MFE vrea să lanseze apeluri de proiecte de 6,7 miliarde euro, dedicate transporturilor

Ministerul Fondurilor Europene (MFE) vrea să lanseze, în mai, apeluri de proiecte pe Programul Operaţional Infrastructură Mare (POIM) în valoare totală de aproximativ 6,7 miliarde euro, potrivit datelor publicate pe site-ul instituţiei, informează Agerpres.

Valoarea totală a apelurilor dedicate transportului rutier depăşeşte 3,48 miliarde euro, fiind vorba atât despre proiecte noi cât şi fazate. În cazul acestor proiecte, beneficiar eligibil va fi CNADNR. De asemenea, vor mai fi lansate apeluri de peste 1,97 miliarde euro dedicate transportului feroviar, unde beneficiari sunt CFR, Ministerul Transporturilor şi Autoritatea pentru Reformă Feroviară.

Administraţiile Portuare sunt beneficiari în cazul apelurilor privind infrastructura de transport naval, bugetul alocat prin POIM ridicându-se la 325 milioane euro.

Metrorex va avea un buget alocat de 726,2 milioane euro, prin apelurile ce urmează a fi lansate în luna mai.

Potrivit MFE, valoarea totală a apelurilor de proiectelor dedicate infrastructurii aeroportuare se ridică la 56,7 milioane euro, iar în ceea ce priveşte investiţiile pentru creşterea gradului de siguranţă a transportului – 90,8 milioane euro.

Pentru infrastructura aferentă punctelor vamale alocarea se ridică la circa 22,7 milioane euro.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Eugenia Solomon 1416 Articole
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.