Mii de comentarii pe rețelele sociale după ce au fost făcute publice secvențele de la UNTOLD cu prestația lui Gheboasă, aclamată de tinerii din public.
Repulsie, uluire, acuzarea organizatorilor, pe de o parte, pe de altă parte, sublinierea faptului că la acest nivel s-a ajuns în societate.
Vă prezentăm câteva dintre comentariile postate pe Facebook de simpli cetățeni sau persoane cunoscute publicului.
Parca Untold era in top 10 festivaluri ! Pe bune ? Cu așa invitați …. Auzi nume GHEBOASA 
pai la ce și cum cânta i se cam potrivește acest nume , de scena , presupun .
Sa vedem ce măsuri se vor lua pt permiterea acestei prestații imbecile !
Problema e ca sunt promovati si invitati la concerte. Astia ar trebui sa ramana underground, ca sobolanii.
Vai de generația noastră PRO 
Stati dracului acasa! La munca!
Omul n-are nici o vina. Asta-i lumea lui, astea-s melodiile lui, asta face el , …cei ce l-au plătit poarta toata vina, …în plus se pare ca tinerii știu prea bine aceste melodii …oare părinții unde au fost pana acum, cum de nu au sesizat ce asculta copiii lor ??- sa fim serioși vina o purtam toți, noi ca părinți în primul rand, apoi organizatorii , iar la final copiii și solistul .
Ce e mai „de groaza” este ca toti copiii stiu versurile!
Doamne ferește! Câtă mizerie!
DEZASTRE, de la behăietor la oile care dau din coadă…
E ok,aici se vrea sa se ajunga. De genul asta de oameni este nevoie,de oile astea usor de manipulat si condus.
Chiar asta se cere acum? Suntem pe duca!
Rusine organizatorilor!!! Incredibil până unde a decãzut societatea româneasaca!!! Sper că sunteți constienţi de viitorul ce và va astepta si la care cu actiuni de acest fel contrubuiti ! O generatie de inconștienti! INCREDIBIL !!!
Ce versuri scârboase! 
Jalnic! 
Cum să promovăm așa ceva?!
Parcă la Cluj erau principii… Ei, aș! Uite-i cum își dau arama pe față.
Asta ca să vedeți cât de proști au fost aia care au murit la revoluție
Dacă vrei să ai multe voturi, mulțumește mulțimea cu ce îi place.
Viitorul tarii, și promovat de cât mai multe vedete. Nimeni nu arată ce este în spatele scenei acestui demon de festival.
Next star generation
Ăștia toți o sa moara de supradoza 

PARINTI LA FEL DE IDIOTI SI INDIFERENTI CA SI ORGANIZATORII ACESTUI CIRC SATANIC IN POSTUL ADORMIRII MAICII DOMNULUI !
Nu e prea mult?
Totuși…
Vă dați seama?
Mi se pare contraproductiv să moralizezi publicul adolescent tiktokizat că de ce ascultă în delir „Gheboasă”. Fiecare public consumă ce e pregătit să consume, fie că ne place sau nu. Mai interesantă mi se pare valoarea de „simptom”. Acum vreo 25 de ani, cînd exploda fenomenul hip-hop autohton, versurile trupelor erau la fel de licențioase și sexiste, cu apologia drogurilor & alcoolului etc. Diferența cea mai importantă nu venea însă din faptul că erau mult mai inteligente (alte vremuri, altă școală, chiar la nivelul ăla!), ci că exprimau, orișicît, o atitudine, un protest juvenil – lumpen, dar protest: protestul „băieților de după blocuri” împotriva burghezilor & baștanilor. Mesajul Ghebos n-are însă nimic protestatar: e juisarea pură a instinctualității „cocalare”, „gustată”, la fel de neideologizat, de publicul său. Mesajul B.U.G. Mafia, Ghetto Daci, La Familia, Methadon 3000, Da Hood Justice sau Paraziții era (încă) ideologic. Al Gheboasei este unul non sau postideologic, post-vrăjeli, în fine.
Sau, cel puțin, așa se vede din colțul meu.
Pornografia a atras intotdeauna, s-a vandut si se vinde indiferent ca este vizuala, auditiva sau de orice alt fel. E normal ca adolescenti de varsta celor prezenti la „concertul” cu gheboasa sa fie atrasi de asa ceva. Tot ce urmaresc ei pe canalele de muzica nu este departe ci chiar peste, in unele cazuri ,cu ceea ce pot vedea de data asta live. Luati-va timp si intrati pe canale de muzica. Veti vedea numai „artiste ” despuiate sau foarte sumar imbracate, care de multe ori mimeaza acte sexuale cu alti „artisti” si ei sumar imbracati. Gheboasa, cel care „canta” nu face altceva decat sa exprime in limba „romana” pornografia de pe canalele de muzica pe care le urmaresc adolescentii prezenti la „spectacol”. Lipsa de cultura reala, adevarata duce la asa ceva.
A apărut o generație de marmote care s-a crescut și cultivat aproape singură, a cărei unică activitate sportivă este deplasarea cu taxiul la meditații, cu sandwich-ul într-o mână și cu telefonul în cealaltă, ascultând „Gheboasa” în căști,
iar acum când ați fost la Untold ați rămas uimiți ca nu mai e ca pe vremea voastră :
„Andre liberă la mare cu p… a la soare”
și v-a oripilat faptul ca în locul „Andre”
a apărut această „Gheboasa, care dă din găoaza în filme de groază”
Problema care e, că aceasta târfă nenorocită își rupe găoaza în filme de groază
și nu își rupe p… a liberă pe plajă, la 12 ani,
ca „Andre” ?!
Problema e ca se schimba generațiile și culegeți ceea ce ați semănat…..
Secția de Poliție
ROMÂNIA EDUCATĂ!
Ce caută acest ,,artist” pe scenă la UNTOLD, printre copii si tineri?
Poate că ar trebui să mai verificăm din când în când ce idoli au copiii noștri si la ce concerte merg.
Și ce e mai grav e că, acești tineri chiar știau versurile.
Răspunde cineva pentru cuvintele obscene pe care le-a ,,cântat” în fața miilor de spectatori, majoritatea sub 18 ani?:
,,Îi pun p*la pe frunte
O fac cocoș de munte
Mi-a zis că-i cântăreață
Îi dau microfon să-mi cânte
Îi plac cozonacii, îi dau p*la s-o frământe
O bat c*aiele-n bărbie
Acum o învăț să lupte”
Noapte bună!
Au fost mai mulți cântareți de trap pe scena de la UNTOLD. Toți, fară excepție, cu versuri pline de vorbe urâte, organe sexuale și chestiuni legate de sex.
Întreb și eu pentru un prieten: de ce lumea a sărit doar pe Gheboasă?
3D-ul magic: Decadere/Depravare/Degradare…
…si un viitor stralucit, garantat… 100%
2023 #Untold 
Nici copiii nu mai sunt ce-au fost… 
 La 14 ani rupeam Age of Empires cu Bomfunk MC’s la maxim in casti, dar ce stiu eu?
Nu mă revoltă ce a cântat Gheboasa. Bebe Rexha, colaboratoarea lui David Guetta, are versuri vulgare. Holograf avea acum 25 de ani versuri la fel de îndrăznețe (Ai o oră să te distrezi) și tinerii de 40 de ani, care le cântau la Music Pub, merg la Untold și sunt deranjați de ce aplaudau ieri.
Sunt șocat că nimeni nu denunță rasismul cumplit din versurile cântecului, nici măcar Gelu Duminică și Ciprian Necula. Chiar nu mai deranjează pe nimeni objectivarea după criterii rasiale și găozărești? Nu mai vorbesc de asocierea găoazei cu filmele de groază, semn de HOMOFOBIE clară!
Ce păzește Vicky Stoiciu? De ce nu reacționează premierul CIOLACU? Unde naiba e primarul BOC? De ce tace CriticAtac? Unde sunt expertologii de la Macaz? Măcar un teatru politic, pls, plm!
Tăcerea lor e dovada RASISMULUI SISTEMIC și PANDEMIC? Gheboasa e full de feminitate toxică și e clar unde bate cu cântecul Dr0g) ri și Pi7de, dar e o lume DIVERSĂ!
Foarte trist să observi cu ce grijă farmaceutică evită bienpensanții să zică ceva critic despre fenomenul trap-gheboasa, o revărsare a dejecției de mahala, imitație muzicală ieftină, sexism și auto-discriminare într-o comunitate și așa bătută de soartă. Ironic, wokism se pare că înseamnă în cazul ăsta să taci strategic sau să deturnezi discuția cu whatabout ca să nu se creadă că .. mă-nțelegi …
Ori să spui, da, dar are mare succes la public – ceea ce are, în sensul că mulți middle class kids aflați la distanță sigură de fenomen se hlizesc ca la vitrina cu exponate exotice, bucuroși ca orice copil că s-au spart canoanele și e voie să spui în public caca și pipi. Păi dacă nu-s bune canoanele alea anti-sexism, poate renunțăm de tot la ele, nu? Că și așa zic unii că s-a mers prea departe în România cu corectitudinea..
Pericolul mare e că ceea ce pentru majoritate este Fools’ Day, adică o zi pe an când nebunul e rege și defulăm măscări, pentru ăia micii din comunitate e model de rol și succes în viață, că prea multe altele nu li se oferă. Bref, un spectacol jenant de exhibare a unei societăți altfel foarte pudibonde și apasat-colectiviste, că n-o să începeți acuma vrăjeala că e vreo artă pe acolo, individualitate creatoare, o transcendere a ceva, revoltă legitimă elevată la nivel de … etc. E doar triumful conformismului comod cu măscări, să iasă banu’.
Iar progresiștii făcând cheerleading sau non-combat la regresisme grosolane, de frică să nu pară rasi*ti sau un-cool, de unde în alte ocazii suflă şi în iaurt contra “normalizării violenţei simbolice”, constituie o priveliște paradoxală și deprimantă
Societatea nu se „strică” din cauza lui Gheboasă. Sau de la muzică, în general.
Era deja stricată de boomerii care se plâng de versurile lui Gheboasa, dar au crescut cu BUG Mafia sau Paraziții. Problema ăstora e strict de stilistică, că la convingeri îs tot acolo. Și aruncatul vinei pe muzică este doar o evitare a discuțiilor ălora grele despre fenomenele sociale nocive.
Altfel, da, ar fi mișto să se schimbe versurile alea, dar nu or să se schimbe dacă nu avem discuțiile alea grele întâi, dacă nu facem oleacă de introspecție, ca societate.
Consumul de droguri a ajuns să fie astăzi văzut ca pe un act de curaj și ca o provocare în rândul tinerilor, din păcate. Nu trebuie să-l vezi pe Gheboasă la Untold ca să te determine să încerci pentru prima dată un praf alb sau o pastilă. Că de nu era prezent pe scena de la Cluj, tot aia e, stați liniștiți că apărea destul pe Youtube, Instagram și Tiktok, și tinerii oricum îi ascultau mesajele.
Droguri se consumă în scara blocului, prin cartiere și prin școli. Au ajuns să fie droguri peste tot.
Tu știi în ce anturaj se învârte copilul tău? Tu știi ce face atunci când îți spune că se duce să doarmă la un prieten? Tu știi ce are-n telefon? Sunt niște întrebări de la care eu aș porni.
Supraveghează-ți copilul și nu-l lăsă să cadă victimă tentației!
Dincolo de versurile acestui ” act artistic”, cred ca este îngrozitor faptul ca mii (zeci de mii) de tineri fredonează și se identifica cu aceste mesaje, ca ajung sa creadă ca asta e normalitatea și își modifica/asuma valorile acestei subculturi.
Mi se pare halucinant ca Gheboasa are o melodie cu 14 milioane de vizualizari, ca strânge mii de fani tineri pe care ii influențează.
Gheboasa Generație Z
Multă lume se vaită pe aici că individul acela ”Gheboasă”, a isterizat mii de adolescenți la UNTOLD, în bună parte minori, cu ”șlagărele” sale destinate retardaților. Ipochimenul este de fapt creația acestui public, a mult așteptatei Generații Z (”Dacooom! – Co—e!”) în care părinții își pun mari speranțe. Societatea românească, mai ales cea îmbătrânită nu de vârstă, cât de necazurile celor peste 30 de ani de perpetuă tranziție, mai puțin.
Am ascultat, am vizionat acea producție a ”artistului”, pe ritmurile căreia țopăiau bezmetice și cu bale la gură nubile domnișoare autohtone. Am tras concluzia că oricâte palme or fi luat de la aparținători, când s-or fi întors noaptea acasă cu machiajele curgându-le pe obrăjori, tot nu s-ar prinde că ăla este un profitor iar ele niște victime ale inculturii cronice propovăduită sistemic în ultimii ani.
La începutul verii, la un fudul liceu din Suceava, doar o mână dintre absolvenții de clasa a XII au reușit să ia bacalaureatul. Tot ei, în toamna anului trecut, au fost organizatorii ”Balului Bobocilor”, care l-a avut invitat principal, pentru buna transmitere a stindardului educațional al bine-cunoscutului colegiu, pe nimeni altul decât pe același ”Gheboasă”.
Sunt arme cu care se mai poate lupta, dacă se dorește cu adevărat, împotriva acestor cumplite ”meșteșuguri de tâmpenie”. Prima ar fi o sesizare la Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării (pornind de la versurile cuprinse în ”operele” sale), iar acest consiliu să își facă treaba cu adevărat, să îl articuleze cu amenzi comparabile cu încasările sale legale și ilegale de la concerte, plus ceva pe deasupra. Bașca un dosar penal judecat rapid, pentru că probele sunt evidente și se pliază perfect pe aplicarea Codului Penal, articolul 369, care prevede pedepse cu închisoarea de la 6 luni la 3 ani.
Că ar fi fost interpretate în stil rock, pop, rap sau de horă neaoșă, tot nu aș fi apreciat versurile lui Gheboasă. Sau oricare alte versuri similare.
Discuția nu e despre genul muzical, ci despre misoginism. Internalizat. La absolut toate nivelurile societății.
Inclusiv în multe familii. Sau în multe dintre școlile frecventate de copiii din public. Sau în producțiile tv. Sau în politică.
Cât succes ar fi avut aceste versuri într-o societate care chiar s-a străduit să combată real misoginismul?
Oricât de tare ne-am declara ofensați și am căuta prin casă odicolonul, problema nu e în primul rând la Gheboasă.
					
                      
                      
                      
                      
                      
                      
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
GHEBOSIZAREA Romanilor, dupa PLAN.
Si Pazitorii PATRIEI CE fac ?
Ingurgiteaza MANELE si mai ordinare, Manele GHEBOSANELE …