Imaginația administrativă a primarului general nu se rezumă la crearea de firme. Potrivit unui consilier general, publicitatea și afișajul din București vor fi politizate, mai ales când va fi vorba despre campania electorală.
Viitoarea firmă a PSD, plătită din bugetul municipalității, va decide cui să se aloce spații. Efectul imediat este acela că întreaga piață de publicitate/media va fi subordonată firmei primăriei. Pentru ultimele trei luni din 2017, această firmă va avea: un consiliu de administrație și o comisie de cenzori (6 oameni) plătiți cu 275.840 lei; 27 de angajați, cu un salariu mediu de 6.450 lei și un capital de pornire de 480.000 lei. În plus, beneficiază de un împrumut pentru un an, din partea PMB (banii bucureștenilor), de 2.117.000 lei. Și cum o veste bună nu vine singură, în 2018 salariul mediu va creşte de la 6.450 la 7.200 lei.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.