Nu întîmplător, României i se spune „ţara tristă şi plină de umor“. Romexpo, liderul naţional în materie de tîrguri şi expoziţii, se zbate în mizerie şi evenimente într-o organizare submediocră. Iar Camera de Comerţ și Industrie a României se scaldă în evenimente de propagandă.
Mihai Daraban, președintele CCIR, colindă televiziunile şi concepe evenimente numai pentru promovarea preşedintelui României şi a cîtorva politicieni pe care îi cultivă, nefiind în stare să facă mare brînză pentru membrii săi şi pentru economia românească.

Ultima operaţiune de propagandă menită a-i prilejui lui Mihai Daraban o nouă defilare a fălcilor pe ecranele tv a fost botezată „Unsmoke Romexpo“!?
Știți cum arată Romexpo şi cît de scump este pentru expozanţi? Știţi cum curge tencuiala de pe unele clădiri şi cum se înşiră bălţile şi noroaiele? Știți care sunt serviciile oferite celor jumuliţi de bani pentru tot soiul de tîrguri anonime, modeste, cu spaţii uneori îngălate şi după care expozanţii se aleg cu mai nimic? Și de pe urma cărora cîţiva oameni îşi fac lefuri zdravene? Mai zilele trecute a explodat o conductă care a făcut prăpăd. Parcarea de la intrarea în Romexpo nu depăşeşte înfăţişarea unui maidan plin de bălţi, dar taxabil.
Pentru că Mihai Daraban s-a umflat în pene cu marea sa găselniţă numită pompos Unsmoke Romexpo, îi transmitem un şir de vederi cu starea în care se află cea mai importantă instituţie expoziţională a României şi care, uneori, seamănă cu locuri din Giuleşti şi Ferentari.
Mihai Daraban este un fel de frate mai mare și mai mic al Gabrielei Firea. Bate zilnic televiziunile, plătește publicitate peste tot ca să nu aibă probleme de imagine și, în rest, Dumnezeu cu mila!
În plus, probabil că Mihai Dăraban a fost mai multe prin excursii în Europa, dar, mult mai rar, prin dărăpanatul tîrg Romexpo.







 
 


 
					 
                       
                       
                       
                       
                       
                      
Oare ce interese imobiliare or fi pe aceasta zona?