii săi Ben Elliot și Paul Drummond, ei au inițiat proiectul „Quintessentially“, ce s-a dovedit a fi revoluționar în această nișă. Asigurând investiții de la un grup de investitori privați, afacerea a fost lansată la Londra, în 2000, cu o petrecere de inaugurare la care au invitat peste 200 de oameni.

Celebritățile iubesc „Quintessentially“

Cu toate că firma nu a publicat o listă oficială cu clienții, este cunoscut faptul că printre membrii de top se numără Madonna, miliardarul indian Lakshimi Mittal, Richard Branson, autoarea JK Rowling și rapperul P Diddy. Alyssa Haak, jurnalistă la New York Times, susține că firma „Quintessentially“ și alte firme de administrare au dobândit popularitate în lumea elitelor deoarece miliardarii sunt foarte bucuroși atunci când găsesc pe cineva care să le facă treburile. Cu toate acestea, Alyssa este sceptică în privința noului proiect al celor de la „Quintessentially“. Ei vor să construiască un iaht în valoare de 272 de milioane de dolari pentru membrii fideli. Clubul privat plutitor va avea 220 de metri lungime, 100 de camere, o discotecă de noapte, baruri și numeroase restaurante. Membrii echipei plănuiesc să acosteze în porturi de lux, în timpul unor evenimente anuale precum Cursele de Formula 1 de la Monaco și Festivalul de Film de la Cannes.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.