Afacerea batoanelor fără zahăr ale lui „Tata Vlad“

Concediul de paternitate a creat unui tată din Cluj posibilitatea unei afaceri de sute de mii de lei. IT-istul Vlad Farcău și-a dorit să ofere o alternativă sănătoasă copiilor, dar și adulților

Afacerea batoanelor fără zahăr ale lui „Tata Vlad“

Concediul de paternitate a creat unui tată din Cluj posibilitatea unei afaceri de sute de mii de lei. IT-istul Vlad Farcău și-a dorit să ofere o alternativă sănătoasă copiilor, dar și adulților

Concediul de paternitate a creat unui tată din Cluj posibilitatea unei afaceri de sute de mii de lei. IT-istul Vlad Farcău și-a dorit să ofere o alternativă sănătoasă copiilor, dar și adulților.

Este vorba despre marca de batoane fără zahăr comercializate sub numele de „ Tata Vlad“.

Începuta în toamna anului 2019, afacerea „Tata Vlad“ a adus vânzări de 25.000 de lei doar în patru luni. Ideea s-a născut, însa, în urmă cu cinci ani, când Vlad a intrat în concediu de paternitate în urma nașterii primului său copil și a început să facă dulciuri de casă.

Mie îmi plăcea să gătesc sănătos, așa încât încercam numeroase reţete. Am început cu un baton pe bază de fructe uscate și nuci, pe care l-am dat prietenilor, iar aceștia l-au apreciat“, mărturisește Vlad Farcău.

Forum de discuții între mămici – startul afacerii „Tata Vlad“

Primele comenzi au venit de la un grup de mame din Cluj-Napoca, acela fiind momentul în care tata Vlad a realizat că a intrat în caruselul unei afaceri. Apoi, împreuna cu Ioana, soţia lui, au investit aproape 20 000 de euro în bussines. Au creat patru variante de batoane (cacao şi miez de nucă, cu cocoș şi lămâie, zmeură şi merişoare, cireşe negre şi dude) și mai au trei rețete în lucru. Un baton costa  în jur de 8 lei.

Familia Vlad a distribuit aceste batoane în magazine naturiste, farmacii care au raioane cu astfel de produse, baruri, magazine mici, cafenele etc.

Trei branduri raw-vegan clujene sub o singură umbrelă

În contextul pandemiei,„Tata Vlad“ s-a asociat cu brandurile Frescobar și Delicii Sănătoase. Cele trei companii au clienți comuni, clujenii care doresc să mănânce și să ofere copiilor lor produse cât mai sănătoase.

A trebuit să ne unim forțele în această perioadă dificilă economic. În plus avem clienți comuni care doresc să mănânce sănătos sau să bea sucuri naturale ( în cazul produselor de la Frescobar). De altfel, specialiștii în bussines spun că în perioade critice sau alegi să dispari de pe piață sau să te adaptezi, să regandesti afacerea și să supraviețuiești. Avantajul asocierii este și acela că putem oferi clienților noștri produse de la trei producători, printr-o singură comandă“, afirmă Vlad.

Pentru anul 2020,  antreprenorul vrea să extindă gama de produse, reţeaua de parteneri și  sa aducă încasari de 300.000 de lei.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.

@2025 Cotidianul.ro. Toate drepturile rezervate