„Stimată doamnă Williams. Vă rugăm să acceptați scuzele noastre cele mai profunde…”, își încep mesajul reprezentanții hotelului aflat în centrul unui incident, protagonistă campioana olimpică Serena Williams.
Maxime Mannevy, un angajat al restaurantului, a încercat să se justifice arătând că nu e nimic personal.
Era „de nerecunoscut” și nu a fost identificată de personalul de la fața locului…și i-a spus să aștepte în bar până când se va elibera o masă. Când a sosit, erau doar două mese disponibile care fuseseră rezervate de clienții hotelului…
Întâmplarea s-a petrecut la L`Oiseau Blanc, restaurant situat pe acoperișul hotelului The Peninsula.
Profund dezamăgită de această experiență, Serena Williams a postat pe platforma X, unde a scris: „Da, @peninsulaparis. Mi s-a refuzat accesul pe terasă cu copiii mei, pentru a mânca într-un restaurant gol, cu locuri frumoase. Întotdeauna o premieră.”
”Locurile neocupate erau parte a restaurantului gourmet L`Oiseau Blanc și erau rezervate,, au răspuns imediat reprezentanții restaurantului.
AM revenit, …
Nu a fost refuzata ci a aflat ca nu sint locuri disponibile, cele neocupate fiind rezervate.
In SUA (s inu numai), fara rezervarea stai la usa restaurantului pana se elibereaza mese si pana iti vine randul.
Lumea nu se invarteste dupa mine, dupa tine, .. ci este asa cum este…
De unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere!