Primul tren de containere venit în 2024 din China către zona europeană a ajuns în Azerbaidjan, relatează Azernews. Acest tren a ajuns în 11 zile din Xi’an în portul Baku și este doar primul dintre cele care vor veni în perioada următoare din China. În cele 55 de containere, se află mașini electrice, materiale de construcții, țevi, dar și alte mărfuri. Marfa a fost transbordată din Kazahstan – portul Aktau în portul Alyat cu nava de alimentare kazahă Berkut.
Containerele vor fi livrate clienților la Centrul Logistic Absheron. De acolo, vor pleca către benficiarii finali din zona Caucazului și/sau europeană. În zilele următoare, un alt tren de containere va fi expediat de la Xi’an la Baku.
Transportul de containere din China în Azerbaidjan pe cale ferată a fost pus în circulație pentru prima dată în 2021. În ciuda dificultăților cauzate de pandemia COVID-19, trenul a reușit să plece cu 50 de containere din Qingdao, China, spre Baku. Containerele au fost apoi expediate la Tbilisi, Georgia.
ADY Container LLC intenționează să aducă cel puțin 50 de trenuri de containere din China în Azerbaidjan până la sfârșitul anului 2024.
In 2024, 50 de trenuri vor pleca din China si vor ajunge in Azerbaidjan. Stirea mi-a satisfacut o curiozitate mai veche. Intotdeauna m-am intrebat „Cam cate trenuri pleaca din China spre Azerbaidjan in fiecare an”?
Degeaba au încercat Li🌈icii DemonRați Belicoși să blocheZe Drumul Mătăsii !
Big Guy 10% e depășit total.
Doar Trump mai poate restabili echilibrul și PACEA !
MAGA ! 2024 TRUMP 2024 ! MAGA !
Paii….de la Baku, peste Georgia si Marea Neagra ajungi la….Constanta ! Iata , iata, incet incet ….
ar fi trebuit sa ne precizati ce inseamna 50 de containere. Capacitatea unui vapor, a zece vapoare? Asa 50 de containere VAX. Un tren de marfa inainte de ’89 avea 80 de vagoane poate echivalentul a 80 de containere. Daca spuneati ca drumul dureaza X zile, iar cu vaporul mai mult X+Y zile, deci se scurteaza cu Y zile. Dragilor stirea pare o barfa minora daca nu era niste repere. In alta ordine ghioceii nostri ar trebui sa ia Lecitina, poate, poate vor invata diplomatie si nu vor trada Romania, vanzand o dana sau un port cum s-au obisnuit pt ca sa le cumpere plozilor lor ceva de Lux sau sa creada ca devin nemuritori cand oricand pot da coltul. Ca o paranteza la aluzia dl nicu olahus.
Portul Constanta trebuie declarat obiectiv strategic national si sa devina proprietatea statului. Toate firmulitele care activeaza acolo trebuie rascumparate. Ar deveni astfel si o sursa de venit pt buget.