Autobuze chinezești BYD pentru Oradea

Oradea va avea autobuze electrice chinezești BYD, după ce muncipalitatea a semnat cu importatorul unic New Kopel Car Import un contract de

Autobuze chinezești BYD pentru Oradea

Oradea va avea autobuze electrice chinezești BYD, după ce muncipalitatea a semnat cu importatorul unic New Kopel Car Import un contract de

 

Oradea va avea autobuze electrice chinezești BYD, după ce muncipalitatea a semnat cu importatorul unic New Kopel Car Import un contract de 81 milioane lei pentru 30 de unități și stațiile electrice aferente, porivit datelor din SICAP.

Finanțarea vine prin Programul Regional Nord-Vest 2021-2027.

Achizițiile pentru programele de înzestrare a serviciilor de transport în comun ale orașelor din țară se fac exclusiv pentru autobuze electrice, pentru că aici sunt subvențiile acordate de la UE și Guvern. Până acum, achizițiile ce s-au mai făcut s-au dovedit un joc în trei, între producătorii turci, cei polonezi(Solaris) și cei chinezi.

BYD este cel mai mare producător de autovehicule electrice din lume și una dintre firmele grație cărora chinezii au cucerit planeta.

Distribuie articolul pe:

12 comentarii

  1. Bineinteles ca oricat de proaste le-am fi fabricat in tara, nu puteau fi mai proaste autobuzele decat cele de la celebrii tehnicieni chinezi, turci si polonezi. Dorel este mic copil fata de ce pot aceste puteri ale tehnicii. Cuvantul de ordine fiind in primul rand: plastic. Plastic peste tot, de la scaune la pardoseala si de la volan la pedale.
    De ce sa dai de munca in tara unor romani cand poti sa importi aceste bijuterii tehnice din plastic fabricate de experti. Ce nemti, ce elvetieni…? Ia de aici tramavaiul XiaoBao de plastic si salveaza planeta, in plus trebuie sa castige si speculantii ceva, ca daca numai importam nimic, nu mai suntem golani, nu?

  2. @Sindbad Tramvaiul din poza este unul fabricat la Arad. Poza e din Oradea. Deci, mai informeaza-te.

  3. @Sindbad
    Tu chiar crezi ca melcii aia de la Astra sunt romanesti? Poate doar sarma cu care sunt legate piesele chinezesti.

  4. Sa inteleg ca tramvaielor de la Astra Arad nu le prieste in Oradea? O fi aerul prea tare.

    Pana acum doar Galatiul si Nicusor au tinut cu tramvaiele romanesti

  5. n-a sarit Merkel/Ursula in sus? Cum a putut Romania sa incalce directivele europene si poftele lui Iohannis pt BMW?

  6. Unii vor sări că acele autobuze nu sînt la nivel, nu respectă cai verzi pe pereți. Toate binefacerile tehnologice nu sînt nicidecum pt binele nostru sînt pt a face monopoluri la orice. Cei aleși știu din vreme noile norme, ce, se poate, tot ei le fac.
    Și, la urma urmei, chiar dacă Autobuzul ar fi mers în pierdere, noi românii tot eram mai cîștigați. Nu-i tot una să dai o pungă de galbeni străinului, toți gologani plecînd din țară, sau să dai aceiași pungă altui român chiar dacă aceluia, să aibe același preț cu străinul, mai trebuie să-i dăm, arunc, un sfert de pungă.
    Minciuni și fraze-i totul ce statele susține (M Eminescu)

  7. Ha, ha! Regula de aur a șoroșismul’i: dusmanu’ trăbă nimicit cu comenz’ comerciali pi bani grămadă…

  8. Autobuzul București făcea autobuze. Trebuie să fie mult mai ușor să pui un electromotor și niște baterii în locul motorului și transmisiei.
    Dar Autobuzul făcea troleibuze, trebuia doar puse niște baterii.

  9. o sa trimita DNA-ul peste ei, cum au avut tupeul sa cumpere de la chinezi ieftin, cand puteau sa cumpere de la o companie americana sau europeana, care ansambla 90% din piesele chinezesti si bateria, puneau un pret de 2-3x mai mare si se laudau ca au cumparat produse europene sau americane

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.