Tramvaiele de la Astra Arad aşteaptă în depouri

Tramvaiele de la Arad, boicotate pe faţă de Gabriela Firea și susținătorii din Antene, așteaptă în depourile din Capitală semnăturile pentru liber la călători.

Astra Vagoane își apără tramvaiul: are unul dintre cele mai eficiente motoar

Actualul primar, Nicușor Dan, a promis că în septembrie 4-5 tramvaie vor intra în circulație. Primaria are acum 9 tramvaie de la Astra, dar pentru care nu a făcut recepția.

În luna octombrie, proprietarul Astra Vagoane Arad Vasile Blidar declara că dacă până la finele acestei luni nu se va face respectiva recepție, va opri livarea tramvaielor, deși în fabrică sunt 30 de unități care sunt în stadii avansate de producție. „Tramvaiele care au venit au motoare Siemens, comisia de recepție se va pronunța asupra conformității motoarelor cu oferta făcută și care ofertă a respectat caietul de sarcini, o să avem răspunsul final de la comisia de recepție. E o chestiune tehnică, dacă puterea motorului permite o viață lungă. Cerința din caietul de sarcini și oferta Astra pe care noi o verificăm este ca motoarele să dezvolte o putere de 120 kW în condiții care să-i permită o durată de viață lungă. Asta trebuie să verifice comisia”, a precizat Nicușor Dan.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 6
Author

17 Comentarii

  1. Litza-n kur e bagata pina la git cu turcii.. Asta e eterna problema a romaniei.. Ootiune de vot:ponta si joiabis…. 2 kkti.. Orice alegi e la fel..
    firea e in aceeasi categorie cu nicusor.. 2 kktoi.

  2. au probleme chinezarismele lui plicusor. Orice s-ar spune, astea nu au nimic romanesc in ele: piese chinezesti, motoare simenes, asamblate si ele prin cine stie ce tara asiatica, iar asamblarea finala o face blidar, pe care o numeste pompos: tramvai romanesc…sa te c.i pe ei de ras, nu alta.

  3. Scrieti pe ele ASTRANA si totul se rezolva . Tot ce este romanesc pute de 30 de ani , ne chinuim sa dam tot ce a ce parinti nostri au construit cu lacrimi si sudoare , iar Firea turceasca a fost in cei 33 de ani de cand ne vindem activele pe nimic , in pozitia de influenta prin presa si apoi direct prin politica . Trebuie sa-i scoateti sarma si sa vedeti , ca afacerea generalilor de catifea inceteaza . Fara sarme straine , totul revine la normal.

  4. Teapa este data romanilor prin vrajeala securista cum ca trebuie sa incurajam patronii interni, pentru ca de fapt despre acestia este vorba la concret. Banii intra in conturile lor (s-or rataci prin paradisuri fiscale?) iar statul castiga infim. Dar platitorii sunt romanii de rand. Nimeni in lume nu refuza produse competitive si la preturi mai mici pe motiv ca nu sunt autohtone. Iar baietii astia destepti de ce nu isi vand tramvaiele lor in Germania daca stiu ca sunt atat de performante si ieftine comparativ cu cele nemtesti? Ar fi destule primarii in Germania dispuse sa le achizitioneze. Dar ei vor neaparat sa i le dea lui Nicusor si altor primari useristi.

  5. Da care-i treaba cu fierea aici ? Nu-i treaba lui Plicusor ? Nu stiam ca fierea mai este primar.Poate fierea sa critice cit vrea tramvaiele Astra , le poate critica oricine. Dar responsabilitatea este a PMB si a lui plicusor. Ori nu s-a primit parandaratul ?

  6. Inteleg nea Cornele ca inca nu te-ai dat cu vagoanele lor in Stanbul, dar nici cu chinezariile asamblate de Blidar.
    Abia dupa sa te apuci de comentat.

  7. Pentru toti cei care au probleme cu acoperișul, atât le zic …voi aveți sigur mașini germane, audi,wv,mercedes, opel,bmw,…toate ,dar toate sunt facute cu piese din toate tările, chinezisme cum va place vouă să ziceți!…dar aveți mașini germane boilor!,nu?…nenorocită nație de Arahat mai sunteți!…boilor, cretinilor,…
    Fabrica de cutii de viteze de la sebeș pentru BMW știți a cui e ?…dar Drezmailer de la brașov, dar Queens, dar Hutchison…?…toate au proprietari statul chinez!..boilor, si se produc aceste fabrici?…,piese pentru mașini germane boilor…sunt zeci de astfel de firme în românia, cretinilor…

  8. Să inteleg că tramvaiele astea nu respectă cerințele din caietul se sarcini si nici parametrii tehnici promiși la semnarea contractului. Are dreptate @Yahwh, de ce nu face recepția Nicușor, îi este frică să semneze din motive de dna? Firea poate să spună orice, nu poate bloca procedura.

  9. Niște jeguri infecte care știu doar sa demigreze bunuri sau persoane din tara asta (probabil plătiți sau membri)…
    La Cluj circula aceleași tramvaie de peste un an la Oradea la fel mai nou la Galați și în Arad de peste 7 ani și oameni sunt foarte mulțumiți de condițiile și confortul oferite.
    Mai lăsați chestiile astea de atotcunoscatori ca sunteți doar niște jeguri cu chip uman ce vorbiți în aburii prostiei.
    Pentru voi bănuiesc ca autobuzele Otokar sunt peste Mercedes asta doar asa ca idee…

  10. O criticati degeaba pe FireRea,ea a vrut tramvaie turcesti, pe care le-a luat insa Fritz la Timisoara! Nu va faceti griji, si alea turcesti si alea de la Arad, tot nemtesti sunt, noi doar le ansamblam( ca si turcii) si le vopsim( cu vopsea nemteasca)!! „Gresala” cu motorul de tractiune putea fi „corectata” printr-un act aditional, care mentiona ca puterea noului motor este mai mare si mai eficienta decit a celui „vechi”! Simplu!

  11. Oricât ai încerca să iei apărarea celor care fabrica tramvaiele tot nu poți sa recunoști – DACA AI MINTEA IN CAP- faptul ca sunt INCOMPATIBILITATI TEHNICE MAJORE CU CERINTELE.In al doilea rand firma jermana este recunoscuta pe plan mondial ca una dinte cele mai mari spagare.Toate acestea cumulate cu intervențiile făcute pentru sprijinirea ei fatise sub pretextul ca se produce (SE ASAMBLEAZA) în România duc la concluzia ca ceva este putred rău în Danemarca.Din aceasta cauza și sprijinul permanent pe saituri pentru acest producător.

  12. Țeapă cu turcești, mai țeapă cu românești și nu prea. Unul mai prost ca altul.

  13. Mafia PSD cu zdreanta de Firea se oftica ca nu le-a iesit manevra cu rahaturile turcesti…cum ne-a umplut Bucuresti-ul cu gunoiele alea de autobuze Otokar(spun din experienta ca sunt sofer de autobuz)… Interese mari care nu lasa tramvaiele astea sa iasa pe traseu pentru ca nu sa facut plata unde trebuie…

  14. Ai producator de tramvaie in Romania cu experienta si nu faci nimic sa protejezi industria nationala, locurile de munca autohtone garantie a predictibilitatii, stabilitatii si cresterii economice asta este patriotismul reclamat de Geoana, Helwig, Ciolacu sau Garbiela Firea Pandele, Catzu, Orban sau chiar de onor al nostru decident suprem KWJ, sau sunt incapabili mental sa protejeze propriul lor capital autohton sau este ipocrizie de tip balcanic.
    Asta ca sa nu se mai intrebe cei de mai sus de ce tineretul din Romnania de dupa 2014 continua sa emigreaze masiv in cautarea unui loc de munca pe aiurea si estimarile conducerii BOR arata ca in cel mult 30 de ani ne dizolvam ca popor, natiune.

  15. Interesul disperat al cosilierilor psd-pnl in frunte cu lacoma FIREA PANDELE , ESTE ATIT DE MARE , incit nu mai au nici o retinere … sustin pe fata Turcia in defavoarea Romaniei ! Iar postacilor pezdisti , justinianus , ha,ha, da , rammstein, rumburak , care isi duc viata de dimineata pina seara pe aici , pe la toate articolele , ca ei se pricep la toate , acestora zic , li se pare corect COMPLOTUL ce face FIREA SI GASCA EI . Si unii se pretind oameni cu scoala , patrioti . Ce face o mica pomana din unii oameni . Sustii partide corupte si tradatoare , politicieni corupti si tradatori . Dovediti prin hot. jud.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.