Politicieni români, folosiți în reclame (foto)

S-au umplut site-urile străine de tot felul de reclame care folosesc fotografii ale politicienilor români pentri a-și promova „marfa“.

Politicieni români, folosiți în reclame (foto)

S-au umplut site-urile străine de tot felul de reclame care folosesc fotografii ale politicienilor români pentri a-și promova „marfa“.

S-au umplut site-urile străine de tot felul de reclame care folosesc fotografii ale politicienilor români. Astfel, chipurile fostului președinte Traian Băsescu, ale actualului ocupant al fotoliului de la Cotroceni, dar și ale lui Nicolae „Chuke“ sunt utilizate pentru a promova diverse fonduri de investiții.

Bazându-se pe notorietatea celor din fotografii și pe dorința oamenilor de a face bani repede și ușor, creatorii acestor site-uri/reclame nu dau în spate de la nimic.

Pentru a fi credibili, sunt folosite cadre din emisiuni românești cu credibilitate, după cum puteți citi în rândurile de mai jos: 

Un scandal fără precedent a avut loc în timpul difuzării emisiunii La Final de la Prima News. Chiar în timpul unui interviu cu fostul prim-ministru al României, Nicolae Ciucă, Banca Centrală a României a sunat în studio pentru a opri emisiunea!

Telespectatorii cred că acest lucru s-a întâmplat pentru că Nicolae a ridicat un subiect foarte fierbinte și a început să dezvăluie secrete pe care banca ar vrea să le lase necunoscute majorității populației României. Și anume, cum ar putea orice cetățean român să câștige până la 30.000 de lei pe lună fără să facă niciun efort!“

Iată alte două exemple:

 

Distribuie articolul pe:

7 comentarii

  1. Numele lui Nicolae Chackie este folosit cu predilectie pentru evenimente horror, pentru ca este si el tot o papusa diabolica. „Eroul” de la Nasiriyah loveste acum mortal Romania.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.