Minivacanţa de 1 mai, profit pentru comercianţi

Minivacanţa de 1 mai a fost ca o mană cerească pentru comercianţi. Aceştia au vândut sute de tone de mici şi mii de litri de bere, adică o cantitate de trei ori mai mare decât într-o perioadă obişnuită. Cu alte cuvinte, spun ei, au vândut în numai patru zile cam cât într-o lună. Din reţeaua […]

Minivacanţa de 1 mai a fost ca o mană cerească pentru comercianţi. Aceştia au vândut sute de tone de mici şi mii de litri de bere, adică o cantitate de trei ori mai mare decât într-o perioadă obişnuită. Cu alte cuvinte, spun ei, au vândut în numai patru zile cam cât într-o lună. Din reţeaua […]

Minivacanţa de 1 mai a fost ca o mană cerească pentru comercianţi. Aceştia au vândut sute de tone de mici şi mii de litri de bere, adică o cantitate de trei ori mai mare decât într-o perioadă obişnuită. Cu alte cuvinte, spun ei, au vândut în numai patru zile cam cât într-o lună.

Din reţeaua unui hipermarket, s-au vândut 90 de tone de carne de mici. La un calcul simplu, asta înseamnă încasări de 350.000 de euro doar din vânzarea caserolelor cu carne de mici.

Cum micul „se stinge” cel mai bine cu o bere rece, acest tip de băutură s-a vândut cel mai bine, spun comercianţii. Adică, 230.000 de litri de bere, cu 70% mai mult decât în zilele obişnuite. Aşadar, românii au lăsat într-un singur centru comercial aproape 250.000 de euro pe bere.

De profituri uriaşe s-au bucurat şi hotelierii de pe litoral. Şi hotelierii şi patronii de cluburi au dus-o bine. Aproape toate camerele de pe litoral au fost ocupate. Potrivit reprezentanţilor hotelurilor, încasările au depăşit prognoza cu circa 9%.

De departe însă cele mai câştigate au fost cluburile, mai ales cele din Mamaia. Umplute până la refuz de tinerii de bani gata, acestea au avut vânzări record.

În acest an, 30.000 de turişti s-au aflat pe litoralul românesc în minivacanţa de 1 mai.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.