Marea Lojă a Nasoleriei Romîneze, by clovnache Gigel Ivașcu – Reagănel

Car’va’s’zică : p’ecum ne înformesc aceleași trompeți de pseudo-presă, alegerea fraternă în această foncție a frățiorului Gigel Ivașcu confirmă vocația culturălească a nasoneriei romîneze

Marea Lojă a Nasoleriei Romîneze, by clovnache Gigel Ivașcu – Reagănel

Car’va’s’zică : p’ecum ne înformesc aceleași trompeți de pseudo-presă, alegerea fraternă în această foncție a frățiorului Gigel Ivașcu confirmă vocația culturălească a nasoneriei romîneze

Material preluat integral de pe 7iasi.ro

despre ultima noutate veche din menajeria cu șorțulețe și tălăngi a claxoneriei carpatine de circ mutant

După cum au anunțat, ” pă surse ” , trompețile de pseudo-presă, masoneria romîneză, adicăte Marea Lojă Națională a Romîniei ( sau cum s-o mai chema comèdia asta tristă ) are un nou Mare Maestru ( sau Buiestru, naiba mai știe ) , în persoana actorașului de mîna a treia George Ivașcu.

Pauză de bufnit în rîs și de transmis compasiune.

După acest moment ne-solemn de rîsu’-plînsu’, să detaliem, pentru uzul delfinilor de tarla mentală, situațiunea. Car’va’s’zică : p’ecum ne înformesc aceleași trompeți de pseudo-presă, alegerea fraternă în această foncție a frățiorului Gigel Ivașcu confirmă vocația culturălească a nasoneriei romîneze, căci fi’n’că șef peste Ritul Scîrțian Parapantic & Accesorizat ( sau cum naiba i-o mai zice acestui Despărțămînt de Maro ) e un alt actoraș de mîna a șaptea, Stelică-nu-știu-cum, nici nu mai contează cum îl cheamă.

Vivat deci claxoneria culturalnică romîneză ! Slavă Arhitectului Suptrem și lu’ alde Gigel & Stelică !

Lăsînd puțin la o parte amuzamentul greu de evitat, să aruncăm o scurtă privire asupra laturii triste a situației. Adică : dincolo de spumele & bulbucii legionaroizi & ieftin-conspiraționiști, masoneria română ( cu ” î ” din ” a ” ) e unul dintre principalii vectori care au construit statul român modern. Cu bune și cu rele. Așa cum masoneria mondială a fost, demult, una dintre principalele forțe ale progresului.

Masonii români din secolul 19 erau, înainte de toate, patrioți ( scuzați vorba căzută demult în penibil ). Dincolo de orice alte rigori, Nicolae Bălcescu, Mihail Kogălniceanu, bătrînul Ion Brătianu și ceilalți ca ei ” nu s-au luptat pentru jucării „, vorba altui uriaș pașoptist, Avram Iancu. Unii dintre ei și-au pus la bătaie, pentru cauza românească, banii personali, ani din viață sau sănătatea. Bălcescu a și murit printre străini, bolnav, sărac și cu mormînt necunoscut.

Acești uriași, încă ne-egalați, din păcate, au făcut România, în 1859, în 1877 sau în 1918, și ne-au lăsat-o nouă, cu nădejdea că vom avea grijă de ea. Vi se pare cumva că alde Gigel Ivașcu, Stelică-treabă-mică și restul circului au vreo mare legătură cu elefanții pașoptiști pe ai căror umeri stă, simbolic și concret, România ? ” Epigoni ” e un eufemism ultra-blînd pentru aceste caricaturi cu șorțulețe și tălăngi cu echer.

Dincolo de alienarea mondială a masoneriei, pseudo-masoneria romîneză a ajuns, la fel ca întreaga societate, o anexă a serviciilor de securitate ( romîneze sau străine ), fiind împănată cu marionete ieftine și sforăitoare, cu pitici gonflabili și burtă-verzime cît cuprinde. Știu asta, pe lîngă ceea ce se vede de la o poștă, și de la un vechi prieten din prima generație de masoni post-comuniști, scîrbit de invazia pegrei cu șorț și intrat într-o ” adormire ” igienică.

Problema nu e că alde Gigel Ivașcu & Stelică Nimeni sînt niște actorași ultra-mediocri. Ci că sînt niște oameni mediocri, niște marionete ieftine, care nu pot face pentru Romînia de azi, la masa alienată a masoneriei mondiale, nici a suta parte din ceea ce au făcut masonii români de la 1848, 1859, 1877 sau 1918. Tot actor de mîna a treia era și Ronald Reagan, numai că acel moșneag aparent decrepit ( nu ca real-drecrepitul Biden, by the way ) a învins cancerul comunist și ne-a lăsat o lume mult mai liberă. Că urmașii lui Reagan au permis fondarea unui neo-comunism mutant …asta arată că au și americanii probleme mari cu masoneria lor.

Și ucrainenii au ca președinte un actor, da’ măcar ăla era vedetă înainte de alegeri. Gigel Ivașcu a fost ministru PSD-ist al culturii, da’ cre’că nu-l știe nici femeia de serviciu de la blocul lui. Nț, nu din motive de discreție masonică, ci fiindcă e la fel de relevant ca pilozitatea dorsală a lui George Constantin. Asta ca să vorbim de actori, nu de clovni ieftini.

Tragi-comedia grotescă din masoneria romîneză e veche, cronicizată și, asemeni întregii societăți, fără șanse previzibile de vindecare. Fiindcă păpușarii din spatele marionetelor vizibile sînt la fel ca ambalajele goale scoase la înaintare : niște șacali șobolanoizi, care tropăie pe lîngă tablourile cu elefanții Moruzov, Cristescu, Caraman ș.a.m.d. În timp ce șoarecii cu pestelcă masonică își privesc în oglindă tălăngile cu echer și-și zic,  încîntați, ca în bancul cu mădular inghinal fleoștit : ” Nu răsună, da’ ce frumos atîrnă … „.

Lucian Postu

Lucian Postu este publicist şi consultant politic, PR & media. A fost corespondent BBC şi Radio Europa Liberă , consultant BBC pentru Republica Moldova şi editorialist al mai multor publicaţii . Foloseşte ortografia recomandată de Institutul de Filologie ” Al. Philippide ” din Iaşi, cu excepția cuvîntului  ” romîn ” și a derivatelor sale.

 

 

Distribuie articolul pe:

20 comentarii

  1. 2 Tineti-va de sortulete, ca la gradinta ! spune: ….
    pai, vedeti wikusherpedia, despre Dl G.Ivascu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.