(VIDEO) Din păcate, este vorba despre podul de la Brăila

Sunt șanse mici ca podul suspendat peste Dunăre de la Brăila, cea mai mare lucrare de infrastructură din România postdecembristă, să fie dat în trafic în decembrie 2022

Secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scrioșteanu, spune că a făcut o vizită neanunțată la șantierul podului suspendat peste Dunăre de la Brăila, pentru a verifica dacă promisiunea antreprenorului cu privire la darea în trafic în luna decembrie 2022 a acestui obiectiv este susținută și de realitatea din teren.

„Stadiul șantierului, mobilizarea de oameni, utilaje și resurse din șantier nu confirmă susținerile repetate ale asocierii de antreprenori cu privire la finalizarea lucrărilor în luna decembrie atât a podului, cât și a primei etape a drumurilor de legătură. Antreprenorul principal a promis că ne va comunica un grafic de lucru detaliat pe zile, până la sfârșitul anului, care să cuprindă necesarul și mobilizarea de resurse (umane, materiale și logistice), astfel încât să demonstreze tehnic posibilitatea de a se pune în circulație podul și prima etapă a drumurilor de legătură, în luna decembrie”, scrie Scrioșteanu pe Facebook.

Acesta precizează că va solicita Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) prezența zilnică a responsabililor de acest proiect în șantier, pentru a avea o monitorizare permanentă a resurselor asumate și mobilizate în teren. De asemenea, va solicita ca săptămânal să se comunice Ministerului Transporturilor și Infrastructurii situația din șantier.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2
Author

14 Comentarii

  1. Serios! Despre acest pod eu scriu de vreo 2 luni de zile pentru ca l-am vazut destul de aproape, chiar sub pod am ajuns! De desupt pare ca e o foita de tigara sau ciunga intinsa la maximum gata sa crape. Eu am simtit ca ii lipseste rezistenta din punct de vedere calitativ a constructiei in timp, adica, nu va rezista 20-25 ani. Ca nu se da in folosinta, cei care ati vizitat locatia stiti cati interesati financiar sunt in zona, si, cum sa fie loviti de soarta pierderilor daca nu prin inactiunea de pus in functiune in avantajul escrocilor cu vechime!? Culmea, sunt destui! Am scris despre asta imediat dupa ce am vazut podul.

  2. Dupa realizarile din epoca Ceausescu, acest pod unic in Romania acestor 32 de ani poate fi inceputul unei noi epoci. Tudose ramane singurul premier postdecembrist care lasa o realizare ce-i va aminti numele.Degeaba se grabesc constructorii sa finalizeze podul daca drumurile de legatura au fost sistematic sabotate de guvernele MELE.

  3. Secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scrioșteanu ar trebui sa mearga zilnic pe santier sa vada progresul lucrarilor si sa dea amenzi pentru inactivitate, companiei care realizeaza proiectul
    Grindeanu nu se pricepe,dar cine stie,cunoaste, fara diriginti priceputi si corecti,antreprenorul poate face ce vrea

  4. Imaginile sunt inselatoare. Ce se arata nu este fluviul Dunarea ci Soseaua de pe digul Braila Galati. Podul/Pod, ce traverseaza fluviul Dunarea este bombat si arcuit la mijloc, ca o foita de tigara, de zici ca sta sa cada, fereasca Dumnezeu. Podu lu tudose, ageamiul si fitilistu…pe care nu ai pe unde sa te urci si pe unde sa te dai jos dupa el…?! Mai dureaza vreo doi trei ani. Am fost pe sub el, duminica, pe malul Dunarii dinspre Braila, si vorbesc de la fata locului…?!

  5. Păi nu e prima dată când ai dat spre lucrat autostrăzi la firmă cu un singur angajat .. De ce crezi că altu e de vină ?/ De ce nu vezi cine a semnat contractele și la ce s-a angajat,..

  6. Daca judetele Braila, Galati si Tulcea, nu se mobilizeaza sa ajute companiile ce construiesc acolo, in special rutele de legatura cu podul, asa va fi, podul nu va fi dat in functiune in decembrie anul asta! Oricum, era, pare, in avns fata de contract!

  7. Daca titlul nu e insotit de o fotografie cu o lumanare aprinsa, n-ati facut nimic. Pai ori suntem tabloid ca toate celelalte ori nu mai suntem.

  8. Am crezut imposibilul ca ,totusi , acest pod va fi un miracol romanesc si va fi dat in folosinta la termenul stabilit de beneficiar si constructor ! Ce naivitate din partea mea ! Jenant ! Vorba este cine raspunde pentru pentru nerespectarea termenelor contractuale ! Sper ca nu o sa mai ma insel si de data asta , cand spun ca NIMENI! Se vor gasi pretexte , pseudomotive , pentru a se justifica aceasta nerealizare ! Suntem experti in asta , avem „scoala” minciunii, de fiecare zi, cu autostrazile si nu numai ! Cine ia plasa ? Poporul roman care achita costul lucrarilor! Ei , si ce daca ? Da’, parca, sunt niste legi , se stabilesc niste raspunderi ! Ei, si ce daca, da-le incolo de legi si de raspunderi ! Asa-i in Romania ! Dar, in alte tari , tot asa o fi ? Putin probabil !

  9. Asta este Romania fratilor. A vrut Tudose sa-i treaca podul prin fata portii. Numai relocarea utilitatilor, linii electrice, conducte irigatii,amplasamente militare, costa cat jumatate din pod.
    Parca nu puteau sa-l faca un km mai la deal sau mai la vale.

  10. Dupa cum se stie , romanu’ se pricepe la toate.Politica , fotbal,tenis,agricultura,urbanism,medicina,razboi ai mai nou inginerie.Japonezii nu stiu nimic,habar nu au, dupa ce s-au luptat cu cutremurele sute de ani.

  11. Dar Romania chiar nu avea proiectanti de poduri. Ca va faceam eu proiectul pe gratis cu cakcuke de rezistenta cu tot. Podurile astea cu cabluri de otel sunt usor de distrus in caz de razboi. Trebuia in pod din grunzi metalice rezistent la bombardamente .

  12. Dar nu exista un contract cu firma care face drumurile? Mai baiete daca nu esti gata pana la data prevazuta in contract nu primesti niciun ban,si nici nu vei mai avea niciodata dreptul de a participa la o licitatie. Asemenea clauze nu s-au pus in contract, desigur.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.