Pasajul de pe Marte. Descoperirea care i-a uimit pe cercetătorii NASA

Cercetătorii NASA sunt intrigaţi de o descoperire făcută de curând pe suprafaţa planetei Marte, scrie Daily Mail.

Cercetătorii NASA au observat un crater neobişnuit pe suprafaţa Planetei Roşii, localizat pe pantele vulcanului Pavonis Mons.

Pasajul descoperit printre imaginile obţinute de NASA duce către o cavernă, parţial luminată. Măsurătorile arată că gaura ar avea un diametru de aproximativ 35 de metri.

Caverna, spun specialiştii, are aproximativ 20 de metri adâncime.

Cavernele de acest gen sunt interesante pentru specialişti deoarece interiorul lor este protejat de condiţiile aspre de la suprafaţa planetei şi ar putea, prin urmare, să adăpostească forme de viaţă.

Accesări: 4087
Dan Zavaleanu
Publicat Vineri, 20 iulie 2012

mail  print  Yahoo!  twitter  Facebook
Voteaza articolul
[DA]
[NU]
+12
12 Voturi

Alte articole scrise de Dan Zavaleanu:
 Alte articole din categorie:

Comentarii

@mugur
07:29:12, 21 Jul 2012 4
sau mai stii poate "Homo Funerarius", "Homo Phogea", "Homo Basexus", "Homo Blondinica", "HomoBoc", "HomoPrinGhena", "Ptiu Drace" si alte specimene de hominizi adusi la suprafata de mâzga din politica ultimilor ani de istorie postdecembrista.
0

@mugur
02:52:15, 21 Jul 2012 3
Avem noi aici in Romania pe omul tavernelor, tiran basescu, fostul presedinte.
+2

ani
10:43:27, 20 Jul 2012 2
1)SUPERFEMEI.N E T site destinat ting.S e x pe webcam sau in oras.ect. 2)PUBLIEST.I N F O : Cel mai mare mall online.Produse de slabit.Agentii caltaminte.ect.Reduceri PERMANENTE. 3)LIVE-FOR-LOVE.I N F O un alt fel de site de intilniri.
-3

mugur
09:21:38, 20 Jul 2012 1
... s-ar putea, cine stie, ca inauntru sa descoperim citeva exemplare din omul cavernelor martzian (denumire stiintifica "Homo Funerius") ...
+13

2000
Sunt de acord cu termenii si conditiile Cotidianul.ro: Cotidianul.ro militeaza pentru exprimare civilizata si isi rezerva dreptul de a sterge/edita comentariile care depasesc limitele limbajului civilizat, comit atacuri la persoana precum si comentariile cu tenta antisociala, caracter rasist sau xenofob. Comentatorii ce nu respecta conditile mai sus mentionate vor fi tratati ca atare.