Un producător belgian de ciocolată numit „ISIS” este nevoit să îşi schimbe numele, pentru a doua oară într-un an, din cauză că noua sa identitate, „ISIS” suferă, evident din cauza asocierii acesteia de către cumpărători cu gruparea jihadistă Stat Islamic, conform Digi24.
Anul trecut, compania şi-a schimbat numele din Italo Suisse, întrucât compania nu avea nicio legătură cu niciuna dintre cele două ţări. Acum, compania este nevoită să renunţe şi la numele de „ISIS”, care este şi acronimul „Islamic State in Iraq and Syria”.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.