S-au umplut site-urile străine de tot felul de reclame care folosesc fotografii ale politicienilor români. Astfel, chipurile fostului președinte Traian Băsescu, ale actualului ocupant al fotoliului de la Cotroceni, dar și ale lui Nicolae „Chuke“ sunt utilizate pentru a promova diverse fonduri de investiții.
Bazându-se pe notorietatea celor din fotografii și pe dorința oamenilor de a face bani repede și ușor, creatorii acestor site-uri/reclame nu dau în spate de la nimic.
Pentru a fi credibili, sunt folosite cadre din emisiuni românești cu credibilitate, după cum puteți citi în rândurile de mai jos:
„Un scandal fără precedent a avut loc în timpul difuzării emisiunii La Final de la Prima News. Chiar în timpul unui interviu cu fostul prim-ministru al României, Nicolae Ciucă, Banca Centrală a României a sunat în studio pentru a opri emisiunea!
Telespectatorii cred că acest lucru s-a întâmplat pentru că Nicolae a ridicat un subiect foarte fierbinte și a început să dezvăluie secrete pe care banca ar vrea să le lase necunoscute majorității populației României. Și anume, cum ar putea orice cetățean român să câștige până la 30.000 de lei pe lună fără să facă niciun efort!“
Iată alte două exemple:


Numele lui Nicolae Chackie este folosit cu predilectie pentru evenimente horror, pentru ca este si el tot o papusa diabolica. „Eroul” de la Nasiriyah loveste acum mortal Romania.