Un regal Filme de Cannes la Bucureşti

Maraton O mie şi una de nopţi şi câştigătorul Camera d’Or

Filmele propuse de Franţa şi Belgia la Oscar 2016, un maraton de 338 de minute, inspirat din O mie şi una de nopţi şi câştigătorul Camera d’Or la Festivalul de la Cannes sunt câteva dintre surprizele celei de-a şasea ediţii a Les Films de Cannes à Bucarest. Zeci de filme în premieră absolută în România, în peste 100 de proiecţii, unele programate în prezenţa cineaştilor, masterclass-uri, mese rotunde, retrospective şi alte evenimente speciale îi aşteaptă pe spectatori între 23 şi 29 octombrie la Cinema Studio, Cinema Elvire Popesco şi CinemaPRO.

„Fie te ia prin surprindere totul, fie nimic”, scrie The Guardian despre filmul lui Miguel Gomes, o aventură cinematografică de 338 de minute în care poveştile Şeherezadei din O mie şi una de nopţi sunt transplantate în Portugalia de azi. Împărţit în trei părţi şi proiectat la Cannes în secţiunea Quinzaine des Réalisateurs, Arabian Nights e amuzant, percutant şi suprarealist. Partea a doua, Arabian Nights: Vol. 2 – The Desolate One, va reprezenta Portugalia la Oscarul pentru Cel mai bun film străin. Spectatorii Les Films de Cannes à Bucarest vor avea ocazia să vizioneze filmul şi să-i pună întrebări la final regizorului Miguel Gomes (Tabu), care va avea o intervenţie live prin Skype.

The Assassin

Intens şi excelent filmată, potrivit The Hollywood Reporter, pelicula La Tierra y la Sombra / Land and Shade, de César Augusto Acevedo (Columbia), a plecat de la Cannes cu trei premii: trofeul Camera d’Or, acordat celui mai bun debut din întreaga selecţie, şi Premiile SACD şi Révélation France 4 în secţiunea Semaine de la Critique. Un bărbat se întoarce acasă şi-şi găseşte fiul bolnav şi ferma în ruină. La 17 ani după ce şi-a abandonat familia, acesta va încerca să-şi regăsească locul şi să o salveze.

Aleasă, în mod surprinzător, să reprezinte Franţa la Oscar 2016, coproducţia turco-franceză Mustang este unul dintre cele mai apreciate filme din selecţia de la Cannes, un The Virgin Suicides în versiune orientală. Regizoarea Deniz Gamze Ergüven debutează cu o dramă emoţionantă şi subtilă, cu bătaie politică, despre cinci surori adolescente ale căror instincte sunt înăbuşite de familia lor strictă şi de tradiţii, într-o societate profund patriarhală. „Am vrut să arăt, din interior, ce înseamnă să fii femeie în Turcia de azi; e un subiect care arde în societatea noastră, unde vocile feminine sunt rar auzite”, a declarat regizoarea, citată de Euronews. Filmul a câştigat Premiul Europa Cinemas Label în Quinzaine des Réalisateurs şi Marele Premiu la Sarajevo.

Le tout nouveau testament, în regia lui Jaco Van Dormael (Mr. Nobody), e cel mai „amuzant, delirant şi inventiv” film de la Cannes 2015, cum îl descrie presa franceză, şi va reprezenta Belgia la Oscar 2016. Premisa sună astfel: „Dumnezeu există. Locuieşte la Bruxelles. E odios cu soţia şi fiica lui. S-a vorbit mult de fiul lui, dar foarte puţin de fiica lui. Fiica lui sunt eu. Mă numesc Ea şi am 10 ani. Ca să mă răzbun, le-am trimis tuturor oamenilor din lume, prin SMS, data la care vor muri”. Comedia renumitului cineast belgian a fost ovaţionată de public la proiecţia în Quinzaine des Réalisateurs. În distribuţie: Benoît Poelvoorde, Yolande Moreau şi Catherine Deneuve.

Tale of Tales

Comedia socială La vie en grand/ Learn by Heart, de Mathieu Vadepied, a fost filmul de închidere al secţiunii Semaine de la Critique la Cannes şi i-a fermecat pe spectatori cu optimismul şi umorul său. Este povestea a doi puşti din periferia Parisului care încearcă să iasă din lumea cartierului lor. Mathieu Vadepied s-a lăsat inspirat de stilul comediei Les Intouchables – un succes de casă uriaş în Franţa, în ultimii ani – pentru care a semnat imaginea.

Toate filmele vor rula în premieră în România la Les Films de Cannes à Bucarest.

La vie en grand, Mustang şi Arabian Nights sunt distribuite în România de ViTo Film. Le tout nouveau testament este distribuit de Independenţa Film.

Asia la putere: filmele marilor regizori asiatici

Arabian Nights

Asia ocupă un loc aparte anul acesta, în programul Les Films de Cannes à Bucarest, cu filme semnate de regizori consacraţi sau debutanţi care şi-au început cariera cu un premiu la Cannes. Din China, Japonia, Thailanda, Filipine sau India vin poveşti de dragoste, drame de familie, filme suprarealiste care fac acum înconjurul lumii în festivaluri. Jia Zhangke, cel mai important regizor chinez al generaţiei lui, Hirokazu Kore-eda, considerat noul maestru al cinema-ului japonez, Naomi Kawase, regizoarea asiatică cu cele mai multe selecţii la Cannes, şi imprevizibilul Apichatpong Weerasethakul, premiat cu Palme d’Or, sunt câteva dintre numele momentului în cinema-ul mondial ale căror filme vor fi aduse în premieră la Bucureşti.

Unul dintre favoriţi în competiţia Festivalului de la Cannes, anul acesta, Mountains May Depart surprinde China într-o perioadă de profundă schimbare, când o tânără curtată de doi prieteni din copilărie – un proprietar al unei staţii de benzină şi un muncitor într-o mină de cărbune – face o alegere care-i va afecta viaţa. „Filmul lui Jia Zhangke e o lucrare misterioasă şi, în felul ei, uimitor de ambiţioasă, semnată de un regizor a cărui creativitate evoluează sub ochii noştri”, apreciază The Guardian. Lui Jia Zhangke, talentul i-a fost confirmat de selecţiile de la Cannes, Berlin sau Veneţia şi de trofee ca Leul de Aur pentru Still Life (2006) sau Premiul pentru Scenariu la Cannes cu A Touch of Sin (2013). În2014, a fost membru al juriului competiţiei la Cannes.

Catherine Deneuve în La Tete haute

Un alt concurent la Palme d’Or, pelicula Our Little Sister confirmă încă o dată talentul cineastului Hirokazu Kore-eda, supranumit de unii critici „noul Yasujiro Ozu”. Un film subtil, meticulos orchestrat şi plin de graţie, inspirat de o poveste manga şi comparat cu alte capodopere japoneze, Our Little Sister urmăreşte trei surori care decid să o ia în grijă pe sora lor vitregă după ce tatăl care le abandonase cu ani în urmă moare. Nu a fost doar un succes de critică, ci şi unul de casă: în Japonia, a avut încasări de milioane de dolari. Kore-eda a fost selecţionat de cinci ori la Cannes, iar în 2013 a câştigat Premiul Juriului cu Like Father, Like Son.

Regizor descoperit şi promovat de Cannes, thailandezul Apichatpong Weerasethakul, premiat cu Palme d’Or pentru Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives (2010), revine cu un nou film criptic şi suprarealist, Cemetery of Splendour, proiectat în Un Certain Regard. Mai mulţi soldaţi cuprinşi de o misterioasă boală a somnului sunt transferaţi într-un spital improvizat într-o şcoală abandonată. O tânără care se oferă să aibă în grijă un soldat se îndrăgosteşte de el şi încearcă să dezlege misterul sindromului. E „o enigmă cinematică hipnotică”, potrivit Variety, în care zeităţi misterioase şi vizite fantomatice se integrează firesc în vieţile personajelor.

Mustang

Naomi Kawase, unul dintre regizorii obişnuiţi ai Cannes-ului, scoate la iveală răni vechi în Sweet Red Bean Paste/ An, drama poetică, dulce-amară a doi oameni care îşi petrec zilele împreună gătind Dorayakis, prăjituri tradiţionale japoneze umplute cu o pastă dulce de fasole roşie numită „an”. Filmul a deschis secţiunea Un Certain Regard în 2015. Kawase a fost cel mai tânăr câştigător al Camera d’Or, în 1997, cu Suzaku, şi a continuat să revină pe Coasta de Azur cu încă patru filme, unul dintre ele distins cu Marele Premiu: The Mourning Forest (2007).

Cineastul filipinez Brillante Mendoza (Kinatay – Premiul pentru regie la Cannes 2009) explorează în Taklub consecinţele devastatorului taifun Yolanda, care a lovit oraşul Tacloban în noiembrie 2014, omorând peste 6.000 de oameni. Supravieţuitorii caută cadavrele celor dispăruţi, încercând să se menţină ei înşişi în viaţă şi să-şi păstreze puţina speranţă care le-a mai rămas. Însă o serie de evenimente neprevăzute continuă să le pună la încercare rezistenţa. Taklub a obţinut Menţiunea specială a Juriului Ecumenic în secţiunea Un Certain Regard.

Din Asia vin alte două poveşti anunţate deja în programul Les Films de Cannes à Bucarest şi premiate la Cannes: Journey to the Shore, de Kiyoshi Kurosawa, distins cu Premiul pentru regie în secţiunea Un Certain Regard, o poveste despre un soţ fantomă care îşi invită soţia într-o călătorie, şi Masaan, în regia lui Neeraj Ghaywan, primul film indian care a câştigat vreodată două premii la Cannes: Premiul Tânără Speranţă Un Certain Regard şi Premiui Criticii – FIPRESCI.

Our Little Sister va fi distribuit in România de Independenţa Film, iar Cemetery of Splendour – de ViTo Film.

Marile trofee de la Cannes. Poveşti cu arte marţiale, căpcăuni şi homari

La loi du marche

12 dintre filmele care s-au întors cu trofee de la Cannes pot fi văzute pentru prima dată în România.

Laureatul cu Palme d’Or şi marii câştigători ai premiilor pentru regie, scenariu, interpretare, Camera d’Or sau Un Certain Regard vor aduce o frântură din agitaţia şi entuziasmul provocate la Cannes. Lor li se adaugă câteva dintre filmele din competiţie care au atras atenţia presei, precum Tale of Tales sau Louder than Bombs.

Considerat marele favorit la Palme d’Or, The Assassin a câştigat în cele din urmă Premiul pentru regie şi a fost propus de Taiwan la Oscar 2016. Spectatorii vor avea şansa să vadă în premieră în România filmul maestrului taiwanez Hou Hsiao-hsien, o superbă explorare a istoriei artelor marţiale, primită cu ovaţii de presa internaţională. În timpul dinastiei Tang, în secolul IX, o femeie-asasin primeşte ordin să omoare un nobil pe care-l iubise cândva. „Cadru cu cadru, este poate cel mai răvăşitor de frumos film pe care l-a făcut Hou şi, cu siguranţă, cel mai captivant”, scrie publicaţia americană Variety.

Hou Hsiao-hsien este unul dintre cei mai importanţi regizori contemporani, autorul peliculei A City of Sadness (1989), recompensat cu Leul de Aur la Veneţia.

La Tete haute

„N-ai mai văzut niciodată aşa ceva. E genul de film pe care simţi nevoia să-l revezi, ca să fii sigur că a existat”, titrează The Telegraph despre mult aşteptatul The Lobster, de Yorgos Lanthimos, distins cu trei premii la Cannes: Premiul Juriului, O menţiune specială Queer Palm, dedicată producţiilor cu tematică LGBT, şi premiul al doilea Palm Dog, pentru cel mai carismatic câine. Criticii au găsit influenţe din Luis Buñuel şi Eugen Ionescu în această satiră bizară, plină de umor, plasată într-un viitor distopic în care oamenii singuri sunt forţaţi să-şi găsească perechea în 45 de zile, altfel se transformă într-un animal, la alegerea lor. Dar de ce ţi-ai dori să fii un homar? Colin Farrell face un rol memorabil, alături Léa Seydoux, John C. Reilly, Ben Whishaw; Rachel Weisz narează povestea. Este primul film în limba engleză la regizorului grec nominalizat la Oscar cu Dogtooth (2009).

Scenaristul şi regizorul mexican Michel Franco (After Lucia) a avut fler distribuindu-l pe Tim Roth în rolul principal în Chronic, câştigătorul Premiului pentru Scenariu. El îl interpretează magistral pe David, un îngrijitor specializat în lucrul cu bolnavii aflaţi în fază terminală, un bărbat laconic, care lasă să vibreze în jurul personalităţii sale tristeţea şi durerea reprimate. Un film dur şi onest despre singurătate şi suferinţă, comparat cu Amour, al lui Michael Haneke.

Chronic, o istorie a artelor marţiale

La loi du marché, regizat de Stéphane Brizé, i-a adus renumitului actor francez Vincent Lindon Premiul pentru Interpretare la Cannes, trofeu care încununează cariera sa de peste 30 de ani. Vincent este Thierry, „morocănosul suprem”, un bărbat de 51 de ani care trebuie să răspundă la o întrebare aparent simplă: cât de multe eşti dispus să faci pentru a-ţi păstra slujba obţinută după 20 de luni de căutări?

Matteo Garrone, care are deja în palmares două Mari Premii ale Juriului, pentru Gomorra (2008) şi Reality (2012), a revenit în competiţia de la Cannes cu Il racconto dei racconti/ Tale of Tales, o adaptare a primei cărţi de basme din lume, Pentamerone, de Giambattista Basile, apărută în 1600. O lume bizară, fantastică, dominată de regi, prinţese, vrăjitori, ursitoare şi căpcăuni, în care Salma Hayek, Vincent Cassel, Toby Jones şi John C. Reilly au roluri centrale. Imprevizibil şi plin de umor, filmul a fost comparat cu Monty Phyton and the Holy Grail. Matteo Garrone s-a întâlnit cu spectatorii Les Films de Cannes à Bucarest în 2012.

Louder Than Bombs

La patru ani după ce Oslo, 31 august a fost proiectat la Cannes, regizorul norvegian Joachim Trier aduce laolaltă nume ca Jesse Eisenberg, Gabriel Byrne, Isabelle Huppert, David Strathairn şi Amy Ryan pentru Louder Than Bombs. E drama intensă şi emoţionantă a unui tată şi a celor doi fii ai săi care trebuie să facă faţă amintirilor, dar şi secretelor din trecut, atunci când se reunesc în casa familiei, la trei ani după pierderea soţiei şi mamei lor, un celebru fotograf de război.

Vă reamintim că, din competiţia oficială a Festivalului de la Cannes, în programul festivalului vor mai figura Dheepan, filmul premiat cu Palme d’Or, Mon Roi, pentru care Emmanuelle Bercot a primit trofeul de interpretare, Our Little Sister, Mountains May Depart şi Sicario.

Filmele The Assassin, La loi du marché, Our Little Sister şi Dheepan sunt distribuite în România de Independenţa Film. Louder than Bombs este distribuit de ViTo Film. The Lobster este adus în România de InterComFilm, iar Sicario – de Freeman Enternainment.

Prima femeie-regizor care a deschis Festivalul de la Cannes în ultimii 28 de ani vine în România

Le tout nouveau testament

Renumita actriţă, regizoare şi scenaristă franceză Emmanuelle Bercot vine pentru prima dată în România, în deschiderea Les Films de Cannes à Bucarest, pentru a-şi prezenta filmul La Tête haute, acelaşi care a deschis festivalul de pe Coasta de Azur.

Emmanuelle Bercot este a doua femeie-regizor din istorie care a inaugurat Festivalul de la Cannes, prima fiind Diane Kurys cu A Man in Love, în 1987. Cu filme selecţionate la Cannes, Veneţia şi Berlin şi cronici elogioase pentru rolurile sale, Bercot este una dintre vocile momentului în cinema-ul francez. În seara de gală din 23 octombrie, vedeta se va întâlni cu publicul şi va răspunde întrebărilor, la finalul proiecţiei. Spectatorii vor vedea în premieră în festival şi Mon Roi, drama care i-a adus lui Bercot Premiul pentru interpretare feminină la Cannes, ex aequo cu Rooney Mara (Carol).

Anul acesta, filmul scris şi regizat de ea, La Tête haute – al patrulea lungmetraj din cariera sa – a fost ales să deschidă Festivalul de la Cannes, în cadrul unei ceremonii la care au luat parte sute de invitaţi de calibru. Avându-i pe Catherine Deneuve şi Benoît Magimel cap de afiş, La Tête haute urmăreşte parcursul lui Malony, de la 6 la 18 ani, perioadă în care un judecător de copii şi un educator încearcă neobosit să-l salveze. Tânărul actor din rolul principal, Rod Paradot, este considerat revelaţia anului în Franţa.

Taklub

Emmanuelle Bercot a fost elogiată şi pentru prestaţia ei remarcabilă în Mon Roi, regizat de vechea sa colaboratoare, Maïwenn, rol care i-a adus trofeul de interpretare la Cannes 2015. „Dincolo de talentul lui Maïwenn de a filma dragostea, fericirea şi de a le da o formă fizică, organică, Mon Roi le datorează enorm actorilor săi”, scrie revista Gala. Partener în drama unei femei care suferă un accident ce o imobilizează la pat şi o forţează să rememoreze pasiunea tumultuoasă pentru un bărbat este Vincent Cassel.

Personalitate fascinantă, Emmanuelle Bercot este recunoscută pentru filmele sale despre adolescenţă, dar şi pentru rolurile în producţii semnate de Claude Miller, Bertrand Tavernier sau Olivier Assayas. Absolventă a celebrei şcoli de cinema La Fémis, Bercot a fost premiată la Cannes încă din timpul studenţiei – scurtmetrajul Les Vacances a obţinut Premiul Juriului în 1997. A urmat La Puce (1999), filmul de absolvenţă, curajos şi original, despre o adolescentă care-şi începe viaţa sexuală cu un bărbat matur, în care apare pentru prima dată actriţa sa fetiş, Isild le Besco. Primul ei lungmetraj, Clément (2001), a fost proiectat în Un Certain Regard, iar al doilea, Backstage (2005), a concurat la Festivalul de la Veneţia. În ambele, adolescenţi şi adulţi dezvoltă pasiuni intense şi bizare.

Ca scenaristă, a câştigat Premiul César pentru Polisse, de Maïwenn. Notorietatea, ca regizoare, a venit odată cu Elle s’en va (2013) – selecţionat în competiţie la Berlin şi nominalizat la César – în care Catherine Deneuve face unul dintre cele mai bune roluri recente.

Our Little Sister

Alături de La Tête haute, în afara competiţiei la Cannes au rulat şi noul film al lui Woody Allen, An Irrational Man, cu Joaquin Phoenix, Emma Stone, Parker Posey, dar şi Amy, de Asif Kapadia, un documentar revelator despre ascensiunea şi decăderea cântăreţei Amy Winehouse. Ambele vor fi proiectate la Les Films de Cannes à Bucarest, ca şi Une histoire de fou, noua peliculă marca Robert Guédiguian. Renumitul regizor francez reia subiectul genocidului armean din Turcia, într-un film intens care merge în direcţii cu totul neaşteptate, după cum remarcă The Guardian. În anii ‘80, Aram, un tânăr de origine armeană din Marsilia, aruncă în aer maşina ambasadorului Turciei. Un tânăr ciclist aflat în trecere, Gilles Tessier, e rănit grav. Într-o zi, Aram decide să-şi cunoască victima şi s-o convingă să devină purtătoarea de cuvânt a cauzei sale.

Filmele La Tête haute şi Amy sunt distribuite în România de Independența Film. Irrational Man este distribuit de Freeman Entertainment.

Se caută critici de film pentru Cannes. Dezbateri despre piraterie şi critică

The Lobster

Soarta criticii de film, chestiunea pirateriei şi tendinţele din cinema-ul actual vor fi puse în discuţie anul acesta la Les Films de Cannes à Bucarest în cadrul a două conferinţe la care vor fi invitate personalităţi din industria cinematografică, precum distribuitorul francez Jean Labadie, Christopher Elkins, CEO-ul companiei MUSO, care a dezvoltat un program complex anti-piraterie, şi renumitul critic francez Pascal Mérigeau. Seria de evenimente speciale organizate sub titulatura Les Films de Cannes à Bucarest – în dezbatere începe sâmbătă, 24 octombrie, cu Pirateria şi cinema-ul. Cum le împăcăm?, şi continuă duminică, 25 octombrie, cu dezbaterea Cum, de ce şi pentru cine mai scriem despre filme?.

Cu această ocazie, Les Films de Cannes à Bucarest şi Asociaţia Culturală Control N lansează o provocare pentru tinerii critici de film, pe care îşi propun să-i angreneze în dezbatere. Un concurs organizat special cu ocazia acestor conferinţe, Fii critic la Cannes!, oferă participanţilor şansa de a obţine o acreditare – cu transport şi cazare asigurate – la Festivalul de la Cannes, ediţia din 2016. Concursul li se adresează tinerilor sub 35 de ani care scriu constant la o publicaţie sau un blog despre cinema şi au minimum patru texte publicate în ultimul an.

Pentru înscriere, cei interesaţi trebuie să completeze aplicaţia disponibilă pe filmedefestival.ro/2015/inscriere/ până pe 16 octombrie, ora 23.59, şi să trimită patru texte publicate în ultimul an. După analizarea aplicaţiilor, se vor alege 10 finalişti care vor primi acreditare la Les Films de Cannes à Bucarest, participanţii din afara Bucureştiului având cazare şi masă asigurate în weekendul 23 – 26 octombrie. Finaliştii vor participa la conferinţele de sâmbătă şi duminică şi vor înscrie trei texte pentru jurizarea finală: un preview despre Les Films de Cannes à Bucarest (vor fi apreciate unghiurile şi abordările inedite), cronica unui film văzut în festival şi o relatare despre conferinţele la care au participat. Pe baza celor trei texte, publicate până la 1 noiembrie, organizatorii vor alege câştigătorul care va avea şansa de a merge la Cannes.

Une histoire de fou

Prima dezbatere, Pirateria şi cinema-ul. Cum le împăcăm?, va avea loc sâmbătă, 24 octombrie, la Cinema Elvire Popesco, începând cu ora 11.00. Conferinţa este împărţită în două sesiuni de două ore în care se va discuta despre impactul pe care pirateria îl are asupra industriei cinematografice, măsurile de protejare a drepturilor de autor care se pot lua în era digitală, în care platformele de sharing iau din ce în ce mai mult avânt. Impunerea unor sancţiuni mai aspre este o soluţie eficientă sau e nevoie de o abordare mai creativă?

Vor răspunde la întrebări invitaţii speciali Jean Labadie şi Christopher Elkins, alături de ceilalţi participanţi la dezbatere.

Jean Labadie este preşedinte şi distribuitor Le Pacte (Franţa), una dintre cele mai respectate agenţii de vânzări din Europa axate pe filmul independent.

Christopher Elkins este CEO-ul şi co-fondatorul MUSO, cel mai eficient provider de soluţii pentru combaterea pirateriei în era web 2.0. MUSO scanează peste 4 miliarde de pagini pentru cei peste o mie de clienţi ai săi, care includ câteva dintre cele mai mari case de înregistrări, case de producţie şi companii din lume.

Duminică, 25 octombrie, tot la Cinema Elvire Popesco, începând cu ora 11.00, are loc dezbaterea Cum, de ce şi pentru cine mai scriem despre filme?. Invitaţi speciali vor fi Pascal Mérigeau, cunoscut jurnalist şi critic de cinema francez, publicat de Le Point, Le Monde şi Nouvel Observateur, implicat în selecţia filmelor la Festivalul de la Cannes, şi Magali Montet, ataşat de presă la Cannes pentru filme din selecţie, cu experienţă vastă în gestionarea interviurilor cu presa internaţională. Care sunt tendinţele majore din cinematografie, cum s-a transformat meseria de critic în epoca Internetului, când scrisul s-a democratizat şi oricine poate publica; cum comunici şi vinzi un film independent, ce şanse are un film independent fără festivaluri – sunt câteva dintre temele de discuţie.

Dezbaterile Les Films de Cannes à Bucarest se adresează tuturor jurnaliştilor care scriu despre film sau cultură, bloggerilor şi tinerilor critici de cinema, scriitorilor şi editorialiştilor, reprezentanţilor cinematografelor şi ai distribuitorilor români, precum şi studenţilor la facultăţi de profil (UNATC, Jurnalism, Filosofie, Arte etc.).

Intrarea este liberă.

Concursul Fii critic la Cannes! este organizat în parteneriat cu Asociaţia Culturală Control N, cu sprijinul Centrului Naţional al Cinematografiei. Este un eveniment susţinut de BRD – Groupe Société Generale.

Ediţia a şasea a Les Films de Cannes à Bucarest este organizată de Asociaţia Cinemascop şi de Voodoo Films.

Evenimentul beneficiază de sprijinul distribuitorilor Independenţa Film, ViTo FILM, InterCom Film, Transilvania Film, Freeman Entertainment.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Magdalena Popa Buluc 7431 Articole
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.