
Comisia Europeană calculase, în Ghidul Solicitantului, că 250 milioane de euro, prin PNRR, ne ajung pentru 3.200 de microbuze, la un preț mediu de 78.000 de euro/bucată, scrie reporteris.ro.
”România a cumpărat de 250 milioane de euro doar 1.300 de microbuze, umflând prețurile la 200.000 de euro/bucată (fără TVA), potrivit sursei citate.
”O firmă din Prahova, Aveuro, a câștigat licitațiile în 60% din județe, inclusiv la Iași
Mama patronului este șefa Organizației de Femei a PNL Prahova și o apropiată a baronului Iulian Dumitrescu, anchetat pentru corupție
Van-urile E-Transit de la Ford costă, la motorul vândut de Aveuro, 64.500 de euro. Cu tot cu opționale, prețul maxim este de 70.000 de euro (fără TVA)
O carosare cu 16 locuri, aer condiționat, lift și scaun pentru dizabilități, costă 15.000-20.000 de euro, oferte oficiale care pot fi găsite în toată România
Un microbuz trebuia să costă 90.000-100.000 de euro cu tot cu profit
Dar Consiliile Județene le-au luat, în medie cu 200.000 de euro
90% din licitații au avut o singură ofertă admisibilă: Aveuro, celelalte fiind respinse
La Iași, Consiliul Județean a eliminat 3 ofertanți, rămânând doar Aveuro, prin limitarea lungimii mașinii la 6,8 m. Rezultat: unul dintre cele mai mari prețuri din România
Vlad Papuc, patronul Aveuro, nu neagă profitul imens de 100.000 de euro pe fiecare mașină: „Doamne ajută! Nu comentez prețul”.
”Un tun colosal”, consideră jurnalistii.
Cititi integral aici
Revoltător! Și nu se întâmplă nimic ? Nu le iau banii ? Pe pensionari și elevi i-au găsit imediat buni de plată dar ăștia?
De la pensionari
Spunetii lui BOLO de unde sa ia bani pentru deficit!