Adidas şi Nike îşi revendică întâietatea la Cupa Mondială 2010

Adidas, liderul mondial în fotbal, şi Nike, care revendică aceeaşi poziţie de top, îşi vor disputa din nou supremaţia pe durata Cupei Mondiale din Africa de Sud, în timp ce challengerul Puma se pregăteşte să profite de pe urma acestui „conflict”.

„Adidas este marca numărul unu în fotbal la nivel mondial. Ambiţia noastră este să păstrăm această poziţie de lider şi să depăşim recordurile de vânzare în fotbal cu ocazia Cupei Mondiale”, a explicat Emmanuelle Gaye, unul dintre responsabilii mărcii cu trei benzi, care a adăugat că obiectivul este depăşirea sumei de 1,3 miliarde de euro din vânzări pe 2010.

Pentru acest lucru, concernul german, care deţine cel mai mare număr de echipe sub culorile sale, speră să vândă cât mai multe tricouri de la cele 12 selecţionate cu care are contract, în special Germania, Argentina, Spania şi Franţa, dar şi ţara organizatoare, Africa de Sud.

La rândul său, fabricantul american de echipamente sportive Nike îşi revendică poziţia de lider în fotbal, cu zece echipe la Cupa Mondială.

„Nike este lider pe segmentul fotbal, întrucât Nike şi Umbro au o cifră de afaceri estimată la 1,9 miliarde de dolari”, a precizat un purtător de cuvânt al grupului, care a adăugat că atuurile sale sunt echipe puternice precum Brazilia şi staruri de talia lui Cristiano Ronaldo sau Wayne Rooney.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.