Cine nu se află pe internet nu există

Moda megafoanelor zgomotoase de pe Litoral ar trebui înlocuită cu promovarea modernă online, fie că este vorba de spectacole de circ, concerte sau programe de divertisment, consideră preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii, Dan Matei Agathon, potrivit Agerpres. FPTR apreciază că Litoralul românesc nu este promovat corespunzător în mediul online. „Odată cu apariţia platformelor […]

Moda megafoanelor zgomotoase de pe Litoral ar trebui înlocuită cu promovarea modernă online, fie că este vorba de spectacole de circ, concerte sau programe de divertisment, consideră preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii, Dan Matei Agathon, potrivit Agerpres. FPTR apreciază că Litoralul românesc nu este promovat corespunzător în mediul online. „Odată cu apariţia platformelor […]

Moda megafoanelor zgomotoase de pe Litoral ar trebui înlocuită cu promovarea modernă online, fie că este vorba de spectacole de circ, concerte sau programe de divertisment, consideră preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii, Dan Matei Agathon, potrivit Agerpres.

FPTR apreciază că Litoralul românesc nu este promovat corespunzător în mediul online.

„Odată cu apariţia platformelor de socializare, a devenit o modă şi o obişnuinţă ca turiştii, cel puţin cei străini, să verifice destinaţiile pe care doresc să le viziteze şi să ia decizii în funcţie de prezentările online. Litoralul românesc este încă la început din acest punct de vedere, iar o dezvoltare în mediul virtual a promovării este necesară atât pentru atragerea de turişti străini, cât şi pentru o mai bună ghidare a vizitatorilor în vederea evenimentelor care se organizează din ce în ce mai des pe Litoral. Promovarea turistică românească trebuie să iasă din epoca pliantelor prăfuite şi a site-urilor arhaice şi să intre în competiţia interactivităţii cu turiştii, folosind platformele sociale, rezervările online şi tot angrenajul generos de captare a atenţiei pe care îl pun la dispoziţie aplicaţiile multimedia şi internetul”, subliniază FPTR.

Patronii din turism consideră că „fiecare staţiune trebuie să aibă un site atractiv, cu prezentări detaliate, cu informaţii utile, dar şi cu tururi virtuale ale zonei”.

Cine nu se află pe internet nu există, iar cine se prezintă mediocru în mediul online va fi şi perceput ca atare, avertizează, pe de altă parte, Dan Matei Agathon.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.