Șantierul naval de la Mangalia a intrat în insolvență

Tribunalul Constanța a deschis procedura de insolvență a companiei Damen Mangalia. CITR filiala București a fost numit

Șantierul naval de la Mangalia a intrat în insolvență

Tribunalul Constanța a deschis procedura de insolvență a companiei Damen Mangalia. CITR filiala București a fost numit

Tribunalul Constanța a deschis procedura de insolvență a companiei Damen Mangalia. CITR filiala București a fost numit administrator judiciar. Principalele termene dispuse de instanță în acest dosar sunt:
– 02.08.2024: înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitorului
– 22.08.2-024: termenul de verificare a creanţelor, de întocmire si publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe
– 27.08.2024, ora 12: data primei şedinţe a adunării creditorilor.

„În acest proiect complex vom contribui cu tot know how-ul echipei CITR acumulat pe parcursul a peste 22 de ani în gestionarea unor restructurări prin procedura insolvenței cu impact major în economia noastră. În următoarea perioadă echipa CITR va analiza activitatea companiei pentru a înțelege în profunzime businessul și pentru a identifica condițiile in care este posibila redresarea. Ne propunem să asigurăm cât mai multă stabilitate și claritate tuturor celor implicați. Așa cum v-am obișnuit, vom asigura transparența întregului proces.” spune Paul Dieter Cîrlănaru, CEO CITR.

Rolul administratorului judiciar, conform mandatului legal, este acela de a găsi soluțiile optime pentru redresarea companiei. Primul pas din procedura de insolvență va fi înțelegerea businessului și a părților care fragilizează performanța companiei, definirea strategiei de redresare și planul pentru realizarea acesteia.

Despre Damen Shipyards Mangalia

Este situat pe litoralul Mării Negre din România și este o societate de tip Joint Venture creată de Damen și Guvernul României, în care Damen responsabil de managementul operațional al șantierului.

Șantierul a fost cunoscut inițial sub numele de Șantierul Naval 2 Mai Mangalia și a început să construiască nave noi în 1976. În 1997, Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A. a preluat controlul șantierului și și-a schimbat focalizarea către construirea de nave mari de containere, vrachiere și cisterne. La sfârșitul anului 2017 Damen a achiziționat acționariatul Daewoo și în vara lui 2018 a preluat controlul operațional.

Distribuie articolul pe:

7 comentarii

  1. Colonia UE, de pe vremea lui Dragnea Statul Roman a preluat managementul de la olandezi. Mai ții minte cand PSD a pus-o in CA pe invățătoarea aia din Giurgiu?
    Acum hai să miorlăim că străinii sunt de vină, vor să ne distrugă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.