×
×
Bucureşti
Braşov
Cluj
Constanţa
Craiova
Iaşi
Ploieşti
Timişoara
Bucureşti
Senin
8°C
Senin
17°C / 5°C
Vânt 4km/ora
Umiditate 40%
Precipitaţii 2%
Notat la 09:00
Sâmbătă, 10 decembrie
Senin20°C / 6°C, Senin
Duminică, 11 decembrie 2016
Parţial înnorat21°C / 8°C, Parţial înnorat
Luni, 12 decembrie 2016
Parţial înnorat21°C / 8°C, Parţial înnorat
Marţi, 13 decembrie 2016
Braşov
Senin
3°C
Senin
15°C / -1°C
Vânt 0km/ora
Umiditate 59%
Precipitaţii 2%
Notat la 09:00
Sâmbătă, 10 decembrie
Senin18°C / 1°C, Senin
Duminică, 11 decembrie 2016
Parţial înnorat19°C / 2°C, Parţial înnorat
Luni, 12 decembrie 2016
Posibil ploaie18°C / 6°C, Posibil ploaie
Marţi, 13 decembrie 2016
Cluj
Senin
5°C
Senin
19°C / 1°C
Vânt 6km/ora
Umiditate 50%
Precipitaţii 2%
Notat la 09:30
Sâmbătă, 10 decembrie
Senin21°C / 5°C, Senin
Duminică, 11 decembrie 2016
Lapoviţă18°C / 6°C, Lapoviţă
Luni, 12 decembrie 2016
Posibil ploaie17°C / 5°C, Posibil ploaie
Marţi, 13 decembrie 2016
Constanţa
Senin
8°C
Senin
14°C / 6°C
Vânt 4km/ora
Umiditate 51%
Precipitaţii 2%
Notat la 09:00
Sâmbătă, 10 decembrie
Senin17°C / 6°C, Senin
Duminică, 11 decembrie 2016
Senin18°C / 8°C, Senin
Luni, 12 decembrie 2016
Senin18°C / 10°C, Senin
Marţi, 13 decembrie 2016
Craiova
Senin
9°C
Senin
16°C / 2°C
Vânt 11km/ora
Umiditate 45%
Precipitaţii 2%
Notat la 09:30
Sâmbătă, 10 decembrie
Senin19°C / 4°C, Senin
Duminică, 11 decembrie 2016
Parţial înnorat21°C / 6°C, Parţial înnorat
Luni, 12 decembrie 2016
Senin21°C / 8°C, Senin
Marţi, 13 decembrie 2016
Iaşi
Senin
8°C
Senin
18°C / 3°C
Vânt 11km/ora
Umiditate 48%
Precipitaţii 2%
Notat la 09:30
Sâmbătă, 10 decembrie
Senin19°C / 6°C, Senin
Duminică, 11 decembrie 2016
Parţial înnorat20°C / 9°C, Parţial înnorat
Luni, 12 decembrie 2016
Parţial înnorat18°C / 7°C, Parţial înnorat
Marţi, 13 decembrie 2016
Ploieşti
Senin
7°C
Senin
17°C / 1°C
Vânt 4km/ora
Umiditate 52%
Precipitaţii 2%
Notat la 09:00
Sâmbătă, 10 decembrie
Senin20°C / 3°C, Senin
Duminică, 11 decembrie 2016
Parţial înnorat21°C / 7°C, Parţial înnorat
Luni, 12 decembrie 2016
Posibil ploaie20°C / 6°C, Posibil ploaie
Marţi, 13 decembrie 2016
Timişoara
Senin
8°C
Senin
18°C / 3°C
Vânt 9km/ora
Umiditate 61%
Precipitaţii 2%
Notat la 09:30
Sâmbătă, 10 decembrie
Parţial înnorat21°C / 7°C, Parţial înnorat
Duminică, 11 decembrie 2016
Lapoviţă19°C / 6°C, Lapoviţă
Luni, 12 decembrie 2016
Posibil ploaie19°C / 8°C, Posibil ploaie
Marţi, 13 decembrie 2016
YoutubeYoutube
TwitterTwitter
facebookFacebook
ContactContact
Noi
Citite
Recomandate
Ultima oră
Actualizat acum 7 ore
24 Ore
7 Zile
30 Zile
24 Ore
7 Zile
30 Zile
Data
Sâmbătă, 10 decembrie 2016, 06:53
EUR (€)
+0.0039 ↗
4.4654 RON
USD ($)
-0.0016 ↘
4.0203 RON
• • •
Biografia completă a preşedintelui, pe cale de a se clarifica definitiv
Mărturia unui român din Bruxelles despre trecutul întunecat al lui Traian Băsescu

În timp ce Traian Băsescu făcea anticameră la Viviane Reding şi Jose Manuel Barroso la clădirea Comisiei Europene de la Bruxelles, un român instalat în Belgia de peste două decenii, care l-a cunoscut personal pe suspendat, face dezvăluiri. Amintirile sale aduc elemente cruciale în puzzle-ul care configurează imaginea unui şef de stat cu experienţă veche în traficul ilegal de armament, sub oblăduirea Direcţiei de Informaţii Externe.

Ştefan Mihuţ este un luptător. În 1968, pe vremea când era student la Facultatea de Transporturi a Politehnicii din Bucureşti, a fost arestat fiind acuzat că a organizat demonstraţia naţionalistă de Crăciun a studenţilor din Bucureşti. A fost arestat şi condamnat la 17 ani de detenţie, într-un lot de mai mulţi studenţi. Unul dintre studenţii din acel grup a reuşit să fugă în Germania şi să denunţe la Radio Europa Liberă arestările operate de Securitate. Graţie acestor presiuni mediatice, studenţilor arestaţi li se comută pedepsele. Lui Ştefan Mihuţ, pedeapsa i-a fost comutată în 5 ani de muncă forţată în Delta Dunării. Prin forţele lui, şi pentru că era un inginer extrem de apreciat, a ajuns inspector în Ministerul Transporturilor. Din această poziţie a ajuns să îl cunoască pe Traian Băsescu, pe care l-a anchetat în urma incendierii petrolierului “Argeş”. Acest eveniment şi-a pus amprenta asupra destinului său.

La presiunile prietenilor securişti ai lui Băsescu, în 1991, Ştefan Mihuţ, care făcea parte din opoziţia anticomunistă, a fost chemat de generalul de securitate Ion Suceavă şi ameninţat cu lichidarea. În 1991, împreună cu soţia şi fiul, fuge din ţară şi cere azil politic în Belgia, unde locuieşte şi în prezent. Monarhist convins, Ştefan Mihuţ a avut privilegiu de a-l vizita în 1994 pe Majestatea Sa Regele Mihai I la reşedinţa majestăţii sale la Versoix.

Cum l-aţi cunoscut pe Traian Băsescu în perioada comunistă?

Am putut să îl cunosc pe Traian Băsescu în toată splendoarea aroganţei sale în 1981, la trei luni după ce acesta, în deplină complicitate cu Securitatea, a incendiat vasul „Argeş” în portul francez Rouen, explozia şi flăcările extinzându-se şi asupra altor 38 de nave. Băsescu venea din Franţa, unde facuse 28 de zile de arest, iar noi l-am anchetat abia după trei luni după incident. După incendiul de la Rouen, marinarii români de pe petrolierul „ Argeş” au primit trei luni de concediu. Împreună cu colegul meu, inginerul naval George Vulpe, am făcut parte din comisia de anchetare a lui Traian Băsescu. Vulpe era trimis de Comitetul de Control Muncitoresc din CC al PCR. Iosif Banc - care era preşedinte al Consiliului Central de Control Muncitoresc al Activităţii Economice şi Sociale - ştia că sunt unul dintre cei mai buni investigatori ai accidentelor şi incidentelor din Ministerul Transporturilor. Eu eram la acea vreme inspector în acest minister. Nu aveam însă pregătire în domeniul naval, dar cunoşteam tot ceea ce ţinea de legislaţia naţională şi internaţională în domeniul protecţiei muncii şi accidentelor în sfera transporturilor. Banc ne-a trimis la Constanţa cu ordin expres să îl anchetăm pe Băsescu pe linie tehnică şi juridică, dat fiind că prejudiciul reclamat de autorităţile franceze era de peste 12 milioane de dolari. Era o gaură semnificativă în bugetul statului român. Aveam să aflu mai târziu că, pe linie de Departament al Securităţii Statului, lucrurile erau deja „aranjate” şi muşamalizate. La Constanţa ne-a întâlnit şi am fost supervizaţi în timpul anchetei de şeful securităţii portului Nicuşor Dumitru şi de prim secretarul judeţului Constanţa de la acea vreme, Vâlcu. Băsescu a venit râzând, sigur pe el, ca şi cu ar fi ştiut că ancheta ar fi urmat să fie o simplă formalitate. Mă întrebam cum a putut ajunge acest tânăr pe atunci comandant de navă, abia la trei lui după obţinerea brevetului, să îi fie încredinţat petrolierul „Argeş”. La dosarul de anchetă existau chiar reclamaţii făcute la CC de colegi de ai lui Băsescu în care apărea clar ideea că, în cazul lui, se încălcaseră toate normele în vigoare de numire a unui comandant de navă. Aveam să aflu mai târziu că ascensiunea sa era perfect ghidonată de Securitate.

Aţi avut acces, în timpul anchetării lui Băsescu la Constanţa, în 1981, la informaţii secrete din dosarul de anchetă. Care din datele apărute acolo v-au şocat?

Deşi nu aveam verificarea Securităţii pentru a intra în posesia documentelor clasificate, numai inginerul George Vulpe o avea (era un fel de certificat ORNISS al epocii ceauşiste), am avut ocazia, ca membru al comisiei, să văd dosarul făcut de Securitate pe marginea acestui „accident”. Dosarul conţinea şi o parte din documentaţia şi date ale investigaţiilor autorităţilor franceze. Răsfoind filele, şi comparând datele oferite de francezi, cu cele sumare puse la dispoziţie de Securitate, ieşeau în evidenţă neconcordanţe. Departamentul Securităţii Statului spunea că totul fusese un simplu accident şi că francezii încearcă să ne şunteze, prin acuze nefondate, în nu ştiu ce relaţii comerciale navale. Francezii prezentau date şi informaţii din care reieşea că incendiul, petrecut pe 10 septembrie 1981, dimineaţa, în aval de Rouen, în dreptul unei rafinării a companiei „Shell“, a fost declanşat voluntar, de o mână criminală, ca să acopere, printr-o diversiune de proporţii, o infracţiune mult mai gravă: transport clandestin de armament. Focul s-a întins pe câţiva kilometri pe Sena. Băsescu, ca şi comandant al petrolierului, era făcut responsabil că blocase inspecţia autorităţilor franceze pe vas timp de trei ore. Cu câteva zile înainte, francezii luaseră decizia de a verifica, pe baza unor informaţii primite de la serviciul intern de informaţii francez DST (Direction de la Surveillance du Territoire), asemenea acuzaţii. Nu au mai apucat pentru că, primind la rândul lui aceeaşi informaţie, pe altă filieră, Băsescu le-a luat-o înainte. În cele trei ore de blocare a autorităţilor franceze, Băsescu a avut timp să şteragă urmele. Incendiul şi seria de deflagraţii care au urmat au fost extrem de puternice, iar partea franceză avea indicii că toate au generate de posibila existenţă a unor lăzi cu muniţie. Incendierea vasului a fost o decizie luată în comun de Băsescu şi direcţia Securităţii. Traficul ilegal de armanent, dacă ar fi fost descoperit, ar fi adus un blam internaţional lui Ceauşescu, care în vremea aceea începuse să fie criticat de Occident, o lovitură politică de imagine mult mai mare decât o cerere de daune de 12 milioane de dolari, generată de un aşa-zis „accident”.

Chiar în timpul anchetei aveaţi să aflaţi că comandantul petrolierului „Argeş” era de fapt ofiţer acoperit al DIE.

Noi începusem să îl luăm la puricat pe Băsescu asupra unor date strict tehnice referitoare la o dublă compartimentare atât a rezervoarelor, cât şi a unor pereţi ai petrolierului. Petrolierul „Argeş” fusese transformat încât să poată transporta marfă clandestină. O astfel de compartimentare încălca normativele de construcţie a navei. Aveam să aflu mai târziu că petrolierul fusese adaptat cu binecuvântarea Securităţii astfel încât, sub acoperirea transportului de carburant, nava să poată face transport clandestin de armament, aur, diamante sau combustibil. Valuta obţinută nu intra numai în bugetul statului, nu doar în buzunarele unor înalţi demnitari din DIE, care îl protejau şi pe Băsescu, ci şi în buzunarul lui propriu. Ţin minte că la un moment dat, când Băsescu l-a jignit pe inginerul Vulpe, cel mai bun specialist în inginerie navală, afirmând că habar nu are de construcţia navelor, m-am răstit la el: „Dacă numai o parte din datele din dosarul ăsta sunt reale, dumneata poţi să înfunzi puşcăria...”. La care răspunsul a venit prompt de la Băsescu: „Nu ştiu care dintre noi doi va face puşcărie mai repede...”. Şi, nu am să uit, râsul acela hăhăit de golan tupeist al tânărului comandant de atunci Băsescu. Am ieşit nervos din birou şi, imediat, m-au abordat Nicuşor Dumitru, şeful Securităţii Portului Constanţa, şi prim secretarul judeţului Constanţa, Vâlcu. Acesta din urmă m-a luat de braţ, m-a tras într-un colţ şi mi-a spus: „Am ordin de sus de tot. Lăsaţi-o moale şi mergeţi pe burtă... Ăsta e ofiţer acoperit şi de caz ştie şi Tovarăşu’...!”. Decizia finală privind rezultatele anchetei noastre a fost luată în comun de inginerul George Vulpe - asupra căruia cred că s-au exercitat cele mai mari presiuni -, de ofiţerul Nicuşor Dumitru şi de prim-secretarul Vâlcu. Totul s-a terminat în coadă de peşte şi, ulterior, dosarul a rămas în suspensie...

După zece ani de la acest episod aveaţi să daţi din nou de Băsescu... În alt context istoric, dar, de astă dată, a avut ocazia să se răzbune pe dvs. A trebuit să părăsiţi ţara în 1991 şi să cereţi azil politic în Belgia.

Am fos unul dintre participanţii activi la fenomenul Piaţa Univesităţii din partea Partidului Naţional Liberal. Încă de atunci reintrasem sub supravegherea Securităţii regrupate după decembrie 1989. Eu eram poreclit „ţărănistul” liberalilor, deoarece eram în relaţii foarte bune cu Corneliu Coposu şi unul din cei mai activi pro-monarhişti din tabăra liberală. După ce m-am instalat în Belgia, pe Corneliu Coposu şi pe Valentin Gabrielescu i-am găzduit de multe ori la noi acasă, în Belgia. Cu ei am şi organizat, în 1993, un comitet de primire a Majestăţii Sale Regele Mihai I de România la Hotel Novotel din Bruxelles pentru a participa la funeraliile Regelui Baudouin al Belgiei. Cât încă mai eram în România, am încercat să mă lupt politic de partea liberalilor. Am suportat şi devasterea de către mineri în iunie 1990 a sediilor partidelor istorice şi prigoana lui Iliescu împotriva intelectualilor şi a studenţilor. Regimul neo-comunist se refăcea şi securiştii se regrupau. Plini de avânt anti-comunist, noi încercam să îi deconspirăm. În 1991, am făcut o interpelare din partea liberalilor la comisia condusă de Nicoale Enescu, membru marcant al PNL în anii nouăzeci. Enescu conducea comisia de siguranţă naţională. În interpelarea mea, întrebam ce caută la conducerea Ministerului de Interne un torţionar notoriu ca generalul Ion Suceavă (care era şef la Corpului de Control al ministrului de Interne de atunci, Doru Viorel Ursu) şi ce caută un ofiţer acoperit al Securităţii ca Traian Băsescu la Ministerul Transporturilor, ins pe care îl cunoşteam foarte bine din perioada anchetei de la Constanţa din 1981. Pe Suceavă, unul dintre cei mai mari torţionari pe care i-a avut România, îl ştiam încă de pe vremea comunismului. Mă intersectasem cu el la diverse accidente importante care avuseseră loc în judeţul Argeş. Un individ agramat, făcut ofiţer superior de miliţie la apelul bocancilor (făcuse doar patru clase primare) şi care se remarcase în ochii liderilor comunişti şi ai Securităţii printr-un gest de un barbarism extrem. Trimis în misiune să lichideze rezistenţa anticomunistă din munţi, Suceavă a fost cel care l-a prins pe unul din fraţii Arnăuţoiu. Făcând exces de zel în faţa superiorilor lui de la Securitate, Suceavă, pe atunci simplu plutonier, i-a adus efectiv pe tavă capul tăiat al unuia dintre fraţii Arnăuţoiu şefului Securităţii din Piteşti. De atunci, a devenit ofiţer superior al Miliţiei, dar şi ofiţer acoperit al Securităţii. Deci, poziţia mea critică era faţă de numirea acestor două personaje în poziţii importante în stat: Suceavă şi Băsescu. Traian Băsescu tocmai fusese proaspăt numit în funcţia de ministru al Transporturilor în guvernul Petre Roman din 1991. Prietenul meu, Nae Enescu, a dat curs scrisorii mele şi a pus problema în comisia pe care o conducea la Parlament. Reacţia nu a întârziat să apară. Timp de săptămâni eram oprit de poliţie când circulam cu autoturismul meu. Ba mi se lua carnetul, ba mi se oprea talonul. Pe 17 mai 1991, generalul Suceavă mi-a dat telefon şi m-a invitat “la o cafea” la sediul Ministerului de Interne, unde lucra, repet, ca şef al Corpului de Control al ministrului de Interne de atunci, Doru Viorel Ursu. Când m-am prezentat la minister, mi-a dat actele maşinii. Totodată, a profitat de acest pretext pentru a-mi lansa avertismentul: „Ai început să superi foarte tare pe foarte multă lume. Nu mă refer la mizeriile pe care le-ai spus în Parlament despre mine. Dar văd că ai ce ai şi cu ministrul Băsescu. Şi asta de mult timp. Ori te cari cât mai repede din ţară, ori eşti mierlit...”. Nu am luat în seamă ameninţarea. Dar, la câteva săptămâni, când mă întorceam acasă, în holul blocului, pe întuneric, am fost atacat şi bătut crunt de doi indivizi. Am decis că trebuie să îmi protejez familia, soţia şi copilul, şi am plecat cu Dacia mea în Suedia şi apoi în Belgia, unde am cerut azil politic.

Aţi fost la Bruxelles colaborator al autorităţilor belgiene la Departamentul pentru Refugiaţi. Aţi circulat în medii oficiale, jurnalistice, politice şi în grupurile de refugiaţi români din Belgia. Aţi reuşi să aflaţi şi alte aspecte ale activităţii de ofiţer acoperit al DIE a lui Train Băsescu?

În Belgia, de la funcţionari importanţi ai statului până la jurnalişti flamanzi sau waloni care au scris despre România, în diverse ocazii, se ştie despre Băsescu. Când a fost pregătită vizita Regelui Albert al II-lea şi a soţiei sale, regina Paola, la Bucureşti în 2009, în Belgia presa a scris despre activităţile clandestine ale lui Băsescu la Anvers. Încă de la sfârşitul anilor optzeci, când era funcţionar la reprezentanţa Navrom la Anvers, era bănuit de trafic ilegal de armanent, diamante şi aur. De asemenea, exista o suspectă legătură între el şi filiera de agenţi sovietici deconspiraţi în Belgia. Clădirea în care funcţiona Băsescu în acea perioadă era lipită de clădirea în care lucra celebrul traficant de armament rus Viktor Bout. Actualmente, în fost clădirea a Navrom-ului ceauşist se află sediul Romtrans-ului, condus de un domn Liga, fratele fostului deputat pedelist Dan Liga. În această clădire, a fost organizat în 2009 şi centrul de votare din Anvers, în care Traian Băsescu a primit un vot în favoarea sa, pe cât de masiv, pe atât de suspect.

Domnule Mihuţ, mărturia dumneavoastră poate avea o importanţă deosebită pentru conturarea profilului moral, politic şi chiar penal al lui Traian Băsescu. Spuneţi, vă rog, aţi fi dispus să depuneti o mărturie şi în faţa unei comisii parlamentare sau de istorici? Sper că înţelegeti că vă asumaţi astfel o răspundere nu doar istorică?

În principiu nu am nimic împotrivă, numai să ne lase băieţii aceştia (care sunt foarte mulţi pe metru pătrat în Bruxelles) să terminam serialul. Rămânem în contact.

De acord!

George BogdanPublicat Luni, 17 septembrie 2012
112178
 | 402
 | 127
+Adaugă
Comentarii
2000
Trimite
gabi
-1
Cine poate da crezare la asa declaratii,mai ales daca ar fi asa cum spune a fost "inchis"si dus la munca silnica in delta desi in delta nu erau lagare de acest fel,doar la cnal si canalul dunare - Bucuresti,convins ca a facut parte dupa aceia din corpul securitatii,ce spune sint doar povesti pentru fraieri,ca a fugit in Belgia si a cerut azil politic si cind in ´´91 ,alta gogorita mare cit mapamondul,pe acea vreme dupa "Revolutie",nu mai puteai cere azil politic ca nu mai aveai baza legala,deci sa lasam diversiunile acestea de doi bani ale SRI si alte grupari de interes
Publicat Sâmbătă, 03 decembrie 2016
+Răspunde
GHERGHE
+5
DECE NU NE RESPECTATI SI PE NOI MURITORI DE RIND DE CE MIATI STRES COMENTARIUL NUI FRUMOS ASA CEVA NU SE FACE INTRO TARA DE DREPT SI DEMOCRATA!!!
Publicat Luni, 18 iulie 2016
+Răspunde
GHEORGHE
+5
PAI MAI MARI GUNOAIE CA ACESTI NEOROCITI CARE NEAU CONDUS PINA-N PREZET NU AU FOST IN TRAR ASTA NICI ODATA CE PUTEM SA ZICEM NOI OAMENI SIMPLI SI FRICOSI CE SUNTEM PENTRU CA NU TE AUDE NIMENI NUMAI DUMNEZEU DAR NU INSEAMNA CA IEI AU VOIE SA FACA ACESTE LUCRURI DE JOASA SPETA CA ASA FACEAU SI ATUNCEA PE VREMEA PCRULUI ERAU INCREZUTI SI TE AMENINTAU PE FATA ACUMA LE MERGE CA AU LIBERTATE MARE PAI DE AIA NUI IESTE FRICA LUI BASE CA IEL A FOST O PIAZA REA IN COMUNISM SI ATUNCI FACEA CE VROIA IEL DIVERSIUNILE DE MADE IN ROMINIA CARE TOTI II AU IN SINGE ACEST MICROB DE NE OPRIT DIN PACATE LA NOI NUMAI PRIN MINCIUNA SI AGRESIUNE LA PERSONA DIRECT SI AMENINTARE SE FACEA IAR LOR NU LE ERA FRICA PENTRU CA DACA AVEA DE SUS LIBER ATUNCI IEL PROFITA DE OCAZIE TAIA SI SPINZURA CA DE OBICEI SI ACUMA TOT ASA SE PROCEDEAZA ACEST PINOCHI DE BASE NU SE LINISTESTE PINA NO SO PATEASCA PAI DA IEL IESTE SIGUR PE IEL CAI UN BARBAT ASA CA LA ROATA RUSEASCA IEL SE VEDE PE MECLA LUI CAI UN BAGABOND DIN-ALA MOLDOVENESC CA TOLEA SI OMUL ACELA NUI FRICA DE NIMENI SI DE NIMIC ACESTI OAMENI SUNT FOARTE PERICULOSI RUSNACI FARA SCRUPULE IEI STIU INTODEAUNA CUM SA REACTIONEZE CA SUNT DINTRO BUCATA PAI DE AIA A AVUT CURAJUL SAL INVINGA PE NOMENCLATURISTUL DE ILICI ILIESCU CA IEL STIE TOATE MISCARILE DINAINTE DE 89 DACA IEL A FACUT ASTA CU ARMAMENTUL PAI VA DATI SEMA CE DRAC DE OM POATE SA FIE IN IEL IESTE UN PERVRES SIN TOATE PUNCTELE IEL LASA MPRESIE DE MARE PATRIOT SI CID COLO IESTE UNGAINAR DE MINA TREIA ASA SUNT ASTEA FRATE NU NE VA SCAPA DEIEI DUMNEZEU NICI ODATA CA IEI AU PUS BIR PE TARA ASTA NEGHEOBI ASTEA DE NEOCOMUNISTI AU PUTEREA DI BANI SUNT LA IEI ACUMA SI NU SE POATE FACE NIMIC POPORUL IESTE SALB SI FRICOS SI IEI SUNT BAROSANI!!!
Publicat Luni, 18 iulie 2016
+Răspunde
vlad tepes
+5
TOTI CARE NU IL CREDETI PE MIHUT SI STITI CA NU MINTE SA DEA CANCERUL IN VOI SI SA NU AVETI NICI O SANSA BANDITILOR LA O VIATA DE OAMENI NORMALI! DE CATE ORI CINEVA DESCONSPIRA BANDITI MARI ,BANDITI CEI MAI PUTIN MARI SAU CURVELE BASISTE INCEPETI SA JIGNITI, POSTACILOR CARE ATI DISTRUS TARA PRIN PROPAGANDA VOASTRA DE OAMENI DE NIMIC! DE CE SI IN CEASUL AL 12 LEA SANTETI TOT NISTE TARATURI SI FEMEI SI BARBATI!
Publicat Miercuri, 04 mai 2016
+Răspunde
Marian
-5
Cum adica "anticamera" analfabetule.
Publicat Marţi, 03 mai 2016
+Răspunde
mio
-6
din cele citite mai sus cateva afirmatii sfideaza orice logica ..de ex. se intelege ca incendiul a fost o diversiune pt. a ascunde nu stiu ce comert cu arme ...pai mai fratilor cum adica ,noi vindeam arme ilegal in franta ? voi va dati seama ce scsandal urias ar fi izbucnit ..stiu ca se facea comert cu arme ..dar le vindeau probabil prin africa , orient sau sud america in cantitati care aduceau sute de milioane ..de ce era nevoie sa le vanda ilegal .....cum sa descarci mai oameni buni arme in franta si cate arme sa descarci pt a trece neobservat si cati bani sa castigi si cu ce risc ..mai bine trafica salam de sibiu .....doi ,.vasul era compartimentat pt a transporta arme,aur sau diamante ..ma cu armele mai inteleg ..dar cat aur si cate diamante traficati ma de trebuia sa compartimentati vasul ...pai pe langa noi sud-africanii erau doar niste putoi ...cat priveste marinelu , ok ..sant de acord ca o fi dat cu subsemnatul ..apoi daca ar fi fost un incendiu provocat ..ancheta politiei criminale franceze ar fi scos adevarul la suprafata ..era un prilej urias in lupta dintre ideologii sa-l faca terci pe ceausescu ..eu insa n-am auzit asa ceva ..nici din zvonuri , nici la europa libera ...
Publicat Marţi, 03 mai 2016
+Răspunde
maria
-3
d-le Mihut ,ai facut parte dintr-o comisiae care cerceta un incendiu de pe nava Arges .Si cei cu asta ?Din punctul meu de vedere nu puteai sa ajungi atat de sus decat numai daca erai membru de partid si omul securitatii de incredere .In concluzie ;manariile le-ati facut cu totii .D-le Mihut porti aceeiasi vina .Esti in aceiasi oala cu Basescu si cu toti ceilalti care au acoperit accidentul,totul nu este decat istorie sau o povste cu pirati.
Publicat Miercuri, 20 aprilie 2016
+Răspunde
REMUS BOTDERATA
-6
DACA AI STIUT TOTE ACESTEA DESPRE BASESCU DE CE NU ATI DAT LA PRESA NIMIC EU NU TE CONTRAZIC POATE SA FIE SI ASA CUM DVS SPUNETI DAR ULTERIOR PUTEATI SA DESCONSPIRATI SA SPUNETI CEVA . ROMANIA A TREBUIT SA INDURE 10 ANI DE TIRANIE BASISTA PT A NE ADUCE ACEST CEVA LA CUNOSTINTA DAR NU TE SUPARA ENORM DE TIRZIU AI LUAT ATITUDINE ,DECI DUPA CE RAUL A FOST FACUT .ESTE VEVA CAM MALEFIC NU CE SPUI
Publicat Duminică, 17 aprilie 2016
+Răspunde
Sigurantza333 @ REMUS BOTDERATA
+11
Cum ar fi putut domnule să spună acest om ceva în timpul perioadei Băsiste a României? Oare nu știți dumneavoastră că Băsescu a avut mereu și încă mai are la degetul mic mare parte din serviciile secrete din România. Nu știți oare că e prieten la cataramă cu generalul Florian Coldea de la SRI și atunci în acest context cum putea acest om să-l deconspire pe Băsescu cât acesta era încă la putere și să riște să îi fie pusă viața în pericol de câinii lui Coldea....Gândiți un pic înainte de a blama.
Publicat Marţi, 19 aprilie 2016
+Răspunde
kostas
-8
Toate cele relatate sunt reale dar trebuie facuta mentiunea ca : vasile valcu nu mai era prim secretar la constanta iar dumitru nicusor nu a fost seful securitati port in aceea perioada Trebuie sa recunoasca toti ca numai asa a reusit Romania sa-si plateasca datoria externa . Societati comerciale ca : Dunarea Terra, Romtehnica Crescendo....infintate sub directa supraveghere lui DIE au reusit sa plateasca datoria externa a Romaniei la FMI pacepa mare,, erou,, iar voiculescu mare ,,escroc,,Analizati atent cine sunt criminali acestei tari careia i s-au vandut si copiii Myster basescu a jucat la doua capete un Noriega al Romaniei
Publicat Duminică, 17 august 2014
+Răspunde
cetatean
+10
CREMENALUL E LLA PUTERE... DAR E.. NEBUNUL REGELUI
Publicat Joi, 22 mai 2014
+Răspunde
Centrul Atenţiei
alarm off
România din Piaţa Chibrit
33 articole/ Actualizat Joi, 08 decembrie 2016
alarm off
Recomandări Cotidianul
38 articole/ Actualizat acum 22 ore şi 31 minute
alarm off
NUMAI DOUĂ ÎNTREBĂRI
63 articole/ Actualizat Miercuri, 07 decembrie 2016
Simona Popescu

Romulus Rusan a fost un munte de om, de o energie debordantă, care-i iubea atât de mult pe români, istoria şi sacrificiul lor ...

Simona PopescuPublicat acum 8 ore şi 49 minute

"