Construcții Erbașu demarează lucrările la proiectul de reabilitare și modernizare a DJ102I, Valea Doftanei (Prahova) – Brădet (Brașov).
„Reabilitarea și modernizarea DJ102I se va realiza pe o lungime totală de 25,63 km și va asigura legătura între partea de sud a țării (judeţul Prahova) și partea centrală (judeţul Brașov), traversând Munții Baiului (Gârbova) prin pasul Predeluț la o altitudine de 1285 m.
La finalul lucrărilor, DJ102I va avea o structură rutieră modernizată de la fundaţie şi până la asfalt. Va fi un drum cu o lăţime a platformei de 8 metri, care va dispune de două benzi de circulaţie, acostamente şi rigole pe întreaga lungime, de noi poduri şi podeţe transversale, de o modernizare a acceselor la drumurile laterale, precum şi de parcări amenajate.
Proiectul este finanțat de Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei prin Compania Națională de Investiții, Consiliul Județean Prahova și Consiliul Județean Brașov”, se precizează într-un comunicat al companiei.
Contrar celor stiute si simtite de catre romanii ce merg pe DN1 pe Valea Prahovei, autostrada mult dorita de intreaga Romanie ar putea rezolva multe probleme de ordin economic, legand Regatul de Ardeal, asta pe intelesul celor de peste Carpati. Dar comandamente straine ce ne-au recrutat generali si politicieni- ponderea lor fiind din Ardeal – au urmarit mentinerea zonelor istorice ale Romaniei cat mai „izolate” unele de celelalte, probabil in cadrul proiectului Merkel-Putin ce trasa noi granite intre lumea catolic-protestanta si cea ortodoxa. Cu alte cuvinte, Russia beneficia de zona proprie de influenta in Balkani.
Noroc cu partenerul strategic ce a aruncat in aer – la propriu si la figurat- acordul economic ruso-german, oprindu-l deocamdata. Tradarea este sursa tuturor relelor din societatea romaneasca iar analfabetii ce-si spun lideri nici nu inteleg conceptul caci linsul dosurilor straine tradeaza indelungi practici mostenite genetic, deconspirand originile sanatoase ale actualei clase (de repetenti) politice.