Asirom, parte din Vienna Insurance Group, lansează din martie conceptul abonamentului de asigurare.
Este vorba despre un produs inovator pentru țara noastră care presupune plata lunară a unei sume modice pentru mai multe tipuri de polițe care să aducă cetățeanului o anumită siguranță cu privire la viitor.
Sănătatea, educația copilului și asigurarea de călătorie vor putea fi privite ca o plată la utilități.
Astfel de asigurări vor putea fi plătite prin aplicație, similar unei facturi, spre exemplu, la cablu, și se pot constitui și într-o formă de economisire, un act care, altfel, poate nu s-ar produce. Mai clar, ca să pui deoparte 150 de lei în fiecare lună, ca formă de economisire, ar putea fi considerat un gest aproape inutil. Dacă însă acești 150 de lei s-ar constitui într-o poliță de asigurare și acoperire a unor riscuri de boală cu complicații care să presupună și intervenții chirurgicale mai complicate, atunci, poate, cetățeanul ar fi mai înclinat să facă acest gest.
„Astăzi, avem abonamente la o mulțime de lucruri: telefon, internet, platforme de streaming, săli de fitness, servicii de livrare. Dar cât de des ne gândim la viitorul nostru? Abonamentul la un viitor mai bun oferă protecție financiară și, în același timp, te ajută să pui deoparte pentru momentele care contează cu adevărat pentru tine. Ne propunem să deschidem și să normalizăm discuția despre protejarea celui mai de bun preț al fiecăruia dintre noi: viața noastră”, a spus Mădălin Roșu, președintele Directoratului Asirom.
Într-o primă fază, campania Abonament la Asigurare include trei produse financiare, de educație – Renta Master, de sănătate – Global Forte și de obiective personale, cu accent pe călătorii – Activ. Detalii se pot găsi pe site-ul asiguratorului
Asirom are o rețea națională de 125 de agenții, 240 de milioane lei prime subscrise, a plătit anul trecut 137 milioane lei despăgubiri și are circa 750.000 de clienți