×
×
Bucureşti
Braşov
Cluj
Constanţa
Craiova
Iaşi
Ploieşti
Timişoara
Bucureşti
Senin
8°C
Senin
17°C / 5°C
Vânt 4km/ora
Umiditate 40%
Precipitaţii 2%
Notat la 09:00
Luni, 25 iulie
Senin20°C / 6°C, Senin
Marţi, 26 iulie 2016
Parţial înnorat21°C / 8°C, Parţial înnorat
Miercuri, 27 iulie 2016
Parţial înnorat21°C / 8°C, Parţial înnorat
Joi, 28 iulie 2016
Braşov
Senin
3°C
Senin
15°C / -1°C
Vânt 0km/ora
Umiditate 59%
Precipitaţii 2%
Notat la 09:00
Luni, 25 iulie
Senin18°C / 1°C, Senin
Marţi, 26 iulie 2016
Parţial înnorat19°C / 2°C, Parţial înnorat
Miercuri, 27 iulie 2016
Posibil ploaie18°C / 6°C, Posibil ploaie
Joi, 28 iulie 2016
Cluj
Senin
5°C
Senin
19°C / 1°C
Vânt 6km/ora
Umiditate 50%
Precipitaţii 2%
Notat la 09:30
Luni, 25 iulie
Senin21°C / 5°C, Senin
Marţi, 26 iulie 2016
Lapoviţă18°C / 6°C, Lapoviţă
Miercuri, 27 iulie 2016
Posibil ploaie17°C / 5°C, Posibil ploaie
Joi, 28 iulie 2016
Constanţa
Senin
8°C
Senin
14°C / 6°C
Vânt 4km/ora
Umiditate 51%
Precipitaţii 2%
Notat la 09:00
Luni, 25 iulie
Senin17°C / 6°C, Senin
Marţi, 26 iulie 2016
Senin18°C / 8°C, Senin
Miercuri, 27 iulie 2016
Senin18°C / 10°C, Senin
Joi, 28 iulie 2016
Craiova
Senin
9°C
Senin
16°C / 2°C
Vânt 11km/ora
Umiditate 45%
Precipitaţii 2%
Notat la 09:30
Luni, 25 iulie
Senin19°C / 4°C, Senin
Marţi, 26 iulie 2016
Parţial înnorat21°C / 6°C, Parţial înnorat
Miercuri, 27 iulie 2016
Senin21°C / 8°C, Senin
Joi, 28 iulie 2016
Iaşi
Senin
8°C
Senin
18°C / 3°C
Vânt 11km/ora
Umiditate 48%
Precipitaţii 2%
Notat la 09:30
Luni, 25 iulie
Senin19°C / 6°C, Senin
Marţi, 26 iulie 2016
Parţial înnorat20°C / 9°C, Parţial înnorat
Miercuri, 27 iulie 2016
Parţial înnorat18°C / 7°C, Parţial înnorat
Joi, 28 iulie 2016
Ploieşti
Senin
7°C
Senin
17°C / 1°C
Vânt 4km/ora
Umiditate 52%
Precipitaţii 2%
Notat la 09:00
Luni, 25 iulie
Senin20°C / 3°C, Senin
Marţi, 26 iulie 2016
Parţial înnorat21°C / 7°C, Parţial înnorat
Miercuri, 27 iulie 2016
Posibil ploaie20°C / 6°C, Posibil ploaie
Joi, 28 iulie 2016
Timişoara
Senin
8°C
Senin
18°C / 3°C
Vânt 9km/ora
Umiditate 61%
Precipitaţii 2%
Notat la 09:30
Luni, 25 iulie
Parţial înnorat21°C / 7°C, Parţial înnorat
Marţi, 26 iulie 2016
Lapoviţă19°C / 6°C, Lapoviţă
Miercuri, 27 iulie 2016
Posibil ploaie19°C / 8°C, Posibil ploaie
Joi, 28 iulie 2016
YoutubeYoutube
TwitterTwitter
facebookFacebook
ContactContact
Noi
Citite
Recomandate
Ultima oră
Actualizat acum 2 ore
24 Ore
7 Zile
30 Zile
24 Ore
7 Zile
30 Zile
Data
Luni, 25 iulie 2016, 23:22
EUR (€)
-0.0088 ↘
4.4612 RON
USD ($)
-0.0065 ↘
4.0459 RON
• • •
Raport al Centrului de Investigații și Analiză pentru Siguranța Aviației Civile
Primele concluzii în cazul aterizării ratate de la Cluj

Centrul de Investigații și Analiză pentru Siguranța Aviației Civile (CIAS) a publicat sâmbătă un raport cu privire la avionul care a ratat aterizarea pe aeroportul din Cluj-Napoca, pe 7 ianuarie, informează B1 TV.

Potrivit documentului, principalul factor care dus la producerea incidentului a ținut de condițiile meteo nefavorabile. Aterizarea a avut loc în condiții de ninsoare, iar pista era acoperită cu zăpadă umedă. În ultima parte a rulajului, frânarea a fost executată manual, dar viteza nu a fost redusă suficient pentru ca aeronava să se poată opri pe partea betonata a pistei, se mai arată în raportul citat.

Într-o intervenție telefonică pentru B1 TV, David Ciceo, directorul Aeroportului Cluj-Napoca, a declarat că așteaptă raportul final la CIAS.

”Ne bucurăm că nu au fost victime, aeronava nu a fost avariată. Așteptăm raportul final, condițiile de aterizare au fost bune. Scopul companiei Blue Air este să analizăm situația astfel încât pe viitor să nu se mai întâmple astfel de evenimente. Ne bucurăm ca ministerul Transporturilor tratează cu seriozitate astfel încât toate zborurile să se desfășoare în siguranță. Pilotul a avut toate informațiile. Nu putem spune că pilotul este de vină. Așteptăm raportul final care va stabili mai exact detaliile”, a spus Ciceo.

Un avion Blue Air care zbura de la București către Barcelona, a ratat aterizarea, la Cluj, de unde mai trebuia să mai preia câteva zeci de pasageri.

Raul RădescuPublicat Sâmbătă, 06 februarie 2016
3389
 | 2
 | 5
+Adaugă
Comentarii
2000
Trimite
Parca ziceati ca n-avea benzina
+5
Ar trebui ca, dupa raportul final, Blue Air sa-i dea in judecata pe toti nesimtitii de la Cluj care au incercat sa acrediteze ideea ca principala cauza a fost ca avionul n-avea benzina suficienta (?!)
Publicat Duminică, 07 februarie 2016
+Răspunde
wizz @ Parca ziceati ca n-avea benzina
+2
De asemenea trebuie investigat de ce Aeroportul Traian Vuia Cluj Napoca sustine atat de mult vecinii de la Wizzair si incearca prin orice metode sa discrediteze compania romaneasca Blueair. Am inteles ca tuturor operatorilor mici li se impune o taxa de aeroport foarte mare pt a nu le face concurenta celor de la Wizz.
Publicat Duminică, 07 februarie 2016
+Răspunde
BLUE AIR
0
Fa rost, repede, de ceva lucrari stiintifice, bai nea ... O sa-ti trebuiasca!
Publicat Sâmbătă, 06 februarie 2016
+Răspunde
Johnescu
+2
Domnule Radescu, informeaza-te te rog ce inseamna "a ratat aterizarea" in limbaj aviatic. Dupa aceea fa corectarea de rigoare! Dar sa-ti spun eu, ca sa nu pierzi timpul! La inaltimea de decizie pilotul hotaraste sa continue procedura de aterizare sau, din anumite motive, sa "rateze", adica sa bage din nou motoarele, se ridica si, mai vine o data la aterizare, unde se repeta procedura. Deci aici nu a fost cazul. A fost o iesire de pe pista, in limbaj aviatic.
Publicat Sâmbătă, 06 februarie 2016
+Răspunde
Max
+3
Batista pe tambal. Aeroportul din cluj condus de actualul director este campionul situatiilor limita datorita prostei gestionari a aeroportului. Sunt prea multe evenimente periculoase la Cluj in ultima vreme, pentru a nu le corekla cu prestatia execrabila a acestui director. Sunt sigur ca nimeni nu a investigat daca guma de pe pista, provenita de la rotile avioanelor la aterizare a fost curatata. Acesta este un element de securitate esential pentru siguranta aterizarii pe vreme umeda. Guma de pe pista pe vreme umeda transforma pista in patinoar, este imposibila frnarea. Pilotii stiu cu siguranta despre ce vorbesc, iar ziaristii ar trebui sa se documenteze de cate ori se curata guma de pe piste la aeroportul din Frankfurt de exemlu si ce cantitate se aduna.
Publicat Sâmbătă, 06 februarie 2016
+Răspunde
Centrul Atenţiei
alarm off
Atentatul de la Nisa
19 articole/ Actualizat Duminică, 17 iulie 2016
Andrei Marga

Erdogan însă depăşeşte orice limită atacând dreptul la existenţă al opoziţiei şi chiar al personalităţilor cu alte vederi, în numele alegerii lui la un moment dat, încât se justifică întrebarea: încotro merge democraţia din Turcia, atâta câtă este?

Andrei MargaPublicat acum 4 ore şi 19 minute

"