Au găurit o conductă pe Podul Grant. Echipa de muncitori care lucrează la reparațiile Podului Grant a găurit o magistrală de apă, scrie Știri pe surse.
Podul Grant se închide complet din 15 octombrie până în martie anul viitor, pe sensul dinspre Crângași către strada Turda, a anunțat directorul Administrației Străzilor București.
Peste 2 săptămâni se reiau reparațiile pe viaductul pasajului care traversează liniile de tren din Gara de Nord, iar circulația rutieră va fi permisă doar pe sensul deja reparat Turda-Crângași.
Va fi afectat și transportul în comun. Linia de tramvai 41, una dintre cele mai aglomerate din București, va circula cu macaz pe o singură linie, în ambele direcții.
Șoferii vor fi deviați pe Calea Giulești și pe Pasajul Basarab, două artere oricum foarte aglomerate.
Primăria Capitalei a început reparațiile Podului Grant în 2019, dar lucrările au fost suspendate în 2020, la doar 33% execuție, pentru că municipalitatea a rămas fără fonduri.
Doreii nu sunt cei cu pickhammerul, cu tarnacopul sau excavatorul. Primariile sau alte institutii nu incheie contracte cu excavatoristii. Incheie cu firme care trebuie sa aiba o grupa tehnica specializata pe lucrarile contractate si care sa se informeze, sa stie exact ce trece prin dedesubtul zonei in lucru si sa-i arate excavatoristului unde sa sape, ca asta e executant, face ce i se cere. Asa ca nu mai aruncati vina pe executanti.