Teleshopping pe principiul: „Scump, doamnă, scump, dincolo era mai ieftin!”

Produse de curăţat, ţigări electronice, aparatură de fitness, aspiratoare geniale, tigăi, cratiţe, saltele, soluţii de albit dinţii şi câte şi mai câte se pot vedea şi cumpăra prin intermediul teleshoppingului. Este ceva ce v-aţi dori şi nu ştiţi de unde să luaţi? Teleshoppingul este aici, pe ecranele dumneavoastră, în repetate rânduri pe zi, pe mai toate posturile TV.

Pentru cei ce îşi doresc pauze scurte de publicitate este recomandabil să evite spoturile realizate de teleshopping. Aceştia au o energie interminabilă în a explica de 15 ori, în cadrul aceleiaşi reclame, de ce este indicat să achiziţionaţi produsul. Nu v-aţi convins încă? Nu-i nimic, peste o oră revedeţi reclama şi puteţi chiar lua două produse la preţ de unul. Puteţi testa 10 zile şi returna, ulterior, dacă sunteţi nemulţumiţi.

Scăderea pieţei de publicitate din România a permis acestui tip de reclame să invadeze spaţiul publicitar. Televiziunile care încă mai au rating şi tarife ridicate de publicitate nu au permis acestora, încă, să le ocupe spaţiul de emisie. Nu asta ar fi problema, pentru că această industrie a vânzării prin televizor realizează profituri uriaşe de pe urma “vrăjirii” poporului şi şi-ar permite să fie oriunde, lucru de nedorit pentru cei care, încă, îşi mai doresc să vadă o publicitate de calitate. Iar timpul nu este pierdut.

Programul este întrerupt pentru că Mirabela Dauer, Bahmu şi alte persoane publice trebuie să ne explice de ce, dacă nu ai o tigaie anume, nu eşti cu adevărat o gospodină, iar o tigaie îţi poate schimba viaţa. Dar, trecând peste vedetele autohtone, cei care apar în aceste reclame, persoane necunoscute ce par a oferi testimoniale despre eficienţa produselor, nu sunt decât oameni plătiţi pentru a apărea, care nici măcar nu ştiau, până în ziua filmării, cum se cheamă produsul. Însă, când o vezi pe femeia de 60 de ani cât de mulţumită este de centura pentru spate, oare să nu te gândeşti cât de bun o fi produsul?

Astfel, oamenii sunt bombardaţi zilnic cu calupuri de publicitate de teleshopping şi, cum repetiţia este mama învăţăturii, nu numai că memorează reclamele, dar se şi gândesc să comande. Apoi, începe lungul şir al aşteptării produselor, nemulţumirile sau bucuriile la primirea coletului, lunga perioadă de aşteptare pentru a-ţi primi banii pe retur. Însă dacă te gândeşti să suni pentru a comanda trebuie să te înhami cu multă răbdare faţă de cei de la capătul celălalt al firului, care, încearcă, pe lângă produsul dorit, să îţi mai vandă vreo 10, pentru că plăteşti aceeaşi taxă de livrare şi ai şi un discount insignifiant.

Avertisment: privitul repetat la teleshopping poate dăuna grav sănătăţii, urmând modelul celui din reclama Altex, una dintre cele mai bune reclame realizate în România, care, obsedat de cumpărături, a ajuns în halatul alb al nebunilor, repetând insistent: “Cât e halatul, cât e halatul?”.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Alexandra C.C. Dumitriu 62 Articole
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.