Audiențe în noiembrie. La ce se mai uită românii?

Paginademedia.ro a făcut o analiză a audienţelor lunii noiembrie. 

Printre cele mai câştigate au fost televiziunile de filme, precum Diva, Film Cafe sau Pro Cinema, iar pe zona de ştiri, cea mai mare creştere a fost la Romania TV.  Antena 3 CNN a ieşit însă pe minus, arată sursa citată.

NAŢIONAL

Pro TV a condus audienţele la nivel naţional, cu o medie de aproape 650.000 de telespectatori pe zi, în luna noiembrie, pe întreaga zi.

Postul de televiziune s-a menţinut la distanţă de locul secund ocupat de Antena 1, cu o medie de 480.000 de telespectatori.

Dacă în prime-time Antena 1 a scăzut în audienţe, pe timpul zilei televiziunea familiei Voiculescu a reuşit să recupereze. Astfel a reuşit să crească în luna noiembrie, faţă de octombrie după media pe zi.

Creştere importantă şi pentru Kanal D, după media pe zi.

Postul a avut în noiembrie o medie de aproape 400.000 de telespectatori, o evoluţie de peste 20% faţă de octombrie.

Pe zona de ştiri, Romania TV rămâne liderul, cu o medie de 220.000 de telespectatori pe zi, în creştere faţă de octombrie.

URBAN

Oraşele au fost tot ale Pro TV. Postul de televiziune a fost urmărit de 322.000 de persoane, media pe zi.

Antena 1, de pe locul secund, a avut o medie de aproape 250.000 de privitori, în timp ce Kanal D a fost urmărit, în medie de 180.000 de orăşeni.

Pe zona de ştiri, Romania TV a crescut la 120.000, media de telespectatori pe întreaga zi, în timp ce Antena 3 a scăzut uşor la 105.000.

Diva a intrat în top 10 televiziuni şi după media pe zi, la o medie de 38.000 de telespectatori. Pe plus au fost şi Film Cafe şi Pro Cinema.

COMERCIAL UBRAN 21-54 ANI

Pe publicul tânăr d ela oraşe, Pro TV a avut o medie de 150.000 de telespectatori, în creştere faţă de luna octombrie. Antena 1, de pe poziţia secundă, a avut o medie de 111.000 de persoane, în uşoară scăzdere faţă de luna precedentă.

Pe plus a ieşit şi Kanal D, cu o medie de 55.000 de telespectatori, media pe întreaga zi.

citeste mai mult aici

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1

11 Comentarii

  1. vede ca romanii se uita la Antene, dupa modul cum voteaza.
    Si-o sa fie si mai bine!
    14 milioane de ramasi in tara.

  2. vrajeli, probabil urmeaza sa se renegocieze contractele de publicitate pe anul urmator, mai ales ca vin si alegerile!!!! si de acolo ies bani multi. cash!

  3. Interesant , eu nu m-am uitat la Pro de vreo 6 luni deloc, e pe coada listei de programe si n-am pierdut nimic din viata.

  4. @SE Daca romanii se uitau la antene, nu puneau botul la propaganda hashtag rezist USR si nu mai iesea robotul presedinte si nici nu mai aveam 5 ani sub Basescu/Udrea-PDL.
    Problema este ca romanii (ca orice alt popor) se uita la mireasa ptr fiul meu, insula iubirii si alte show-uri care te prostesc, ca apoi sa voteze ca miticii.

  5. Toate-s la fel, calitate spre zero, mult sclipici si tziganeala cat cuprinde. Despre asa zisele news stations…toate-s la nivelul de pompe de c.cat, cu salturi spre laturi in cel mai bun caz. Am zîs!

  6. Un popor needucat si indisciplinat nu poate urmari decat aiureli de protv, rtv, ant 1-3, kanalD, unde inghite pe nemestecate toate aiurelile care i se servesc. Il gadila placut la palatin. Si cam atat. Oricum e nivelul maxim de intelegere pentru multi.

  7. Postul lui Gyuri Soroș e normal să fie primul!…întrebați-o pe eramm…

  8. Mai bine ati face un sondaj ca sa vedeti cati romani urmaresc emisiunile cu patzakinele alea si handralaii care vor sa se cupleze: Mireasa si X. De multe ori m-am intrebat cum isi permit sa stea ca niste plosnite pe banii posturilor TV, in loc sa fie la facultate sau sa se angajeze si sa lucreze undeva.
    Cred ca audienta acestor emisiuni bate orice audiente ale altor emisiuni. Ar fi interesant sa stim si ce nivel cultural au cei care sunt dispusi sa urmareasca asemenea porcarii……[Rumburak]

  9. să se uite pe geam afară…….

    (multi si-au pus tembelizatoru atarnat pe perete
    in chip de icoana?)

  10. Credeti ca mine telespectator ma relaxeaza imbuibatii aia care fug prin tari salbatice ,pentru bani? sau miresa pentru prostul meu ,sau in SULA iubirii? Oare rolul unor emisiuni nu este de a promova : frumosul, cultura, eleganta, etc.

  11. reeducare pitesti varianta soft, prin „emisiuni” mk ultra, regizate, in care pacientilor li se nivelea gandirea. continuati sa „urmariti”…

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.