155 de pasageri ai unei curse Blue Air au stat mai bine de 10 ore pe aeroportul Otopeni, deoarece cursa acestora a înregistrat întârzieri din cauza ceţii. Cel puţin acesta a fost răspunsul reprezentanţilor companiei, numai că oamenii cred altceva, potrivit B1Tv.
Pasagerii se plâng că au fost pur şi simplu uitaţi în zona liberă, fără ca angajaţii companiei să le ofere un simplu pahar cu apă.
Pasagerii sunt cu atât mai supăraţi cu cât singurele informaţii pe care le-au obţinut despre cursa lor în decursul lungilor ore de aşteptare au fost anunţurile de pe panoul oficial de plecări.
Reprezentanţii companiei aeriene spun că vina nu le aparţine.
Meteorologii spun că şi în zilele următoare ne vom confrunta cu ceaţă densă.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.