Să fii sănătos
Pătrunjelul şi ţelina sunt mult mai mult decât simple legume. Oamenii de ştiinţă le ridică la rangul de distrugători ai celulelor canceroase. Totul datorită unei substanţe pe care...
Accesări: 553
Publicat Vineri, 25 mai 2012
În această perioadă a anului, căpşunile sunt fructele vedetă. Pe lângă faptul că sunt foarte gustoase, sunt şi foarte sănătoase, deoarece conţin vitamine şi săruri minerale.
Căpşunile...
Începând de miercuri
Începând de miercuri, pensionarii din Capitală cu venituri mai mici de 400 de lei primesc tichete în valoare de 40 de lei pentru medicamente.
Tichetele nu pot fi folosite pentru a-şi...
Accesări: 1195
Comentarii: 2
Publicat Miercuri, 23 mai 2012
Statisticile Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (OMS) nu sunt deloc încurajatoare: o persoană din trei suferă de hipertensiune arterială, în special în ţările în curs de dezvoltare,...
Accesări: 886
Comentarii: 2
Publicat Luni, 21 mai 2012
La masa de seară, medicii recomandă să nu mâncăm în mod excesiv, deoarece acest lucru poate duce fie la îngrăşare, fie la insomnie. Există şi excepţii. Medicul nutriţionist Corina...
Cercetările au demonstrat că există numeroase alimente cu efect antitumoral care ne apără de cancer. Ciupercile, ceaiul verde şi ghimbirul sunt câteva dintre acestea.
1. Ciupercile...
Cartoful, legumă cu un renume puţin măgulitor, considerat mâncarea săracului, este o sursă extraordinară de nutrienţi, vitamine şi minerale şi este mult mai benefic pentru organism...
Accesări: 977
Comentarii: 3
CE a stabilit
Comisia Europeană a aprobat miercuri o listă cu menţiunile nutriţionale şi de sănătate care pot fi înscrise pe ambalajele produselor alimentare, producătorii din domeniu având la dispoziţie...
Accesări: 648
Publicat Miercuri, 16 mai 2012
Zahărul prosteşte oamenii, crede o echipă de cercetători de la Universitatea California din Los Angeles. Ei au realizat un studiu pe şoareci, însă sunt convinşi că rezultatele obţinute...
Accesări: 1045
Comentarii: 3
Profesorul universitar dr. Marius Bojiţă de la Universitatea de Medicină şi Farmacie "Iuliu Haţieganu" din Cluj-Napoca spune că ar fi bine să renunţăm la folosirea zahărului şi...
Accesări: 973
Comentarii: 1
Publicat Duminicã, 13 mai 2012
Medicul nutriţionist Mihaela Bilic spune că trebuie să consumăm pâine deoarece organismul nostru funcţionează pe bază de glucoză iar pâinea este cea mai accesibilă sursă de glucide,...
Un comitet consultativ de experţi independenţi a recomandat joi Agenţiei americane de medicamente (FDA) să comercializeze Truvada, primul tratament preventiv contra SIDA.
Cu o...
Sucul de portocale este consumat pentru gustul său delicios, cât şi pentru efectele sale asupra organismului.
Sursă importanta de Vitamina C
Cercetătorii...
Accesări: 765
Comentarii: 1
Studii recente au arătat că boabele verzi de cafea (neprăjite) te pot ajuta să slăbeşti.
Participanţii la un studiu ce a durat 12 săptămâni au slăbit în medie 6 kilograme...
Între culoarea ochilor şi riscul de boli de piele ar putea exista o legătură, au observat oamenii de ştiinţă de la Şcoala de Medicină din cadrul Universităţii din Colorado, SUA.
Oamenii...
Portul tocurilor înalte acţionează intens asupra structurilor musculare ale picioarelor şi modifică mersul, chiar şi când femeile poartă altfel de încălţăminte, cu tocuri joase sau...
Accesări: 343
Publicat Marţi, 08 mai 2012
Practicarea regulată a joggingului ar avea ca efect prelungirea speranţei de viaţă cu câţiva ani, potrivit unui recent studiu realizat de cercetători danezi și citat de Agerpres. Intitulat...
Accesări: 358
Comentarii: 1
Aspirina este la fel de eficientă a multe alte medicamente mult mai scumpe, pentru pacienţii cu antecedente de crize cardiace, dar cu bătăi normale ale inimii, arată un studiu recent,...
Mai multe instituţii sanitare din ţară au sesizat Academia de Ştiinţe Medicale cu privire la faptul că s-au epuizat stocurile de vaccin antirabic iar Institutul Cantacuzino şi-a încetat...
Accesări: 596
Comentarii: 5
Publicat Joi, 03 mai 2012
O echipă de cercetători americani au descoperit o nouă metodă de investigare a cancerului la sân, ce va revoluţiona medicina din întreaga lume. Potrivit acestora, tomografia foto-acustică...
Antidepresivele prescrise în mod obişnuit pot face mai mult rău decât bine şi oamenii ar trebui să fie mai precauţi în ceea ce priveşte folosirea lor exagerată, arată un studiu al...
Accesări: 722
Comentarii: 2
Primul implant de insule pancreatice artificiale a avut loc la Dresda în Germania la trei pacienţi, şi urmează să se realizeze şi în România, la alţi trei pacienţi, a declarat prof....
Reprezentanţii Direcţiei Sanitar Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor (DSVSA) au declarat că din analizele de laborator efectuate pe probele de cafea nu rezultă prezenţa acrilamidei.
Acrilamida...
Accesări: 716
Comentarii: 4
Institutul de Endocrinologie "C.I. Parhon" din Capitală va primi iod radioactiv după 1 mai, astfel că pacienţii pot continua tratamentele conform programărilor făcute, a declarat, miercuri,...
Accesări: 563
Publicat Miercuri, 25 aprilie 2012
Guvernul ungar a decis, în mod extrem, să îi pedepsească pe bolnavii de diabet care nu urmează cu scrupulozitate regimul, privându-i de accesul la cele mai bune tratamente subvenţionate,...
Accesări: 643
Publicat Marţi, 24 aprilie 2012