ULTIMA ORA
Previous Pause Next
 
Home » Comentatori » La cald » Vedere de pe bloc

Vedere de pe bloc

04 Dec 2008 Traian Ungureanu | 80 comentarii | 11087 vizualizari
Rating:
50 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
Încă o dată FSN? Indiscutabil! Năstase va prelua Ministerul Justiţiei, Vanghelie va gira Cultura, asistat de Mazăre - omul nostru la Agenţia pentru Românii surprinşi de mafia în Dobrogea.
 
Traian Ungureanu
Mai mult: preşedintele Băsescu se va autosuspenda, după ce va meşteri Constituţia, pentru a legaliza al patrulea mandat al lui Iliescu. Un singur lucru va rămâne neschimbat: M. Geoană va fi uns premier, va vorbi mult pe englezeşte în timpul ceremoniei, iar dimineaţa, la trezire, se va pomeni singur, în faţa sediului PSD, cu o valiză şi bani de drum.

Să presupunem, spre dezamăgirea comentatorilor, că PD-L va alcătui guvernul alături de PNL sau că va porni la drum, formând un guvern minoritar. Întrebarea e: ce va face, în acest caz, presa, după ce onorata instituţie s-a străduit cu atâta cheltuială şi echidistanţă reptiliană să aducă PSD la putere? După o mie de talk show-uri şi două exit-poll-uri de mare acurateţe, rămâne deschisă o singură cale: perseverenţa. Orice nouă putere are nevoie de un service servil, iar aici presa nu deosebeşte între stânga şi dreapta, atâta vreme cât amândouă au ceva în palmă. Nu e vorba de linii.

Rămâne problema subsemnatului. Mai multă lume m-a întrebat ce fac, în caz de logodnă PSD-PD-L. Robert Turcescu şi-a pus întrebarea în mod televizat. Un alt comentator tv s-a întrerupt din explicaţiile cu care limpezeşte mersul lumii şi al tenisului, pentru a detesta opiniile subsemnatului. Evident, nimeni nu s-a gândit să mă întrebe ce cred, ca parte macră a propriului măcel. Practică echidistantă. Prin urmare, lor, celor ce n-au nevoie decât de ei înşişi pentru a vorbi despre altcineva, le spun: să vă imaginaţi bine!

Doru Buşcu m-a întrebat faţă în faţă ce fac în eventualitatea îngemănării executive PSD-PD-L. I-am spus: „Mă arunc de pe bloc!“. Îmi menţin promisiunea, în ciuda teribilei crize imobiliare. Completez: mă arunc de pe bloc, pe cuplul Patriciu-Tăriceanu, regizorii eventualei apropieri PSD-PD-L.

Pentru protejarea adevărului minim garantat pe sistemul politic, trebuie spus că ultimele câteva zile de haos şi negocieri cârciumocentrice sunt, de fapt, o fabulă simplă. În esenţă, Patriciu încearcă, din nou, să aducă la putere PSD. A făcut-o în 2004 şi n-a reuşit. În 2005 a blocat alegerile anticipate care ar fi strivit PSD. În 2007 a reuşit să aducă la putere PSD ca executiv de facto. Lipsea învestitura oficială. Acum, după alegeri, acest lucru a devenit posibil. Cum? Tocmai blocând alianţa naturală cu PD-L. Tocmai dizolvând Partidul Naţional Liberal. Asta lasă PD-L faţă în faţă cu două variante: să formeze un guvern minoritar care s-ar sprijini pe aer, bază de pe care ar urma să se bată cu o criză economică iminentă. Sau să facă o alianţă de guvernare cu PSD.

Efectul acestei variante e bine calculat. PD-L va fi încolţit de indignarea unui electorat care a votat împotriva PSD. Mai departe, grupul Tăriceanu-Patriciu va ieşi din troaca socialistă în care l-a palpat subacvatic pe Iliescu şi va descoperi că e singurul apărător al dreptei capitaliste în România. Idealul ascuns al marelui grup Patriciu-Media-PSD îl reprezintă discreditarea dreptei şi anihilarea bazei populare a preşedintelui Băsescu. Tăriceanu şi Patriciu au intrat deja în anticampania pentru prezidenţialele din 2009.

Un amănunt. Foarte mulţi ziarişti s-au aruncat deja în gol. Pavel Lucescu şi colegii lui de opinie au premiat trei ani în care PNL a avut voie să guverneze sub direcţia PSD. Asta se vede de la înălţime. De pe bloc.

 

 

 

 
 
Cotidianul.ro va recomanda portalul MONEY.ro si MONEY WEB TV.
 
Abonare Newsletter
 
 
 

80 comentarii

 
1
AVP comment: 04-Dec-2008 19:05
Daca o sa fii pe blocu ăla...
...promit că alături de tine o să fiu şi io, aloo...

2
balauru 04-Dec-2008 19:17
vedere de pe ..Boc..mai bine
Vanghelie o sa faca almanahe din cultura. Si? :-)

telenovelele oribile de la PROSTV sint ...cultura?

Ungurule, nu sarii de pe bloc din cauza ca doar cu Boc o sa ai noroc. Ei gindesc altfel doar de aia i-ai ales. :-)

Un guvern PSD - PD-L e sortit pieirii din start. Din experientele altor tari asemenea coalitii nu au dat rezultate bune. Ce o sa faca PD-L daca vine Prostanel si se supara pe ei, asa, dintr-o data si ameninta ca iese din coalitie? ha??? :-)

O sa fie sigur ori PSD cu partide mici sau cel mai bine PD-L cu partide mici si Tariceanu care o sa faca plici. ( nu din cauza ca o sa sara de pe bloc ci din cauza de autostrazi). :-)

3
gabhry_el 04-Dec-2008 19:27
Nu cred că leprele liberale
merită strivite astfel.
:)
4
mirunica 04-Dec-2008 19:33
@avp
AVP comment: (04-Dec-2008 19:05)
Daca o sa fii pe blocu ăla...
...promit că alături de tine o să fiu şi io, aloo...
BRAVO AVP NU AVEM NICI O INDOIALA CA ASA VA FI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ACUM TE RUGAM SA FI MULT MAI PREZENT pe bloc sau pe blog nu are IMPORTANTA!!!!!!
merci!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DESTINU L ROMANIEI SE JOACA ACUM PENTRU CEL PUTIN 20 DE ANI DE AICI INAINTE....
HAI SA SALVAM PLANETA OUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!
5
AVP comment: 04-Dec-2008 19:35
Condiţiile mele sunt următoarele:
Ne aruncăm amândoi de pe un bloc din Timpuri Noi, dacă şi numai dacă:

1) Dacă se face guv PD-L + PSD + cine mai e ;
2) Dacă se face guv PD-L + PNL + Tariceanu la CD;
3) Dacă se (re)face guv-ul PNL + PSD (căci vor râde de noi şi curcile)...

Iar dacă va fi guv minoritar PD-L + UDMR (care joacă tradiţional la noua - nu două - capete) + minorităţile (altele) + băieţii care vor veni aci ca s-acopere găurile din zid (ca la fotbal, he-he), urmând să se dea la o parte când vor începe să curgă sprea poartă torpilele, în timp ce Criza şi Opoziţia va bate la PD-L şi la Băse ca Tunurile din Navarrone în cuirasatele PD-L de hârtie, atunci estimez că la toamnă va veni alături de noi şi Preşedintele, căci doar nu va mai avea obrazu să candideze la ceva ce se va numi Infrângere Sigură, pretine...

Oricum ar fi, e ca dreq, bre... :shock:
6
virgil1968 04-Dec-2008 19:38
o sa fiu si eu acolo
AVP comment: (04-Dec-2008 19:05)
Daca o sa fii pe blocu ăla...
...promit că alături de tine o să fiu şi io, aloo...
o sa vin special in romania pentru acest eveniment .


Pana acum idiotule *** ca PNL este o adunatura de .... acu PNL-ul este bun. iti spun eu domnule toti sunt o apa si un pamant. Sincer supne-mi si mie diferenta dintre coana ciocu mic si tanti de la pnl care tot vrea sa fie ministru la justitie . Nici una. la fel mai departe Udrea - chiuariu, Videanu Patriciu (asta nu a avut nici o retinre sa se alieze cu partidul lui becali la primarie ) samd

Nu mai spun de dinozaurul Talpes (chiar a intrat in parlament ?) poate il vedem ministru la ministerul adevarului.

Si o ultima remarca nu esti cu nimic mai presus decat ciutacii si alte lighioane care mai salasuiesc pe la antene
7
CRadu25 04-Dec-2008 19:38
Concluzia e doboratoare :)
Domnu' TRU, esti maestru, ce sa mai! Toata stima si respectul! Jos palaria! Asta cu Particiu & Tariceanu sunt de vina ca se aliaza PD-L cu PSD e supertare. De nota 10! Nu sari, dom'le, de pe niciun bloc, ca pierdem bunatate de jurnalist! Care e ca Bula, poti sa-i fluturi si un tramvai, ca tot la pasarica se gandeste. Dumitale poate cineva sa-ti fluture si un bloc, ca tot la Patriciu te gandesti. E grava obsesia asta...
8
AVP comment: 04-Dec-2008 19:41
mdea...
Criza şi Opoziţia vor bate... Fac aiastă becisnică errată în caz că vreo babă supergramată va prefera să se pieptene în tour înţepată în timp ce ţeara arde şi plesneşte încă o dată, iată...
9
mirunica 04-Dec-2008 19:43
FII OPTIMIST AVP-ule!!!!!!!!!!!!!!!!!
AVP comment: (04-Dec-2008 19:35)
Condiţiile mele sunt următoarele:
Ne aruncăm amândoi de pe un bloc din Timpuri Noi, dacă şi numai dacă:

1)
SA FII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
AVANSAM AVP-eule!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SAU raminem in zona MINIMALISTA????????????????
HAI SA FACEM UN PAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAI SA SE FACA UN GUVERN DE TIP FRANCEZ 2008 SI AMERICAN DE TIP 2009.............!!!!!!!!!!!!!!
n'est pas?????????????????????
10
Maraco 04-Dec-2008 19:49
felicitari
Felicitari domnule Ungureanu! Aveti un raspuns superb! Talentul si spiritul dumneavoastra sunt incontestabile.

Adevarul este ca mie una mi-e frica. Mi-e frica de alianta asta. Am votat cu pdl-ul din disperare si tinandu-mi ochii strans inchisi cand vedeam niste nume de candidati pdl-isti.

Inca o data, superb raspuns celor care, e drept cu umor, au incercat sa para impartiali si sa glumeasca pe sema implicarii dumneavoastra!
11
virgil1968 04-Dec-2008 19:53
ce prostii debiteaza
"Idealul ascuns al marelui grup Patriciu-Media-PSD îl reprezintă discreditarea dreptei şi anihilarea bazei populare a preşedintelui Băsescu. Tăriceanu şi Patriciu au intrat deja în anticampania pentru prezidenţialele din 2009."


Pai domnule acu vre-o cativa ani boculetul cel mititel se rostogolea ca PSD-ul sa nu fie primit in internationala socialista pe motiv ca intineaza nobilele idealuri ale social democratieie (ca sa citam dintru guru al FSN-ului )

Acu mata vii si zici ca PNL discrediteaza dreapta in Romania .

Hai arunca-te de pe bloc ca nu cred ca se supara nimeni (PS ia-l cu dumneata si pe ciutacu si cristoiu )
12
Dari 04-Dec-2008 20:10
"PD nu confunda PSD cu Romania".
23 01 2003

Pozitia Partidului Democrat /PD/, de a se opune invitarii PSD sa devina membru cu drepturi depline in Internationala Socialista /IS/, a fost una CONSECVENTA CU CRITICILE ADUSE DE DEMOCRATI PARTIDULUI DE GUVERNAMANT PE PLAN INTERN, a declarat marti, in exclusivitate Agentiei Rompres, presedintele PD, Traian Basescu.

\"Pozitia noastra a fost una consecventa. In primul rand consecventa cu pozitiile noastre din tara. Noi am spus tot timpul ca Partidul Social Democrat, partidul domnului Nastase, nu este un partid social-democrat care sa indeplineasca conditiile de a fi membru plin al Internationalei Socialiste. Si pentru asta este suficient sa ne uitam la ce se intampla in tara: CLIENTELISM POLITIC, FAVORURI PENTRU CLIENTELA POLITICA SI FACTURI TOT MAI MARI PENTRU POPULATIE, DISPRET PENTRU POPULATIE, TOTALITARISM IN ADMINISTRATIA PUBLICA.
Oriunde primarii nu sunt ai PSD-ului se taie fonduri, se blocheaza investitii intr-un dispret, de asemenea, major pentru populatie. PSD-ul este un partid care are tendinta sa devina un partid stat fara sa realizeze ca statul roman este statul roman, iar PSD-ul este doar PSD\", a spus liderul democrat.

Traian Basescu a subliniat ca desi delegatia PD cunostea ca nu va avea marti, cand a votat impotriva propunerii Consiliului IS, o sustinere generala a pozitiei sale, a dorit sa probeze ca PD este \"UN PARTID SERIOS CARE NU ARE LIMBAJ DUBLU - UN LIMBAJ PENTRU INTERN SI UN LIMBAJ PENTRU EXTERN\".
13
Dari 04-Dec-2008 20:11
"PD nu confunda PSD cu Romania".
23 01 2003

(continuare)


El a reamintit ca PD s-a opus si la Casablanca, in 2002, primirii PSD ca membru cu drepturi depline in IS. "Noi nu luam masuri sa impiedicam intrarea PSD-ului in IS, noi ne exprimam punctul de vedere in calitate de membri ai IS si acest lucru il vom face si la congresul de la Sao Paolo, unde propunerea, de altfel adoptata, datorita noua si altor partide, doar cu majoritate va fi supus dezbaterii congresului IS", a tinut Basescu sa sublinieze. Liderul democrat a precizat ca PSD incearca sa acrediteze ideea ca, opunandu-se primirii partidului de guvernamant in IS, PD s-ar opune in fapt intereselor Romaniei. Liderul democrat a subliniat ca PD a sustinut intotdeauna interesele nationale, asa cum a facut-o in cazul proceselor de integrare a tarii noastre in NATO sau in UE, insa "PSD NU E ROMANIA", iar "PD nu confunda PSD cu Romania". Prin urmare, a aratat Traian Basescu, pozitia PD este diferita fata de PSD, tinand cont ca acesta reprezinta "un simplu partid, trecator prin Palatul Victoria".

Rompres
14
Dari 04-Dec-2008 20:13
"Chiar cred ca nu se mai poate."
GDS, 8 Martie 2004, T. Basescu:

"Daca mie si d-lui Stolojan ne-ar fi placut mocirla, ne opream drept in PSD. Eu mai caram si partidul dupa mine. De asta nu am acceptat compromisurile. Puteam avea un mandat linistit la Primaria Capitalei, sustinut de domnii de la PSD, dar costul ar fi fost destul de mare pentru Romania.

Daca am fi format un monolit politic, in marea alianta social-democrata, inchideam viitorul Romaniei pentru multa vreme. Si daca vreau sa schimbam PSD de la putere, nu este pentru ca il antipatizez pe Nastase sau pe Iliescu; chiar cred ca nu se mai poate.

Daca tara asta mai sta 4 ani sub PSD, ea va fi greu adusa vreodata la bunastare".

http://www.revista22.ro/html/ index.php?nr=2004-03-31&art=832
15
CP_away 04-Dec-2008 20:16
@AVP
:)) voi fi intr-o companie aleasa, monser :)
16
Filbert 04-Dec-2008 20:22
o mina de ajutor...
TRU si AVP, vin si eu cu voi pe bloc, sa va imping daca incepeti sa ezitati in fata haului :))
Las' ca nea basexu o sa-l puna pe talpes sef la drepturile omului si pe nuti udrea la externe, o sa fie de vis.... :D
17
IronBlue 04-Dec-2008 20:26
aliante
Am votat PD-L si totusi, mi se pare mai acceptabila o alianta PD-L PSD decat una PNL PSD. L-am ascultat pe Iliescu explicand foarte convingator ca este fireasca o alianta PNL PSD pentru ca sunt doua partide definite.
D-l presedinte Basecu a subliniat ideea ca, in acest moment nu ar trebui sa se gandeasca nimeni la alegerile prezidentiale de anul viitor ci toata lumea sa aiba in vederea situatia de criza care va fi. As, n-ai cu cine, d-le, n-ai cu cine. Putin le pasa lor de tara, de popor si de criza economica. Crin Antonescu si altii ca el, au o singura idee calauzitoare si o singura dorinta in viata: Sa-l darame pe Basescu.
18
alexandra.p 04-Dec-2008 20:28
@CRadu25
CRadu25 (04-Dec-2008 19:38)
Concluzia e doboratoare :)
Domnu' TRU, esti maestru, ce sa mai! Toata stima si respectul! Jos palaria! Asta
Ziceti ca e grava obsesia lui TRu pentru Patriciu? In oglinda, nu vi se pare suspecta tacerea mediei in legatura cu manevrarea PNL-ului/guvernului de catre Patriciu? Pot fi numarati pe degetele de la o mana cei care au avut curajul sa vorbeasca despre asta. Sau vreti cumva sa o negati? Pacat ca buzunarele nu vorbesc...
19
Agnus Dei 04-Dec-2008 20:45
Esti sinistru propagandistule
Chiar asa TRU? Ai inceput sa faci scenarii SF? Omule, esti id...asta n-ar fi nimic. Scuteste-ne. Mai bun era articolul scris de Lucescu in pielea ta.
20
www.khris.ro 04-Dec-2008 21:03
TRU
nu veti fi pus in situatia de a va arunca de pe balcon, stati linistit
21
CRadu25 04-Dec-2008 21:08
Ce-are coada vacii cu stampila primariei
alexandra.p (04-Dec-2008 20:28)
@CRadu25
Ziceti ca e grava obsesia lui TRu pentru Patriciu? In oglinda, nu vi se
Ce spun eu si ce se intelege... Mare lucru, ca la TRU. Mie mi se pare de un ridicol absolut justificarea gasita de TRU acestei posibile aliante contra naturii si @alexandra.p ma intreaba ceva de media si Patriciu. Ce-aveti oameni buni, le face si le desface Patriciu pe toate in tara asta? Mai aveau altii obsesia ca Basescu e de vina pentru toate, acum vad ca Patriciu e de fapt... Obsesia pentru un personaj este daunatoare, oricare ar fi sentimentele conectate acelei obsesii.
22
gabriolet 04-Dec-2008 21:09
Exelent articol
Felicitari domnule Ungureanu ca de obicei un articol transant si la subiect. Numai mobilizarea din a doua parte a zilei de duminica a facut ca bolsevicii sa nu aiba mai multe mandate in legislativ, deci romanii nu sunt chiar asa prosti cum se profila in momentul de euforie a lui geona care striga duminica la amiaza ca\"i-am capacit\"! In alta ordine de idei, cel mai bun articol pe care l-am citit in ultimii ani este articolul \"Asa\" scris de d-voastra il luna mai!
23
Imperialistu 04-Dec-2008 21:11
Presa lu' peste
TRU are dreptate, din nou. Este extrem de amuzant sa vezi cum o buna parte a presei tace chitic atunci cand vine vorba de influenta pe care o are Patriciu in PNL (se aude, maestre BUSCU????) si este atat de vocala fata de acei cativa care isi manifesta deschis preferintele.

Ca veni vorba, simpatiile patriciene fata de PSD sunt un semnal clar ca petroliberalii vor face o alianta cu PSD-ul. Atacul lui Crinisor este un alt semnal. Petroliberalii nu vor sa riste sa ajunga pe mana DNA-ului. Singura lor sansa este sa fie la guvernare, sa impiedica din nou reforma justitiei si sa isi cape propria piele. Cu orice pret.
24
lucid 04-Dec-2008 21:11
Adevarata bomba a zilei...
....sunt declaratziile gunoiului ex-merciolog la Bere Bragadiru despre situatzai REALA a incasarilor la bugetul Romaniei. Proiectzia octombrie-noiembrie spune 50% din prevazut. Deja se stie ca deficitul bugetar va depasi 4% pana de Anul Nou, ceea ce poate duce la oprirea fondurilor EU pana nu se remediaza cat de cat dezastrul. Prognoza pe 2009 spune 30-40% incasari din ce au prevazut ticalosii din guvernul manechinului in bugetul lor de tip drog electoral pentru la anul. Asta inseamna colapsul tzarii - blocarea invatzamantului, sanatatzii, administratziei publice. Ca sa amane scadentza, haita Patriciu - Iliescu - Nastase vor sa dea drumul la inflatzie, ceea ce ne va arunca afara din Uniunea Europeana. Asta e scopul oamenilor Moscovei.
Ce se poate face? Guvern de SPECIALISTI sprijinitzi politic de TOATE partidele (numarul ministrilor dupa algoritmul mandatelor din parlament), care sa ia masuri dure fara ca vreun politician sa mai poata sa apeleze la demagogia ordinara. TOTZI INTR-O BARCA. Asta va fi strategia lui Basescu. E singura cale de salvare a Romaniei in 2009.
25
alexandra.p 04-Dec-2008 21:30
CRadu25
CRadu25 (04-Dec-2008 21:08)
Ce-are coada vacii cu stampila primariei
Ce spun eu si ce se intelege... Mare lucru, ca la TRU. Mie mi
Ma iertati dar n-am inteles nimic din raspunsul dumneavoastra. Spuneti: "justificarea gasita de TRU acestei posibile aliante contra naturii". Despre ce alianta si ce justificare vorbiti?? cat despre Patriciu, banuiesc ca l-ati vazut aseara la Realitatea TV dand directia pt. PNL, ca un adevarat mafiot. Si astazi s-a vazut cum directia a fost preluata. Ce dovada mai buna vreti? Vreti lista cu oameni cumparati de Patriciu? O sa apara la un moment dat, ca doar n-o fi un secret la fel de mare ca povestea rapirii ziaristilor romani in Irak.
26
renatta 04-Dec-2008 22:05
Lasati-i pe cei toxici, s-o faca!
D-le Traian Ungureanu, tocmai ati adus argumentele pentru care NU TREBUIE sa... incercati aerul de la inaltimi! Ceea ce se intampla acum sunt fapte savarsite in stare de constrangere. Nu exista libertatea de a alege. Iar cei care au oferit acest material Presedintelui, suntem noi..
In ceea ce priveste pozitia d-voastra "galagioasa", eu o apreciez, si va calific ca fiind un om onest. Toti stiu asta si toti au o preferinta (a se citi interes), insa nu si-o declina, pentru a da greutate parerilor lor si a putea urla ca sunt echidistanti. Ne insala, adica. Ei bine, astia ar trebui sa escaladeze inaltimile, insa, la coborare, sa foloseasca... aruncarea!
27
virgil1968 04-Dec-2008 22:07
care specialisti
lucid (04-Dec-2008 21:11)
Adevarata bomba a zilei...
....sunt declaratziile gunoiului ex-merciolog la Bere Bragadiru despre situatzai REALA a incasarilor la bugetul
care specialisti ii vezi tu in guvern

- stolojan un incompetent cu staif , sau cumva actualul ministru al finantelor ,
Udrea , Videanu samd

Din pacate toti idiotii au intrat in politica si au avut doar grija sa dea "pomeni" pentru a fi blagosloviti la voturi . Criza financiara se prefigura de aproape 1 an de zile ce faceau politicnieni (mariti salariile , pensiile orice numa sa fim votati) haita de idioti toti incepand cu Basescu terminand cu ultimul consilier de primarie din cucuieti .

EU nu opreszte finiantarea in conditiile in care Germnaia va avea un deficit de aproape 5% (bine deficitul urme3aza sa fie investit nu aruncat pe gogosi ca la noi)

lasatii pe "competentii" de la PDL sasi franga gatu

Auzi videanu minstrul economiei . Pai omul asta nu a fost in stare sa gestioneze o primarie da il punem ministru peste econmie .
28
AVP comment: 04-Dec-2008 22:45
Acuma, pe bune, uite ce cred io...
Singura solutie e un guvern minoritar pur PDL care sa faca exact ce trebuie, fara teama ca va fi doborat de opozitie. Caci atunci s-ar ajunge la anticipate. Ei, si ce ? Nu asta ar doari orice partid, care dupa ce ar face tot ce stie si ce poate, s-ar prezenta cu fruntea sus la sufragiul universal, fratre...? Din contra, daca Base va urca si partidu petro-liberal in guvernamental car, va ridica PSD-ul pe viitorul val, iar daca-i va sui pe pesedisti, isi va face fanii tristi, iar pe petro-liberali si mai artisti... ;) Ce sa mai vbim de situatia cand s-ar ajunge la un guv pur de fripturisti, reshpektive PSD + PNL, caci in aiasta situatie monstruoasa coalitie n-ar mai phootea fi data jos nici cu tunurile... :) Asa ca am zis: guv minoritar pur PDL care sa faca ce tre' si sa vedem noi cine va avea curaj sa declanseze anticipatele... :)
29
Marian2006 04-Dec-2008 22:46
Jalnicul TRU - un emo disperat
Asta e foarte tare: deci daca se aliaza PDL cu PSD de vina e PNL. Dom'le, nu stiu daca domnul TRU e sub medicamenteeeeeeeee, but it surely looks like it!
Domnu' TRU, inteleg ca cuvintul FSN va repugna... ca altfel ati fi corect...
Pe scurt, o concluzie: hai sictir, slugarnicule!
30
desves 04-Dec-2008 23:32
situatia economica este PROBLEMA
lucid (04-Dec-2008 21:11)
Adevarata bomba a zilei...
....sunt declaratziile gunoiului ex-merciolog la Bere Bragadiru despre situatzai REALA a incasarilor la bugetul
Sa fie cat mai multi tehnocrati in Guvern-pana ajungem pe plus !!
Politica sa inceapa cand se zareste profitul.
Pana atunci platim tot noi, cei marunti visele grandomane ale celor ajunsi miliardari peste noapte ,din afaceri cu statul.
Si vom fi mereu pe minus, din ce in ce mai mult ,pana la minus infinit ! Nici nu mai este mult !
31
joenegut 04-Dec-2008 23:39
hai ca ne-ai turtit fesul
Pacat TRU ca nu prea vezi, du-te draga la oculist! Ai din PD-L si cei din PSD au un trunchi comun si sangele apa nu se face, iar cu chestia ca PNL ii impinge pe pedelisti in bratele vajnic pesediste, chiar ca ne-ai facut pe toti martz, scrie draga totusi ceva de fotbal!
32
Bruce 04-Dec-2008 23:43
Touche, Messieurs!
Text care galgaie de markeri radioactivi, injectati, odata cu lectura, in interstitiile biliare ale venalilor media pro-psdpnl. Acidul asta ori va curata pana la luciu instalatiile paraginite si pietrificate ale bunului simt existente, totusi, in dotarea unora dintre detractorii lui Traian Ungureanu, ori se va alege doar pulberea de ele. In fasciculul taios, de tun electronic al acestui articol, ce ramane din masivitatea prospera a lui Patriciu, invitat? autoinvitat?, iata, aseara la Realitatea lui Vantu? Curbura cifotica a unui schelet a carui prosternare spre Est (unde s-ar inchina odata cu propria tara) se vede de la o posta. Cu o precizie nu chirurgicala, ci logocratica ("caci Cuvantul este mai ascutit decat o sabie cu doua taisuri, si patrunde pana la incheietura trupului si a duhului...”), textul lui TRU despica infinitezimal aproape, aparent incalcita situatie politica actuala, precum si propria lui situatie, aproape imposibila, in care a fost pozitionat prin apropierea impotriva naturii pdl-psd. Un colt de unde parea inghesuit pentru a nu mai scapa. Dar TRU stie ca ii sunt puse la indemana si alte solutii la saltul de pe bloc. In fond, s-au inventat pe lumea asta si defenestrarile.
33
Dari 04-Dec-2008 23:44
"Flotare logica cu lichea liberala"

1. "Dacă PDL se aliază cu PSD se reface FSN".

2. "PNL intră la guvernare numai cu PSD".


Deci, pentru PNL nu este imorală alianţa cu PSD.

Sau: alianţa cu PSD este blamabilă numai în cazul PDL.

"Flotare logica cu lichea liberala"

http://gabhry-el.blogspot.com/2 008/12/flotare-logic-cu-lichea-liberal.html

34
AAV 05-Dec-2008 00:28
Blocul poate fi ceva mic in istorie.
Buna seara,
Daca s-ar adauga aici faptul ca atunci cind istoria are o directie de miscare, cum pare sa fie cazul acum, in interiorul acestei miscari de evolutie si formare blocul va fi accident fata de ponderile din viitor in rezultatele alegerilor politice. O cauza, se gaseste in starea instabila care este starea societatii actuale de aici.
35
AAV 05-Dec-2008 00:40
Blocul poate fi ceva mic
Aceasta instabilitate este acel lucru care garanteaza modificari ale ponderilor actuale ale partidelor politice in viitor.
36
Monique-Françoise 05-Dec-2008 04:10
Dacă Pavel Lucescu s-a aruncat în gol,
matale TRU te-ai aruncat de foarte mult timp în genunchi în faţa lui Bă-secu şi acolo ai înţepenit....
Şi acum bineînţeles mă aştept ca cenzura de la Cotidianul să-mi şteargă orice comentariu la adresa pupinului numărul 1 al lui Bă-secu.

37
mosh Califar 05-Dec-2008 05:13
Induiosator
Jump Forrest , jump :)
38
antiMonique 05-Dec-2008 06:50
da...
esti prea tare, in locul lui Buscu m-as duce sa ma tund putin.

altfel, remarc, cu tristetea de rigoare, ca "Monique-Françoise" e inca in viata.
39
silvium 05-Dec-2008 08:03
Care va sa zica...
comportamentul PNL, manevrat de Patriciu, ii impinge pe pedelisti la o alianta cu PSD. TRU este in stare de orice ca sa-si protejeze partidul preferat. Inclusiv sa se amageasca pe el insusi. Ca in 2005, anticipatele ar fi zdrobit PSD. Nu prea cred. Atitudinea PNL este mai degraba de "Stan patitul", care a luat suturi in fund de la PDL si Basescu in ultimi patru ani. Normal ca nu se arunca intr-o alinata neconditionata cu PDL, cum TRU nu se arunca de pe bloc inainte sa vada ce se intampla. Dar atitudinea lui Basescu si Pdl de a instra cu orice pret si cu oricine la guvernare este, oare, mai ok? Nu cred.
40
vrancea 05-Dec-2008 08:11
Domnule Ungureanu confundati marfa cu am
Faptul ca PSDul s-a intalnit cu PDLul imediat dupa anuntarea rezultatelor intr-un restaurant pe mine m-a mahnit. Cred ca trebuie sa priviti adevarul crunt in fata, pe pliticieni nu-i intereseaza decat puterea, principii nu au, iar dumneavoastra, un idealist, ati gresit si ce e mai rau gresiti in continuare.
41
Nyki 05-Dec-2008 08:30
D-le TrU
Numai cine inca nu-l cunoaste pe Traian Basescu a fost din nou pacalit de atitudinea impartiala obligatorie pentru un presedinte, ieri in conferinta de presa.
Traian Basescu este deosebit de diplomat si abil si constat ca a reusit cu succes sa-i faca pe toti sa creada ca s-ar gandi la o guvernare PSD-PD-L. Din acest motiv cred ca membrii PD-L nu mai au voie pe la televiziuni deoarece neavand abilitatea presedintelui ar da de gol intentiile acestuia.
Presupun ca si liberalii gandesc la fel –referitor la o guvernare PD-L-PSD si din acest motiv vor renunta la orgolii pentru a alerga catre PD-L la guvernare ; ce va fi mai bine chiar pentru grupul lui Tariceanu si Patriciu ? Sa stea in opozitie sau sa fie la guvernare ? Pe de alta parte Tariceanu si Patriciu nu pot sa sacrifice membrii PNL oricat si-ar dori ; refuz sa cred ca parlamentarii PNL vor alege sa ramana in opozitie de dragul astora si a altora din conducerea partidului ; vor fi reactii ca la PSD de la membrii PNL catre conducere, respectiv « daca tu ingropi acest partid te ingropam si noi pe tine ».
Patriciu a jucat tare –amenintand cu opozitia PD-L-l iar raspunsul presedintelui a fost pe masura –adica amenintand cu guvernarea PSD-PD-L.
Dupa parerea mea asa se traduce mesajul de ieri al sefului statului si refuz sa cred ca s-ar gandi vreodata la o guvernare a partidului prezidential alaturi de PSD ; acelasi lucru este valabil si pentru grupul petroliberalilor.
42
inimarea 05-Dec-2008 10:22
Titi Aripă
Este peste puterile mele a scrie, în doar 2000 de semne, un text cu suspense. Şi este sub demnitatea mea a abuza grăbiţi cititori ai Coti, cu livreşti persuasiuni, în care n-ar vedea decît biete perversiuni.
Aşa că, Titi Aripă este personaj din Groapa (Eugen Barbu) a cărui deviză este „Beau şi pup”. În forma iniţială, Conu Jenică avea „Beau şi f..” dar vigilenta cenzură comunistă n-ar fi permis aşa grosolănie. Abia de a permis Groapa dar, şi pe aceea, a-nghiţit-o greu, într-o ediţie adăugită cu greva tramvaielor cu cai. Mais passons...
Imaginaţi-vă un lanţ trofic avînd la capete doi Traiani, uniţi întru deviza lui Titi Aripă. La capătul „de Sus”, cel originar - al Conului Jenică. Dincolo, cel suportabil oficial. Şi vedeţi diferenţa dintre „tipul de acţiune” şi cel reflexiv: unul merge pînă la capăt, altul doar pînă la jumătatea „actului”. Traianul de jos este mediocru – prin forţa împrejurărilor – dar eficient prin devotament: pupă tot, peste tot. Este o mediocritate dacă nu aurită, oricum bogată-n accesibilităţi: poziţia de mijloc (nu „nici/nici”, dar „şi-şi”) unde-s plasate cele mai potrivite locuri de pupat cu pasiune, evlavie, recunoştinţă – după caz.
Dacă vă-ntrebaţi de ce atîtea gingaşe peparative, vă spun. Vă spun şi dacă nu vă-ntrebaţi, că mi-s cumsecade azi: Cel de jos nu va sări în jos – nu că n-ar exista şi-mai-josul reversului de pupat (cum nu? Pe la călcîie, nu?) fiindcă trebuie ţinut bine-ntins lanţul trofic. Doar aşa „cel de Sus” îşi poate face nestingerit lucrarea care-i este sens existenţial şi scop suprem.
În schimb, „cel de sus” va sări în sus, chit că nu există „şi-mai-sus”. N-are de ales, în tot mai jos sare altul pentru el.
43
cicero. 05-Dec-2008 11:22
asta-i situatia d-le TRU,
iti inteleg frustrarea, sunt in aceeasi situatie, noroc ca stau la casa. te rog fa un pic de efort de memorie si vezi ce au facut liberalii de-a lungul ultimilor 4 ani. tradarea e cel mai urat lucru din cate se pot face dupa crima. macar psd-istii erau in opozitie. asa ca iata stimate TRU o situatie tipic romanesca de tot rahatul.
44
Alexandru1958 05-Dec-2008 11:22
Despre tradare
Dle TRU, mi-e mila de Dvs.
Vorbiti de un \\\"service servil, iar aici presa nu deosebeşte între stânga şi dreapta, atâta vreme cât amândouă au ceva în palmă.\\\" Uitati poate ca atat Dvs cat si proaspatul deputat de Prahova - Dl Voinescu ati fost propusi pe posturi de ambasadori (propuneri pe care nu le-ati declinat) de catre cel caruia ii cantati gretoase osanale? Asta nu se incadreaza cumva la \\\"ceva in palma\\\"?
Problema PD-L nu este doctrina si nici programul. Problema lor este abordarea oportunista care i-a condus spre tradarea tuturor celor care au avut imprudenta de a se alia cu ei. \\\"Calcatul pe cadavre\\\" de preferinta ale aliatilor -daca interesele o cer, este crezul lui Basescu si implicit al PD-L.
Nu mai departe decat ieri cautau \\\"tradatori uninominali\\\" care sa voteze guvernul minoritar PDL. Stiti ce cred eu? Nici macar ungurii nu vor mai cupla la o combinatie cu PD-L!
Cine se aliaza cu PD-L si Basescu se aliaza cu un caine turbat. Va trebui sa-si pazeasca cu strajnicie spatele, consumand in acest sens resurse pe care le-ar putea folosi cu adevarat in folosul tarii pe care o guverneaza.
Deci nu va aruncati de pe bloc. Asistati cum isi prezinta dl Boc demisia.
45
cicero. 05-Dec-2008 11:26
mitza,
nu-ti taie \"cotidianul\" postarile ca nu te baga nimeni in seama, inca nu te-ai lamurit?. sanatate multa dragutza!
46
cicero. 05-Dec-2008 11:33
mai Alexandre,
Alexandru1958 (05-Dec-2008 11:22)
Despre tradare
Dle TRU, mi-e mila de Dvs.
Vorbiti de un \"service servil, iar aici presa
pe cine a tradat PDL-ul mai nenicule?. nu liberalii tai au tradat pe toate drumurile si au adus tara in situatia in care se afla, cu visteria goala, adica?. tupeu ai sa debitezi asemenea ineptii, de parca toti ar fi niste tampiti, ori sunt cazuti de pe luna si cu cunosc situatia. despre ce vorbim aici?. ei, liberalii in frunte cu trotineanu si paturica, cand s-au vazut la guvernare, primul lucru a fost scoaterea coruptilor din ghearele justitiei. mai vezi cati dintre membrii lor nu sunt fosti turnatori si ai sa intelegi situatia exacta a pnl-ului.
47
Dari 05-Dec-2008 12:22
PSD+PNL este RAUL CEL MAI MARE

PSD+PNL este in acest moment RAUL CEL MAI MARE
Au guvernat impreuna CEL MAI MULT,

Au facut CEL MAI MULT RAU tarii

Au CEI MAI MULTI CORUPTI

Au CEI MAI MULTI BOGATI

Au fost CEI MAI UNITI in fatza justitiei

***

PSD+PNL reprezinta astazi nucleul CELUI MAI MARE RAU.

Nu poti "ajuta" raul sa se schimbe criticandu-l de pe margine si dandu-te cu capul de pereti in opozitie - CAND E RAU -

Sau aruncandu-te TU de pe bloc, in loc sa mori cu EL de gat.

48
Ambu Lantza 05-Dec-2008 12:47
Cazuti in cap vs tari de cap! Hahahaha!!
Bag sama ca de cand cu saritul in cap de pe bloc, inventat de profesorul de sporturi extreme TrU, pe multi a inceput sa-i viziteze ganduri sinucigase. Nici o problema copiii mosului, sariti in cap daca asta v-i dorinta. Numai ca la coada eu voi face un recensamant si o statistica. Cei care nu vor avea capul destul de tare vor fi inventariati la capitolul "rebuturi". Hahahahaha!!

Se pune insa problema celor care vor scapa. Ca pe astia nu stiu la ce capitol sa-i inventariez. La capitolul "tari de cap" hahahaha!!! sau la capitolul "cazuti in cap"? Hahahahaha!!!

Cred ca o sa procedez punctual, bob cu bob. Pe AVP de exemplu, n-o sa-l trec la capitolul "tari de cap" el fiind doar un caz simplu de "cazut in cap". Hahahaha!!! In schimb, pe CP_away, pe care-l cunosc de mult, sunt nevoit sa-l trec la "tare de cap"! Pai cum altfel, cand toata vara m-am chinuit sa-i fuck educatie si fraierul o tine tot gaia-matzu cu pupatul la fundul prezidential? Hahahaha!!!



49
Dari 05-Dec-2008 12:57
Raul cel mai mare: CONTINUITATEA PSD+PNL
Raul cel mai mare: CONTINUAREA GUVERNARII PSD+PNL

PSD-si-PNL au reusit in ultimii 4 ani sa actioneze SOLIDAR LA RAU.
Au actional LA FEL in tot ce a avut legatura cu interesul national si la orice incercare de schimbare a raului mostenit de 18 ani

Statistic, urmarea prezentei de 16 ani din 18 la CIOLAN a PSD+PNL are ca rezultat ca astazi PSD+PNL formeaza impreuna un grup care actioneaza solidar la rau - pentru ca are de aparat CEI MAI MULTI CORUPTI

Cei mai multi CORUPTI,
Cei mai multi BOGATI
Cele mai multe TELEVIZIUNI
Cele mai multe INSTITUTII SUB CONTROL PSD+PNL
Cei mai multi PATATI
__________________________
PSD+PNL = CEL MAI MARE RAU

Prima prioritate este ca aceasta suma de rau sub numele de \"combinatie\" politica sa nu mai continue sa functioneze inca 4 ani *impreuna*.

O grupare sau alta din aceasta combinatie - PSD sau PNL - trebuie inlocuita la guvernare cu alt partener, si e preferabil ca acesta sa fie PUTERNIC, astfel incat sa impiedice orice noua miscare centrifuga PSD+PNL


50
desves 05-Dec-2008 14:22
excelent articol
Felicitari,foarte bine scris
51
MeSe.ro 05-Dec-2008 15:04
ha!ha!ha!
Ambu Lantza (05-Dec-2008 12:47)
Cazuti in cap vs tari de cap! Hahahaha!!
Bag sama ca de cand cu saritul in cap de pe bloc, inventat de
Matale esti si "tare de cap" si"cãzut în cap".Dar mai esti si ha!ha!ha!ha! de cap.Condoleantze. ha!ha!ha!ha!ha!ha!
52
macgregor 05-Dec-2008 16:48
Gata cu disperarea
imi placi, TRU, si imi placi din ce in ce mai mult.

Acum ne-a venit noua timpul sa radem si sa ne simtim bine. Nu mai avem de ce sa disperam.
53
Bruce 05-Dec-2008 17:15
Sa facem un TRUth de presa!
Nu vi se pare bizar ca nimeni nu mai are initiativa de a infiinta o televiziune, un post de radio, o revisat, un ziar cu adevarat independente?
Ma asteptam ca posturi calibrate pe STIRI, ca Realitatea sau nou infiintatul TVR3, sa permita telespectatorilor accesul nemijlocit cu evenimentele importante. De exemplu, sa profite ca presa a avut acces la consultarile de la Cotroceni, si sa transmita non-stop aceste discutii. Sau, TVR3 sa transmita discutiile din Consiliile Judetene si locale importante din regiunile care intra in emisie.
Dar nu! Stirile de la fata locului sunt un mizilic; showul media si interpretarea (daca se poate, cat mai putin fundamentata pe fapte) este baza. Evident, baza manipularii opiniei publice.
Citesc comentariile articolelor din Cotidianul, in special la articolele lui Traian Ungureanu si raman descumpanit; nu e vorba numai de violenta de limbaj a unor virgil, Filbert, AgnusDei. Dar a devenit din cale afara de uzual naravul de a analiza situatii si persoane nu dupa fapte, cum pretinde orice judecata sanatoasa, ci dupa simpatii, afinitati, dispozitii de moment sau, mai grav, interese.
Iar faptele, asa cum observa si Dari, Ironblue, inimarea, desves, alexandra si alti comentatori de buna credinta si cu bun simt, arata cu totul altceva decat showurile media organizate mereu cu aceleasi figuri, care fac turul televiziunilor cartelate de cei 2-3 maini patroni. Opiniile neconforme cu establismentul media, sunt astfel blocate eficient, de parca nu ar mai exista nici alte opinii, nici alti comentatori.
De la sugrumarea pluralitatatii de opinii, pana la sugrumarea pluralismului politic, vi se pare ca este o cale lunga?
Avem nevoie ca de aer de un TRUth de presa!
54
Bruce 05-Dec-2008 17:28
Vreti FAPTE?
De unde sa incepem? De la chemarea Monicai Macovei la ordinul petrolistului-sef, in cabinetul premierului? De la intalnirea de taina (cronologic, PRIMA dintre intelegerile transate la o carciuma – amintesc asta pt cei care il arata cu degetul numai pe Basescu)? De la razgandirea de a demisiona – amintesc asta pt cei care se refera numai la cele 5 minute ale lui Basescu? De la biletelul in care Calin ii cerea servicii juridice lui Traian?
Sau de figurile corupte ale cabinetului Tariceanu? Va intra in istoria de manual: majoritatea ministrilor de la PNL pot fi impartiti in ministri penali (Remes, Pacuraru, ...) si ministri penibili (Cioroianu, Adomnitei...). Va las placerea sa completati exemplele.
55
Dari 05-Dec-2008 17:43
@Bruce

Multumesc pentru comentariul tau (am ajuns sa fiu recunoascatoare cand vad chiar si o farama de limbaj decent si bun simt undeva... ce poate fi mai grav...?)

Insist si eu de mai bine de 1 an peste tot unde se poate cu ideea ca avem nevoie de o televiziune INDEPENDENTA.

Iata de exemplu, nu mai departe de alaltaieri, Realitatea Tv titra pe scroll, "Realitatea Zilei" o emisiune care in aceste momente aduna u taring consistent, totusi:

"POLITICA DE WC"

cu referire la intalnirea dintre PSD si PDL de la nu stiu ce restaurant.
Ce atitudine poate sa creeze asta in populatie daca nu repulsie fata de politica si frica de a te identifica cu ceva atat de degradant ca interesul pt o "politica de WC".

iata modul subtil prin care a fost insinuata "greatza" de politica in subconstientul unei categorii de populatie, si anume, acea categorie de oameni educatzi, care nu pot fi sensibilizatzi printr-o campanie vulgara si agresiva ca a lui Voiculescu.

De aceea e nevoie de o televiziune INDEPENDENTA, pentru ca prima VICTIMA a acestui monopol PSD+PNL asupra media este chiar DEMOCRATIA: tinta lor este indepartarea populatiei de interesul pt. politca, astfel incat sa ajunga sa fie votati doar pe bani de oameni care n-au niciun interes pt. politica, si de membri lor de partid.

O alta VICTIMA a acestui monopol PSD+PNL asupra media este “ierarhia valorilor”. Ultimii 4 ani au insemnat pt. romania un adevarat macel al valorilor: oameni valorosi au disparut pur si simplu de la televiziunile cu audienta : Rodica culcer, Andreea pora, dan tapalaga, HR patapievici, Gabriel liiceanu si multi-multi altii. Cultul valorilor a fost INLOCUIT de “nivelarea in jos” a tuturor, si astfel am ajuns sa ne raportam la Gutza, Monica Columbeanu si cei ca ei.

O alta VICTIMA a acestui monopol este o “posibilitate”, si nume: fara o televiziune INDEPENDENTA nu va aparea niciodata un partid ALTERNATIV la blocul PSD+PNL, cat timp acel partid este rebel sau nu poate fi controlat de PSD+PNL. Exista un segment urias de populatie care nu se mai poate IDENTIFICA cu nimic din ce livreaza establishmentul de partid PSD+PNL drept “Opinie publica’.

Deci, NOI TOTI PIERDEM – ca sa parafrazez lozinca PSD+PNL “toti sunt la fel”.
Cam astea sunt cele mai importante consecinte al INTOXICARII mediatice la care am fost supusi de 4 ani INCONTINUU – deci pentru o perioada fara precedent pana acum in ultimii 18 ani -
56
Dari 05-Dec-2008 17:52
Cea mai lunga campanie de intoxicare

Am fost supusi de 4 ani INCONTINUU – deci pentru o perioada fara precedent pana acum in ultimii 18 ani - celei mai lungi campanii de intoxicare ever

Si celei mai nocive sub raportul lungimii, continuitatii, agresivitatii, murdariei EFICIENTEI (indepartarea a 60% din populatie de la vot), virulentei si modificarii - poate ireversibile - a comportamentului democratic al romanilor.

57
Bruce 05-Dec-2008 18:23
Dari 05-Dec-2008 17:43 si 17:52
Sigur, perfect de acord cu tine! Multumesc si eu pt aprecieri. Asistam la o intoxicare cu subvalori, non-valori, de inducere a starii de "nausee" fata de politica a publicului larg, sau cel putin de neincredere. Spirala tacerii si a neimplicarii in spatiul public a fost urmat de neimplicarea la vot si de neimplicare in treburile politice. Sunt sabotate si scufundate valorile (de care ne-ai adus si tu aminte), in schimb promvate nulitatile, limbajul si comportamentul vulgare. Iar manipularea prin media si institute de sondare, "analisti" politici - la ordinea zilei. Nu trebuie sa posezi cine stie ce capacitate analitica pt a trage concluzile limpezi ca lumina zilei din cifrele cvasiidentice ale "institutelor" de sondare a opiniei publice la exitpolluri.
Ai citit articolul de azi a Alinei Mungiu din Romania Libera? Il recomand cu placere tuturor.
58
virgil1968 05-Dec-2008 18:24
din pacate nu ai dreptate
Bruce (05-Dec-2008 17:15)
Sa facem un TRUth de presa!
Nu vi se pare bizar ca nimeni nu mai are initiativa de a infiinta
In romania au fost doar 3 politicieni care au avut in spate o doctrina si nu s-au abatut de la ea. Tot din pacate cel malefic (si ma refer la Ion Iliescu) este cel care a mai ramasa activ.

Sunt liberal (ceea ce se intelege in romania ) din convigere chiar daca PNL are multe greseli.

Nu pot intelege in ruptul capului cum un analfabet ca adomnitei a ajuns minstrul invatamantului (bine nici cu cei dinaintea lui nu mi-e frica) si un individ de gen Chiuariu a ajuns minstrul Justitiei .

Dar domnilor nu-mi pretinde sa inghit idiotenii gen ca tot ce este PDL este curat si imaculat si tot ce este PNL sunt tradatori prosti samd.

Pentru ca incepand cu primul PDL-ist al tari care din incompetenta crasa da o flota pe 1 $ bucata iar din asociere statul castiga timp de 7 ani 10 mil $ in timp ce tona transportata costa intre 50-100$ . cum se numeste asta (prostie incompetenta sau de ce nu furt pe fata) . Tot legat de acel eveniment imediat dupa aceea guvernul norvegian ii acorda o bursa de studii gratis domnului Basescu.

Nu mai spun de casa din Mihaileanu samd .

Cum apreciati ca fiica cea mica (cea cu succesuri multe) este platita de luxten cu 5000E /luna cand eu stiu manageri de firme multinationale care nu iau acesti bani. Nu spuneti ca este foarte coimpetenta cand toti am vazut ce prostii debiteaza.

Din punctul meu de vedere toti politicienii romani sunt ahtiati dupa ciolan iar chestia cu doctrina sunt niste margele pe care le dau bastinasilor.

Voi critica intotdeauna politicienii romani chiar daca nu prea ma mai intereseaza dat fiind faptul ca nu mai sunt in tara
59
Bruce 05-Dec-2008 18:32
virgil1968 05-Dec-2008 18:24 din pacate
n-am sustinut iciodata ca in pnl sunt numai corupti iar in pdl sunt numai curati. am pornit doar de la cateva exemple.
doctrinar si eu sunt un adept al liberalismului in economie si administratie.
Dar si al independentiei justitiei, al curatarii scenei politice de corupti, vinovati de abuzuri comuniste etc.
Daca basescu este vinovat (si poate este), sa cada, sa plateasca pt asta! dar fapt este ca el a initiat masuri de curatenie a scenei politice, a cerut primul ministru al justitiei indeoendent, a trecu, buna-rea, o condamnare a comunismului prin parlament.
60
virgil1968 05-Dec-2008 18:52
care dcfondamnare a comunismului ?
Bruce (05-Dec-2008 18:32)
virgil1968 05-Dec-2008 18:24 din pacate
n-am sustinut iciodata ca in pnl sunt numai corupti iar in pdl sunt
Care condamnare a comunismului . Nu este suficient o condamnare a comunismului si prin spate avanseaza in grad securisti (cazul celui de la zalau este foarte concludent) .

Care condamnare a comunismuli (cea careia s-a opus pana a considerat ca cu chestia asta atrage naivi ) . Sa fim seriosi . Mai degraba il cred pe Iliescu decat pe Basescu.

Care curatenia. Cea initiata de Macovei care a avut ca efect scaparea de judecata a aceluiasi Iliescu . Sau Nastase pe motive de vicii de procedura.

Sa fim seriosi.

Care coruptii . Spectacol TV cu coruptii lor. Pai primul corupt este chiar el cu casa din Mihaileanu.

Ia faceti un exercitiu de imaginatie ce ar fi zis presa daca odrasla lu Tariceanu s-ar fi angajat la Luxten dupa ce tacsu face contract la primarie)

Si cum va plati Basescu . Numind tot felul de tulusi (unitate de masura pentru lingusire) in functii .

Initial prejudiciul era de 250 mil $ . Dupa care vine tulusul si spune domne stii per tottal afacerea a fost buna pentru romania pentru ca am incasat 10 milioane am platit 15 milioane pe reparati (tot statul roman a platit reparatiile)

61
Bruce 05-Dec-2008 19:04
virgil1968 05-Dec-2008 18:52 care dcfond
Oneste bibere, stimabile!
\"Mai degraba il cred pe Iliescu decat pe Basescu\"!
Cand cineva incepe lunga replica printr-o afirmatie ce tine, vezi bine, de pasiune si nu de evaluare la rece, o acuza pe Macovei ca nu l-a luat de gat pe Iliescu sa-l imbranceasca in celula de puscarias, dialogul de vine tot mai putin posibil.
62
6_6_6 05-Dec-2008 19:04
ha ha ha ha ha ha
cadeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

atentie! pdl are nevoie de un partid fie psd fie pnl pina la prezidentialele de anul viitor! apoi, Dumnezeu cu mila!

basescu are nevoie de timp si cumpara timp atragnd la putere fie pdl fie psd dupa care ele vor deveni solutia imorala. in plus aproape un an e o perioada suficienta pt diverse minarii politice.

frumos! scopul scuza mijloacele! fatalaii fac si desfac aliante, calcule iar curvele de la udemereu voteaza pentru stabilitate!

ha ha ha ha ha ha ha ha

peisaj cu prosti! fara numar!
63
virgil1968 05-Dec-2008 19:07
Mai degraba il cred pe Iliescu decat pe
Iliescu este macar sincer si crede in comunism = Basescu crede doar in ciolan
64
bcoprecu 05-Dec-2008 19:15
Oricum va fi impins
Tare ma tem ca daca PSD ajunge la guvernare TRU nu va mai trebui sa se arunce singur de pe bloc. Va fi impins. Lectia e cunoscuta, am mai invatat-o odata si am uitat-o: PSD nu tolereaza in spatiul public oameni care ii sunt potrivnici.
De aproape cinci ani, mai exact de pe 7 ianuarie 2004, data ultimei sale transmisii de la BBC, urcat pe bloc, Traian Ungureanu incearca sa ne spuna ceva. De jos, multimea de ziaristi independenti, neafliati politic, corecti, iubitori de dreptate si luptatori vasnici impotriva tiranului, incearca sa-i acopere strigatele. Doar, doar s-o arunca si-om scapa de el.
65
desves 05-Dec-2008 19:27
Exact la asta ma gandeam si eu
Bruce (05-Dec-2008 17:15)
Sa facem un TRUth de presa!
Nu vi se pare bizar ca nimeni nu mai are initiativa de a infiinta
Exact la acest lucru ma gandesc de vreo cateva saptamani.De ce oare sunt totusi atat de putine televiziuni ,ziare, radiouri,care sa se ocupe cu lucrurile serioase care ne framanta viata.
Cam toate sunt la fel-parca ne-ar trata cu diazepam pe toti.
Daca incearca cineva sa spuna altceva decat banalitatile pe care le aud in fiecare zi, ceva care ne este fundamental necesar pentru a intelege ce ni se intampla ,care sa ne lumineze -e pus imediat la zid-tocmai de COLEGII DE BREASLA.
Si retineti, aceasta atitudine apare deocamdata numai ratacita in ziare, si pe blog-(cu exceptia B1TV).
66
cicero. 05-Dec-2008 19:28
virgil, esti departe....
virgil1968 (05-Dec-2008 19:07)
Mai degraba il cred pe Iliescu decat pe
Iliescu este macar sincer si crede in comunism = Basescu crede doar in ciolan
nu mai pretinde ca esti liberal. esti unul care tradat pe comunisti. esti departe. stai acolo si comenteaza politica tarii tale de adoptie. daca te interesau destinele tarii ramaneai aici, activ. cand stai pe tusa e foarte usor sa vorbesti despre fottbal. mai ales ca vorbesti despre lucruri demult lamurite, de unde se vede ca esti aerian si frustrat. ori propagandist activ in slujba tradatorilor, ori mincinos?.
67
desves 05-Dec-2008 19:40
intoxicare
Dari (05-Dec-2008 17:52)
Cea mai lunga campanie de intoxicare
Am fost supusi de 4 ani INCONTINUU – deci pentru o perioada fara precedent
Am ascultat acum vreo 2 ore si o emisiune la lui Robert Turcescu la Realitatea FM-exact la fel-titlul :"Sa ne imaginam ce este acum in mintea unui proaspat parlamentar" : ca se gandeste numai la profitul personal, ca este cameleon,ca este veros, ipocrit, etc.
Te ingrozeai!Desigur, or fi si asa-mai ales cei cu dosare la DNA-cxare au intrat prin manipulare-dar or mai fi si unii ALTFEL-n-a mentionat DELOC acest lucru in emisiune
68
Dari 05-Dec-2008 19:43
#64 Nicio diferenta: PSD=PNL

PSD-PNL si distrugerea valorilor si liderilor


● 2004: Adrian Nastase face presiuni prin grupul WAZ pt. inchiderea Romania Libera
● Decembrie 2004: dupa C. Nistorescu, Dan Cristian Turturica este fortat sa-si dea demisia de la EVZ
● Decembrie 2004: Intreaga echipa de jurnalisti de la EVZ isi da demisia in semn de solidaritate cu el, dupa care sunt indepartati din presa de mare audienta (detinuta de PSD si PNL).
● 2006 : au fost eliminati de la Cotidianul : Dan Tapalaga, Carol Sebastian si Alin bogdan care a plecat de la Cotidianul odata acestia,
● 2006: au fost inchise si desfiintate emisiuni cu rating care “faceau stiri”
: “Romania la Raport” a Andreei Pora la Radio Total, sau :
● 2006 : 100% cu Robert Turcescu i s-a interzis sa mai faca sondaje interactive din timpul emisiunii, dupa ce politicieni PSDPNL au realizat recorduri de punctaj negativ: Voiculescu a primit 99% bile negre de la telespectatoti; idem Crin antonescu, lavinia sandru, etc.
● 2007: Au fost cu totul ELIMINATI din grila oameni de cultura precum Andrei Plesu si Gabriel Liiceanu asa cum s-a intamplat la Realitatea TV
● 2008 : Andrei Gheorghe si Robert Turcescu “ies din grila”
● 2007: Rodica Culcer este ELIMINATA din TVR prin desfiintarea postului
● 2006, 2007, 2008: campanii de intimidare calomnie si linsaj mediatic impotriva lui Gabriel Liiceanu (care ulterior castiga procesul de calomnie cu ziarul Ziua), HR Patapievici, Traian ungureanu, Mona Musca etc.
● Institutul Cultural Roman, anchetat de Paunescu si Funar
● Institutului Cultural Roman PNL ii taie 45% din fondurile de functionare
69
Dari 05-Dec-2008 19:51
@67 Scopul

1. Scopul e acesta: niciun om normal sa nu mai poata face o diferenta intre CEI BUNI si CEI RAI.
ori, daca "toti sunt la fel" - nu merita sa faci nimic sa-i schimbi pe unii cu altii.

Comunistii au inventat aceasta "nivelarii in jos" catre cel mai slab/prost/inferior.
Corul IDIOTILOR conduce Corul INGERILOR.

2. INLOCUIREA oricarei evaluari bazate de CRITERII obiective - cu judecati EMOTIONALE. O populatie speriata, dispretuita, infricosata, ingretosata - poate fi tinuta astfel cat mai departe de politica. "Democratia" devine o forma fara fond.
De comparat gradul de violenta in 2004/ versus 2008.




70
desves 05-Dec-2008 20:25
scopul comunistilor
Dari (05-Dec-2008 19:51)
@67 Scopul
1. Scopul e acesta: niciun om normal sa nu mai poata face o diferenta
Populatia este in primul rand saraca sau cine reuseste sa aiba un job cat de cat munceste ca un rob -12-14 ore /zi.
Nimeni nu mai are timp sa gandeasca.
Mi-a trebuit cateva ore sa-i conving pe cei tineri din jurul meu sa se duca la vot.
Initial mi-au raspuns ca sunt scarbiti de politicieni, ca "toti sunt la fel".
A trebui sa o iau din 2000, sa le explic tot ce s-a intamplat.
Incetul cu incetul au inteles-desi initial se uitau la mine surprinsi si mirati de zelul meu
71
Emil Stan 05-Dec-2008 20:43
Nu merita Domnule Ungureanu
Niste lichele nu merita si nici nu vor merita vreodata nimic, pentru ca oricum nu ar intelege nimic. Vorba lui Radu Berceanu despre Miron Cozma: \"Despre nimic nu pot sa spun decat nimic\".
Si in afara de asta, domnule Ungureanu, sunteti printre foarte putinii jurnalisti de calibru din lumea asta.
72
virgil1968 05-Dec-2008 20:57
nu sunt nici manipulat nici tradator ...
de ce sa raman in romania ?

ca sa ma frec de coate cu toti idioti care considerac ca daca au on masina straina au un avantaj asupra ta ?

- ca sa ascult manele .

- daca bataia (pe care era sa o iau e drept) de la mineri se considera tradat de comunisti inseamna ca habar nu ai despre ce vorbesti ori esti pur si simplu prost .

ca sa fiu platit intr-un institut de cerecatre mai putin decat femeia de servici de la banca

ca sa vad cum nulitati ca elena udrea sunt in invatamjantul universitar doar ca are un decolteu generos

nu sunt in slujba nici unui tradator. Intotdeauna mi-am castigat existenta prin munca si nu lingusind sau cerand favoruri.

Asda ca oimule pune portiunea aceea resonsabila cu gandirea sa lucreze si dupa aceea arunca cu mai putine zoaie in jur.

Imi faci exact aceeasi impresie ca esti unul din cei care spuneau in 90 ca cei care stau in piata universitatii sunt drogati si platiti de ratiu

PS. incearca sa traiesti in afara tari si atunci vei vedea romania asa cum o vad eu lacomi, prosti , cersetori (in sensul ca cersec favoruri) si mai ales lenesi
73
desves 05-Dec-2008 20:59
anii '50 adusi deja la TV
Emil Stan (05-Dec-2008 20:43)
Nu merita Domnule Ungureanu
Niste lichele nu merita si nici nu vor merita vreodata nimic, pentru ca oricum
Ati vazut emisiunea pe Realitatea?
A inceput linsajul ca la sedintele PCR.
Tipa Baba Cloanta Cotoranta ca din gura de sarpe !!!
74
virgil1968 05-Dec-2008 21:08
comentariul de la 72 era pentru Cicero
comentariul de la 72 era pentru Cicero
75
Bruce 05-Dec-2008 21:35
Touche, encore!
Ati vazut ca veninul, redutabilul venin din textul lui Traian Ungureanu lucreaza? Iata, in "Cap si Pajura" care tocmai s-a incheiat, Cristian Tudor Popescu a reactionat ...la aluzia tzintita fara gres.
CTP ii face proces de intentie lui TRU pt ca a promis ca se arunca de pe bloc si...nu se tine de cuvant! In logica binaraa lui CTP,

IF.........(se formeaza un guvern PSD-PDL),
THEN.....(TRU sare in gol de la etajul n+1)

unde n E (4...21), (dat fiind ca blocuri mai inalte de 21 de etaje nu se afla prin partea locului).

END

Si daca PDL ar face alianta cu PNL, cu cat ar fi mai onoranta pt PDL? In conditiile in care:
1) patriciu a finantat campania PSD din 2004;
2) in ultimii 2 ani, guvernul PNL a vietuit cu sprijinul (interesat) al PSD-ului in Parlament;
3) Atat PSD cat si PNL s-au remarcat, prin obstructii disperate la anchetarea invinuitilor de coruptie.
76
lucid 05-Dec-2008 21:37
Felicitari, TRU!
Atacul cetepist de acum o jumatate de ora arata ca i-ai atins fix la lingurica. Atatea bale amestecate cu fiere impotenta rar a mai varsat de trei ori parasitul de neveste. CTP e totusi un unicat in felul lui: este singurul kkt cu chelie pe care idiotzii (utili la vot pentru haita de mafiotzi pedeseristo-patricista) il cred ziarist.
Sarmane @virgil1968! Esti deci tot un prapadit de emigrant care speli veceuri aiurea si itzi versi amarul ratarii pe toate planurile tragand flegme pe obrazul tzarii in care dintr-o "eroare" de conceptzie parentala te-ai nascut (de, decretzeii nedoritzi...). Frate de scuipatzi cu de-alde @bogdan69, @cristi.s, @pax, @dan_bruma, @shadow, et co - daca nu suntetzi clone. Se vede ca nu ai bani nici sa apelezi la un psihiatru care itzi poate ameliora starea de sanatate mentala.
77
virgil1968 05-Dec-2008 21:45
Pentru istericul (alias lucid)
lucid (05-Dec-2008 21:37)
Felicitari, TRU!
Atacul cetepist de acum o jumatate de ora arata ca i-ai atins fix la
Lucid am sufucuenti bani incat sa traiesc decent fara sa cersesc sau pup in cur pe nimeni.

Si sa stii ca mai bine speli veceuri dar faci o treaba buna decat sa mananci cacat ca sa fi platit
(imi cer scuze pentru limbaj dar o merita)
78
desves 05-Dec-2008 22:26
Mergeti inainte
Felicitari inca o data dupa reactia de asta seara.
Va sustinem si suntem alaturi de dvs.
Daca e nevoie sa ajutam pozitia dvs o vom face
79
Bruce 05-Dec-2008 23:47
68 si 69
stiu ca sunt viscerali anti-TRU sau ...care nu vor fi pusi pe ganduri nici macar de un rand din comentariile cu aceste numere.
dar nici nu ar sta sa verifice.
Autoarei (autorului?), felicitari.
80
TrapasAmerican 08-Dec-2008 09:43
liberalii
Mi-as dori o alianta cu PNL, dar un PNL in care Motocicleanu sa lase locul altora. Altora mai buni ca el. Cei din linia a II-a. Pe acestia i-a votat electoratul liberal. Si nu pe Norica, Razgandiceanu si restul pusi in fata de patriciu.
Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:



1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Să se refere doar la articolul la care postează

3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
 
Citeste si:
 
 
 
 
 
 
LA CALD
 
 
 

Spatiile publicitare F5 sunt administrate de