Panoul publicitar care te face să caști

Campania de publicitate organizată de agenția braziliană Lew’LaraTBWA a născut o adevărată epidemie de căscat la o stație de metrou din São Paulo. Acesta a fost, de altfel, intenția urmărită de către agenție pentru promovarea producătorilor de cafea – Café Pelé.

Campania a constat în montarea unui panou publicitar într-una dintre cele mai aglomerate stații de metrou în intervalul matinal și echiparea panoului cu senzori de mișcare. În momentul în care senzorii detectau o prezență, subiectul panoului publicitar începea să caște, declanșând o epidemie de căscat printre călători.

În tot acest timp, un alt panou publicitar afișa macheta pentru promovarea companiei producătoare de cafea, Café Pelé. Dacă reclama la cafea nu a reușit să alunge dorința călatorilor de a căsca, atunci cu siguranță că toată lumea a uitat de căscat în momentul în care fetele angajate pe post de hostess au servit mostre gratuite de cafea pe peronul stației de metrou.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.