Republika devine agenție de comunicare cu ADN digital

În urma unui proces de extindere și rebranduire, agenția de social media Republika Interactive, devine Republika – agenție de comunicare cu ADN digital. Astfel, una dintre cele mai mari agenții de digital independente din România își lansează propria divizie de PR, condusă de Zenovia Grama, potrivit unui comunicat transmis de agenție.

Republika oferă clienților săi servicii integrate de comunicare, de la digital marketing și PR la dezvoltare software și aplicații interactive. În plus, ca parte a rebranding-ului, agenția are de astăzi o nouă identitate vizuală și un site nou al companiei: www.republika.ro.

“Zona de digital PR devine una dintre direcțiile de dezvoltare prioritare pentru noi. Considerăm că avem echipă, un unique selling proposition clar și o serie largă de avantaje care să ne permită să performăm la nivelul pe care îl dorim. Extinderea serviciilor reprezintă o parte din planul nostru de a ne crește aria de competență atât pe dezvoltarea de strategii de comunicare pe termen lung cât și pe implementare. Rebranding-ul vine astfel natural ca un token al acestei schimbări de viziune”, afirmă Justin Kadima, Managing Partner Republika.

Divizia de PR a agenții de comunicare cu ADN digital va avea o echipă de patru specialiști în comunicare și va fi condusă de Zenovia Grama, care are o experiență de 10 ani în industria comunicării.

“Industria de PR este renumită pentru abilitatea sa de a se transforma pentru a rămâne în echilibru. Noile campanii de PR includ tactici clasice alături de conținut masiv în sfera digitală și adevărate strategii în social media. Ceea ce ne propunem la Republika este să oferim clienților noștri idei care pot fi implementate atât în online cât și în offline astfel încât consumatorul să interacționeze mai ușor cu brandul”, a declarat Zenovia Grama, PR Director Republika.

Formată dintr-un grup de 30 de tineri profesioniști, Republika oferă servicii complete de promovare de brand, pornind de la o vastă experiență și înțelegere a mediului digital, se mai arată în comunicatul citat.

“Noua viziune a agenției a fost modelată în bună parte de nevoile pe care partenerii noștri le au, dar și de oportunitățile oferite de interacțiunea zilnică cu utilizatorii digitali. Serviciile de PR oferite de Republika au la bază o cunoaștere în profunzime a mediului digital, a mijloacelor de monitorizare și optimizare de conținut online dar și a specificului tehnic pe care îl are fiecare canal digital în parte. Acest mix ne ajută să devenim parteneri și mai valoroși pentru echipele de marketing și comunicare cu care lucrăm și pentru cei care sunt în căutarea unei abordări strategice integrate a comunicării de brand.” a afirmat Ștefania Kadima, Managing Partner Republika.

Despre Republika
Echipa Republika este formată din specialiști în comunicare, dezvoltare și creație, care au implementat proiecte pentru unele dintre cele mai mari branduri prezente pe piața din România. Republika rămâne una dintre agențiile independente de top din România, care are în portofoliul său sute de proiecte digitale de succes. Agenția oferă servicii de strategie și consultanță în comunicare, PR, digital marketing, social media, creație și dezvoltare tehnică. Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul companiei: www.republika.ro.

Despre Zenovia Grama
Are o experinţă de zece ani în comunicare, până în prezent dezvoltând şi implementând strategii de comunicare pentru companii precum: Forum Film, Băneasa Shopping City, Cine Grand, Agricola Bacău, Tuborg România, Halewood România, dar și artiști internaționali precum Alexandra Stan, Emil Rengle sau Viky Red.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.