În catastrofa aviatică de miercuri, 2 martie, în care a fost implicat elicopterul IAR 330-Puma, şi-au pierdut viaţa șapte militari. Pe lângă cei cinci membri ai echipajului comunicați inițial, urcaseră la bord și doi salvatori pe mare din cadrul Forțelor Navale Române, informează MApN.
- Locotenent-comandor Bogdan Florin, pilot, în vârstă de 41 de ani, angajat din anul 2003, avea la activ peste 1500 de ore de zbor, era căsătorit şi avea trei copii.
- Locotenent Pătrașcu Sorin, copilot, în vârstă de 27 de ani, angajat din anul 2016, avea 500 de ore de zbor, necăsătorit.
- Maistrul militar principal Banu Gelu, angajat din anul 1993, în vârstă de 52 de ani, avea la activ peste 1700 de ore de zbor, era căsătorit şi avea doi copii.
- Caporal cls. a III-a Lateș Cătălin, operator căutare-salvare, 29 de ani, angajat din 2012, căsătorit, doi copii.
- Sergent Marinescu Ionuț, personal de însoțire medico-sanitar, 43 de ani, angajat din 2002, căsătorit, un copil.
- Maistru militar cls. I Carp Vlad, 39 de ani, scafandru marin, salvator pe mare, căsătorit, un copil.
- Maistru militar cls. a II-a Bosoi Sergiu, 37 de ani, scafandru marin, salvator pe mare, angajat din 2005, tatăl a doi copii.
A murit de asemenea pilotul MiG-21 LanceR, primul aparat care a dispărut de pe radar și în căutarea căruia a plecat elicopterul.
- Căpitanul Costinel Iosif Niţă, pilotul avionului MiG-21 LanceR prăbuşit miercuri, 2 martie, în judeţul Constanţa, avea 31 de ani, era căsătorit şi nu avea copii
Detalii despre tragedie AICI

….după ce au fost retehnologizate , nici nu mai puteau zbura, deveniseră prea grele; asta se știa teoretic de la început. Acum avem și rezultatele practice !