„Asigurarea de întârziere este cu adevărat un serviciu inovativ. Reprezintă garanţia calităţii zborurilor Wizz Air şi acoperă toate tipurile de întârziere, inclusiv cele cauzate de evenimente care nu se află în controlul Wizz Air, cum sunt condiţiile meteo nefavorabile sau grevele”, a declarat director Corporate Communication şi Public Affaris Wizz Air, Natasa Kazmer.
Asigurarea de întârziere poate fi achiziţionată foarte uşor, online, în momentul rezervării biletului sau ulterior, folosind opţiunea de adăugare a unui nou serviciu sau prin call-center-ul local, cu până la două zile înaintea plecării. Tariful acestui serviciu este de 42 de lei/pe zbor/pasager.
Pentru a putea folosi asigurarea de întârziere, pasagerii trebuie să aibă un cont Wizz Air, care se creează automat de sistem în momentul înregistrării pe site-ul wizzair.com, iar zborul să aibă o întârziere de două sau mai multe ore faţă de ora programată de aterizare. Creditul de 420 lei va fi transferat automat în contul pasagerului înregistrat în curs de 7 zile de la întârzierea zborului şi este valabil pentru un an de la primirea sumei.