Astra Vagoane a trimis tramvaiul 50 către Capitală

Compania Astra Vagoane Arad a livrat ieri către București tramvaiul cu numărul 50, adică a ajuns la jumătatea comenzii pe care o are de onorat către Primăria Capitalei. Evenimentul a fost considerat unul festiv, așa că a fost tratat ca atare.

Cu această ocazie, Vasile Blidaru, proprietarul Astra Vagoane Arad, a precizat că angajații săi sunt chiar în avans față de termenele prevăzute. „Până la sfârșitul anului vom livra în plus încă cinci tramvaie față de contract. (…) Suntem cu trei săptămâni față de grafic“, a afirmat omul de afaceri. El a ținut să menționeze chiar că situația e acum cu atât mai bună cu cât unii furnizori au întarziat comenzile, a fost si COVID-ul și războiul din Ucraina“.

Prezent și el la pornirea către București a tramvaiului nr.50 din comanda către PMB, primarul Aradului nu a ezitat să arunce o idee. „Cu ani în urmă de aici plecau pe calea ferată vagoanele de metrou. Astăzi, pleacă cele de tramvai. Sunt convins că dacă s-ar solicita ar avea capacitatea să le facă și pe cele de metrou“.

Edilul arădean s-a bucurat că Astra Arad e în avans cu această comandă către București pentru că „mai avem și noi comenzi pentru tramvaiele din Arad“.

Vasile Blidaru, proprietarul Astra Vagoane Arad, a declarat și că „În paralel cu programul din București, mai avem încă două programe/contracte pe care le derulăm în paralel: unul cu Aradul, iar celălalt cu orașul Brăila. Deci, pe lângă cele patru tramvaie pe care le livrăm lunar, mai derulăm încă două contracte cu care suntem în termen“.

Vedeși cum a decurs întregul eveniment din materialul de mai jos:

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 3
Author

19 Comentarii

  1. Vor rugini in depouri din lipsa de calatori. Trei sferturi din zi circula goale fiind supradimensionate. Dupa ora de
    varf vor fi retrimise in depouri iar cele cateva ramase vor circula la interval de o ora. Este o afacere total negandita anterior care duce la ideea ca cineva a trebuit sa-i faca burta mare acelui Blidar.

  2. Dar tramvaiele din Turcia erau gratis?
    Iar legat de dimensionare vroiai sa stam iar ca sardele in fiecare dimineata in 41?
    Problema supradimensionarii ar fi foarte usor de reglat daca traficul infernal din Bucuresti ar fi restrictionat. Cunosc persoane, spre exemplu, care fac naveta cu masina personala din Militari Pacii in Preciziei, in fiecare zi.

  3. Securistii din transilvania au grija de ai lor. Penyru trenurile softrans care chiar sunt proiectate si fabricate la craiova nu vor fi niciodata comenzi, desi sunt net superioare celorlalte… De, proiectate in Regat…

  4. Daaa. Bune tramvaie. Lucrez pe ele, toată ziua probleme, se dereglează ușile, ba nu frânează, ba frânează din nimic, treci pe sub separatori sau izolatori acolo moare, uneori muncești 10 minute să resetezi…se face coadă după tine. Ba se oprește și nu mai merge, trebuie să le manevrezi delicat altfel bubuie invertoare. Motoarele sunt prea mici, urcă greu pante, acolo stau cu emoții că dă afară sau iar bubuie invertoarele…nu sunt credincios, dar cu tramvaiele astea m-am rugat să nu rămân în drum. Domne, la v3a îl reparam în drum…se strica, în 2 minute plecam. Astea ? Afară de podea joasă și aer condiționat (care și ăsta mai dă afară) nu au mai nimic…am mers cu cele de la Iași, Timișoara, Craiova, am mers la Oradea cu tramvaie austriece…păi stai un pic…alea da tramvaie. La Cluj, Oradea, Galați, Arad… toți înjură Astra, la cele din Arad care au ieșit din garanție gata… costă exploatarea de mai bine le casezi…dar nu au voie… trebuie 30 ani…au și zis, că încă 20 nu mai stau angajați acolo…am vrut să revin pe V3A…nu mă lasă…mai am 5 ani de pensie…nu credeam că ultimii 5 ani vor fi așa…mă apucă diabetul…vroiam să îmi văd cei nepoți crescând. Se pare că Astra mă va ucide înainte de vreme…

  5. Felicitări Astra! Ar fi cazul să terminăm cu aruncatul banilor pe tramvaie turcești, trenuri polonezo- franceze și alte tâmpenii și să cumpărăm produsele noastre de la Arad, Craiova etc. că sunt foarte bune! Să investim și noi în dezvoltarea industriei noastre, nu a altora!

  6. Te invit să conduci un schimb pe ASTRA… orice tramvai va fi mai bun după…

  7. Tramvaiele Astra-Arad IMPERIO sunt EXCELENTE pentru Bucuresti,avand un confort bun,aer conditionat,capacitate buna,silentioase,iluminat excelent si viteza corespunzatoare. Este o adevarata placere sa calatoresi cu ele in Bucuresti,avand si un DESIGN modern.
    BRAVO…BRAVO si FELICITARI pentru constructorii din Arad.

  8. Bre, mata ești în vârstă, te omoară tehnologia. Nu mai fii așa de vândut la străini, dă o șansă și națiunii române. Tramvaiele și locomotivele românești și alte produse, pe care nu le enumăr aici, sunt CELE MAI BUNE! SĂ RĂMĂNĂ BANII ÎN ROMĂNIA!

  9. Patronul Blidar vorbeste poticnit in limba romana chiar daca stie doar vechea limba de lemn a baietilor destepti. Totul pute urat a propaganda securista. Ce salarii le-o da amaratilor alora din fabrica?

  10. Vasile Blidaru merita toate FELICITARILE pentru aducerea la viata a uzinelor Astra-Arad Vagoane. Comenzile pentru 2024-25 sunt de 250 bucati de Vagoane Astra IMPERIO .
    Vagoanele ASTRA Imperio romanesti sunt moderne si performante tehnic,conform celor europene.
    PROVINCIA este invitata sa vina in Bucuresti la o plimbare de „PLACERE”…(exclus secui!).

  11. Ursake, daca il lauzi pe Blidar (numele vine de la blide?) inseamna ca o fi de-al tau, macar pe sfert.

  12. Numele Blidaru vine de la blide? In Romania veche doar o categorie de locuitori foloseau acest cuvant pentru vesela din care manca.

  13. Giknik, tu ai mers pe căruță băiatule la deal, nu bate câmpii din imaginație că nu ai pus niciodată piciorul în 41 made in Arad. Bâlbâitule ai scos cuvântul invertor de la dicționar și te dai mare meșter, căruțaș de două surcele.

  14. ci Blidar, cu tontul altceva, desteptule or te faci ca nu stii ce inseamna taierea sufixului ”u”?

  15. O noua forma de devalorizare valutara a monedei nationale, cu voie de la „Manole”. Ghici cine castiga si unde ?

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.