Criza cu care se confruntă compania Walt Disney din cauza controversatei reecranizări Albă ca Zăpada s-a adâncit astăzi pe fondul imaginilor cu cinematografe goale, fără rezervări în sloturile de primă ore, după un weekend slab de deschidere.
Șefii studioului sperau că producția care avea un buget de peste 270 de milioane de dolari (210 de milioane de lire sterline) va obține în weekendul de lansare cel puțin 79 de milioane de lire sterline (100 de milioane de dolari) din vânzări de bilete.
Versiune controversată. „Albă ca Zăpada” ajunge în cinematografele din România
Dar filmul cu Rachel Zegler și Gal Gadot în rolurile principale a obținut doar 67,4 milioane de lire sterline la nivel global, inclusiv în SUA, după un început lent urmat de o mulțime de recenzii negative.
Între timp, în China continentală, Albă ca Zăpada s-a clasat în afara primelor cinci filme din cinematografe – aducând mai puțin de 1 milion de dolari (800.000 de lire sterline) în primele trei zile într-o țară de 1,4 miliarde de oameni.
Brian Viner de la The Mail a catalogat-o drept o „afacere dureros de încurcată”, adăugând: „Această producție a fost blestemată de la început. Încercările contorsionate ale Disney de a nu jigni pe nimeni au reușit cumva să jignească pe toată lumea.
Un potențial vizitator de cinema a împărtășit pe rețelele de socializare cum filmul nu a vândut nicio bilete la un moment dat pentru un slot de weekend excelent în SUA și doar unul pentru o altă proiecție. Ei au postat pe X: „Deschiderea vineri seara pentru Albă ca Zăpada de la Disney în Imax. O singură persoană a cumpărat bilete pentru seara asta. Da, filmul ăsta va eșua“.
Zici că s-au îmbătat toți cu Bud Light,alt rateu woke.Nu-i pb., le acoperă Fink pierderile, e filmul lui…