Corespondență specială de la Cannes de Florin Bălțătoiu
Evenimentul zilei la Cannes, ieri, a fost prezența lui Tom Cruise și a distribuției filmului Mission Impossible: The Final Reckoning.
Pe o vreme călduroasă, cu mult soare, la ora 18.40, o mașină oficială a Festivalului s-a oprit în fața covorului roșu. Înăuntru, putea fi oricine, dar când ușa s-a deschis, universul s-a dezintegrat. A coborât îmbrăcat în sacou și pantaloni negri, cu cămașă albă și papion negru, cu ochelari de soare din Top Gun, Tom Cruise.

  Plin de viață și cu un zâmbet magnific, starul hollywoodian a acaparat pe loc atenția tuturor. Poate înainte de venirea lui nu am fi crezut că va avea un astfel de impact. Dar personalitatea și carisma actorului american au pus stăpânire pe fiecare dintre cei prezenți acolo. Agenții de securitate îl urmăreau de aproape cu mult zel, dar în același timp nu ezitau să-l filmeze sau să-l pozeze cu telefoanele proprii, spectatorii înnebuniți îi strigau numele și se luptau pentru un autograf, un selfie sau o strângere de mână, toate reporterele de pe covorul roșu voiau să-i vorbească, o agentă de securitate sfioasă a cerut un autograf și se vedea în ochii ei cât de fascinată și copleșită îl privește.
Trebuie spus că Tom Cruise a fost cel mai amabil dintre toate vedetele de până acum. A zăbovit minute bune cu fanii, a râs și a zâmbit în permanență, a dat mâna și a acordat autografe. Ridica mereu palma mâinii drepte și saluta. Acesta a fost semnul favorit.
 
 
A răspuns la câteva întrebări și a dialogat cu frumoasele care-l interpelau.
Apoi, împreună cu toată echipa din Misiune Imposibilă 8 au pozat pentru armata de fotografi care-i așteptau ca pâinea caldă. Binențeles că era cel mai vizat și vânat.

Tom Cruise, Simon Pegg, Christopher McQuarrie, Pom Klementieff, Esai Morales, Tramell Tillman, Hannah Waddingham, Hayley Atwell pe covorul roșu. Foarte generos Tom Cruise s-a întors de vreo 2-3 ori din dreptul scărilor Palais des Festivals et des Congres și a pozat până când fotografii au fost siguri și mulțumiți că au reușit cadre bune.
Acest articol este susținut de brandul românesc de sucuri bio Melissimo.
 
					 
                       
                       
                       
                       
                       
                      
Am de A FACE cu Credincioși.
Și mai „SE RÂD” de Disperații NOștri, striviți de Viață …