Valea plângerii pe Autostrada A7 Ploiești-Buzău lot 2

Asociaţia Pro Infrastructura a prezentat duminică mai multe imagini cu stadiul lucrărilor pe Autostrada A7 Ploieşti-Buzău lot 2.

De (P.S)
Valea plângerii pe Autostrada A7 Ploiești-Buzău lot 2

Asociaţia Pro Infrastructura a prezentat duminică mai multe imagini cu stadiul lucrărilor pe Autostrada A7 Ploieşti-Buzău lot 2.

Asociaţia Pro Infrastructura a prezentat duminică mai multe imagini cu stadiul lucrărilor pe Autostrada A7 Ploieşti-Buzău lot 2, arătând că „şantierul” este aproape încremenit între lanurile de rapiţă şi cereale şi că lotul arată deplorabil şi din cauza celor doi constructori care nu reuşesc să pună în teren nici măcar frontul de lucru pe care îl au la dispoziţie. Per total, stadiul fizic pe cei 28,35 kilometri abia dacă atinge 15%.

Vineri, 28.04.2023, am filmat din dronă întreg tronsonul dintre Spătaru (în apropiere de Buzău) și Mizil: https://youtu.be/5trCgOlTSE0
„Șantierul” este aproape încremenit între lanurile de rapiță și cereale. Într-adevăr, antreprenorii sunt blocați de probleme diverse, de la gropile de împrumut cu materiale care nu pot fi folosite, la siturile arheologice încă deschise și până la bâlbele și greșelile din proiectul tehnic livrat de Consitrans. Peste toate este presărată din belșug lentoarea proverbială a oficialilor CNAIR în a-și asuma orice fel de răspundere tehnică ori birocratică.
Dar dincolo de scuze, lotul arată deplorabil și din cauza celor doi constructori care nu reușesc să pună în teren nici măcar frontul de lucru pe care îl au la dispoziție. Mai aveam puțin și luam niște lopeți să dăm o mână de ajutor!
Cel mai mult ne îngrijorează bulgarii de la Trace. Ei au ~19 kilometri, între Spătaru (capătul dinspre Buzău) și până în apropiere de DJ102H, și cu greu am văzut câțiva muncitori meșterind la niște structuri. La terasamente: zero barat.
Ceilalți ~9 km, de la organizarea lor de șantier și până la nodul Mizil, sunt făcuți de românii de la Coni. Cu chiu cu vai au reușit să aștearnă ceva umpluturi și mai mișcă un pic pe câteva structuri, dar progresul din ultimele două luni este aproape insesizabil, după ce în 2022 începuseră binișor.
Per total, stadiul fizic pe cei 28,35 kilometri abia dacă atinge 15%. Contractul a fost semnat în 07.06.2022 și are ordin de începere emis în 11.08.2022 cu termen de finalizare aprilie 2024 (direct execuție, 20 de luni). Este cert că iese din discuție deschiderea în primăvara anului viitor.
Solicităm antreprenorilor și responsabililor CNAIR să rezolve în următoarele două luni TOATE problemele amintite mai sus ca să avem o șansă la inaugurare în decembrie 2024. Le reamintim tuturor celor implicați că traficul este infernal pe DN2 și DN1B, cele două drumuri ale crucilor care leagă Buzăul de București, respectiv de Ploiești, menționează asociația.
+
Distribuie articolul pe:

5 comentarii

  1. Ce atata graba ? Ce dau turcii ? Lasati-o asa , mai tango ! Nu-i deranjati pe constructori; sunt si ei oameni, au nevoie si de odihna ! Pamantul ascunde multe surprize ! Sunt in curs si lucrari arheologice de mare importanta stiintifica, nationala si universala ! Arheologii lucreaza cu spatula si pensula ! Ce ne jucam cu asa ceva ! Sa fim sanatosi si o sa mai discutam despre aceasta autostrada si peste 20 de ani ! De ce ? Pai, asta-i tara unde orisice magarie este posibila si perfect justificata , cu acte , comisii , specialisti de mare valoare ! Totul este gandit , astfel ca indiferent ce se intampla , sa nu existe vinovati ! Asa o fi si-n alte tari ? Ma indoiesc!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.